Hogyan ejted ki a nicked?

Elgondolkoztam azon, hogy pár ember, hogyan is ejti ki a felhasználónevét, mert, míg vannak egyszerű nevek itt a karcon, akadnak bonyolultabbak vagy ismeretlenebbek, amelyeket szerintem sokan másképp ejtenek :)
Azért hoztam létre ezt a blogot, hogy itt mindenki leírja, hogyan is ejti ki a nickjét.

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

k, 2009-06-30 09:46 isslac

Kezdem én. Egyszer valahol, nem tudom már, hol, de kiderült, hogy az isslac-ot is sokan másképp ejtették ki eddig, és lehet, hogy fogják is (semmi ellenvetésem ellene, csak tudja mindenki, hogy az én vagyok) :)
isslac - ejsd: isslac ( ahogy Norbi mondaná, magyarosan :) )
----------------------------------------------------------------
Akkor kell szeretnünk valakit amíg él,nem pedig amikor már halott...
www.darkisland.gportal.hu ( itt ismoon néven vagyok)

k, 2009-06-30 09:57 James A. Wal

James A. Wal képe

Igen eddig én is Iszlákk-nak ejtettem :D

Asszem az enyém nem nehéz:
Dzséjmsz Wól

_______________________________________________________________
"Semmi sem tesz átlagosabbá annál a vágynál, hogy különleges légy..."
Wiliam Shakespire

k, 2009-06-30 10:09 Eve Rigel

Eve Rigel képe

A várakozással ellentétben nem everájdzsel, sem eva rigel, hanem ív rigel. :p

k, 2009-06-30 10:50 isslac

Én mindig Eve-nek szoktam ejteni :P

----------------------------------------------------------------
Akkor kell szeretnünk valakit amíg él,nem pedig amikor már halott...
www.darkisland.gportal.hu ( itt ismoon néven vagyok)

k, 2009-06-30 10:51 isslac

No, eddig a Wal-t mindig Wal-nak ejtettem :D
----------------------------------------------------------------
Akkor kell szeretnünk valakit amíg él,nem pedig amikor már halott...
www.darkisland.gportal.hu ( itt ismoon néven vagyok)

k, 2009-06-30 13:07 gwalker

gwalker képe

Gévalker
------------------
gwalker.sfblogs.net
------------------
Hot sun, global fun
Needed action, start to run.

k, 2009-06-30 10:11 Artair McKnight

Artair McKnight képe

Árter Mekknájt - elvileg így kell ejteni :)

k, 2009-06-30 10:12 Josy

Josy képe

Véletlenül, az ablakon :D
_________________________
Gondolkodom, tehát ráérek.

sze, 2009-07-01 19:55 Bloody Dora

Bloody Dora képe

Én egyszer addig szórakoztam, amíg Ártér lett a "keresztnevedből" - azóta maradok a földhözragadt Artair (csak így, magyarosan) kiejtésnél. :)
_____________________
Dr. Bloody Dora

k, 2009-06-30 10:13 Maggoth

Maggoth képe

- Maggoth
Érdekes én mindig Isszláknak ejtettem.
Mármint a tied, az enyémet pedid Megottnak.
Persze megeshet, helytelenül :D
________________________________________________________________
- A nyerők nem csalnak, a csalók nem nyernek.

p, 2009-07-03 15:50 James A. Wal

James A. Wal képe

Amúgy Meggöt ;) ha angolosan ejtjük :)
_______________________________________________________________
"Semmi sem tesz átlagosabbá annál a vágynál, hogy különleges légy..."
Wiliam Shakespire

k, 2009-06-30 10:55 isslac

Én hajlamos vagyok arra, hogy majdnem mindent magyarosan mondjak, pl. Artair nevét is gyakran ˝Artair Meknájt˝-nak szoktam ejteni, a Maggoth-tot pedig ˝Maggot˝-nak :D
----------------------------------------------------------------
Akkor kell szeretnünk valakit amíg él,nem pedig amikor már halott...
www.darkisland.gportal.hu ( itt ismoon néven vagyok)

k, 2009-06-30 11:48 Sren

Sren képe

Ahogy elnézem, senkiével sem nyúltam eddig mellé, csak pont a tiéddel, Isslac. :D
A fonetika nálam is magyaros. Anno gondolkodtam rajta, hogy Sh-val írom a nevem; de picit gáz lett volna, ha mindenki egy nagy, zöld ogre-ra asszociál miattam... :D
Nincs kedvetek elmesélni a kiejtésen kívül a nicketek történetét is, ha van neki? Tőlem minden második ismerős megkérdezte, miért épp Sren; és három év alatt mindössze egyvalaki akadt, aki Kierkegaard-ra gondolt miatta (pedig tényleg az ő nevét rövidítettem a nickhez). :D

k, 2009-06-30 12:07 isslac

Volt egy anime, a Veszett Fegyverek, amiben azt a beszélő kis zöld valamit úgy hívták, hogy Isaac (később rájöttem, hogy ez Izsák akar lenni), és a magyar felirat olyan kicsi volt, hogy mindig isslac-nak olvastam. Aztán, amikor lett internetünk, a chat.hu-n nem tudtam egy normális nick-et kitalálni, és beírtam, hogy isslac, és ez azóta rajtam is maradt :)
Megjegyzés: az isslacnak nincs köze az izsákhoz, nem azt jelenti, csak az isaac jelenti azt, amiből az isslac keletkezett. Értitek :D

----------------------------------------------------------------
Akkor kell szeretnünk valakit amíg él,nem pedig amikor már halott...
www.darkisland.gportal.hu ( itt ismoon néven vagyok)

k, 2009-06-30 12:24 Dom Wolf

Dom Wolf képe

Ez jó! Amíg rám nem szóltál egyszer, én meg Islaacnak írtalak.
Amúgy a történet nekem annyi volt, hogy kerestem a Bálint helyett egy nevet, ami megy a Wolfhoz, így lett Dominic, mint Istentől származó :P
________
"Csak szidj. Előbb utóbb legyengülök, és elbukom.
Most szidd a hazád. Szidd a világot."

k, 2009-06-30 12:33 isslac

:D És időközben mi lett az ˝inic˝-kel? Úgy is jó lett volna, hogy Dominic Wolf :P Csak az már túl hosszúnak tűnt? ;)

----------------------------------------------------------------
Akkor kell szeretnünk valakit amíg él,nem pedig amikor már halott...
www.darkisland.gportal.hu ( itt ismoon néven vagyok)

k, 2009-06-30 13:14 Dom Wolf

Dom Wolf képe

Inicet megette Dom, és most még erősebb.
________
"Csak szidj. Előbb utóbb legyengülök, és elbukom.
Most szidd a hazád. Szidd a világot."

k, 2009-06-30 13:24 Sren

Sren képe

A Dominic-re esküdni mertem volna; de nekem nagyon bejön a Dom. :)

k, 2009-06-30 15:49 Dom Wolf

Dom Wolf képe

Arról nem is beszélve, hogy így a friss írásoknál nem csúszik új sorba a cím :)
________
"Csak szidj. Előbb utóbb legyengülök, és elbukom.
Most szidd a hazád. Szidd a világot."

k, 2009-06-30 12:31 Styra

Styra képe

Én Iszlek-nek hívtalak :) Pont az Isaac miatt, mert ha jól tudom, azt Ájszek-nek kell. Bár nem biztos :) Persze ilyen logikával Ájszleknek kelett volna, dehát mégiscsak két s van benne ;)
Az enyim sem bonyolult sztira (és nem sztájra, bá már hallottam azt is. Szerintem nem hangzik túl jól :))
És igen, a Styracosaurus-ból jön, ami szabadfordításban tüskés gyík :P
__________________________________________________
Csillagból születtünk, s csillag leszünk újra
Ha életünk lángját egy széllökés elfújja.

k, 2009-06-30 12:41 isslac

Styracosaurus - Sejtettem, hogy a te nicked, valahonnan ilyen névből eredeztethető :)
Ek szerint SIPEK
----------------------------------------------------------------
Akkor kell szeretnünk valakit amíg él,nem pedig amikor már halott...
www.darkisland.gportal.hu ( itt ismoon néven vagyok)

k, 2009-06-30 12:50 Ovidius

Ovidius képe

Miért Ájszek? Miért nem Izsák? Mert az egész stílusunkat áthatja a barom angolszász kultúra?
Mint biológustól kérdezném: szerinted a latin "imago"-ból hogyan keletkezett az "imidzs"? És egy kifejlett cserebogár állapotot is imidzsnek mondunk?
Van egy olyan érzésem, hogy rengeteg anglo/amerikai kifejezés valamilyen latin-görög szó elferdített változata...
Fú, de dühös vagyok...

k, 2009-06-30 13:21 Artair McKnight

Artair McKnight képe

Ejnye, ne szóld le az angolszász kultúrát!
"Van egy olyan érzésem, hogy rengeteg anglo/amerikai kifejezés valamilyen latin-görög szó elferdített változata..." - Ezen nincs mit csodálkozni. A Római Birodalom eléggé szétterült anno, a nyelvben egész Európában nyomot hagytak. Meg aztán a kis kereszténység is tovább vitte :P Ugyanilyen alapon jött létre a francia-angol hasonlóság is. A normannok jól lerohanták Angliát, és így fonódott össze a szász és a francia nyelv.

k, 2009-06-30 13:28 Arvael

Arvael képe

Hát... ööö... igen, mert talán az indo-európai nyelvi ágba tartozik mindegyik (görög, latin, német, angol) és mivel a görög-latin kultúrát a mostani civilizáció alapjakét is szokták emlegetni és mert európában mindenfelé megfrodultak anno és... ha megnézed, egy rahedli más nyelvben is felfedezni ilyesmiket - egyszerűen nyelvtörténet, nyelvfejlődés, nem "elferdített változat", ezen nem kell felkapni a vizet :)
___
"Legnagyobb dicsőségünk nem abban rejlik, hogy sosem bukunk el,
hanem hogy felkelünk minden alkalommal, mikor elbukunk."
- Konfuciusz

k, 2009-06-30 14:04 Ovidius

Ovidius képe

De igen...Nem az eredettel és következményeivel van a bajom, hanem azzal, hogy nem emlékszünk az eredetre. Az emlékezést pedig itt úgy gondolom, hogy például megmaradó kiejtési mód. Egy-két példa.
Gyönyörű bibliai név a Sára...No az angolban ez "Szera". Vagy egy hozzám közel álló név az Irén(e).
Görög- (és amit kevesen tudnak) babiloni eredetű név...békét jelent. Az angolban "Ájrin".
Nem tetszik, ennyi.
(Ja, és EK igen randa kódszót generált ehhez a hozzászólásomhoz...hülye EK!!!)

k, 2009-06-30 15:48 Arvael

Arvael képe

Hát ez meg azért van, mert bár azonos nyelvi ágból származnak, annyira azért különböző nyelvek, hogy megvannak a saját kiejtési szabályaik. Mint minden nyelvnek. És egy idő után az eredeti alak lekopik, átalakul, pontosan azért, hogy jobban beilleszkedjen a nyelvbe, amelyik átvette azt. Szóval... ez is egy természetes folyamat.
Tetszik, vagy nem tetszik, evvan :)
___
"Legnagyobb dicsőségünk nem abban rejlik, hogy sosem bukunk el,
hanem hogy felkelünk minden alkalommal, mikor elbukunk."
- Konfuciusz

k, 2009-06-30 14:14 Styra

Styra képe

Azért Ájszek, mert (az én értelmezésemben) isslac < - (angolul) Isaac < - (latinul) Isaacus. Tehát az isslac-ot közvetlenül megelőző állapotból indultam ki. Ha Isaac van valahova írva, az pedig Ájszek, ha Izsák, akkor Izsák.
Igen, rengeteg szónak van latin-görög alapja, de nem csak az angol/amerikaiban. Lásd, a magyar is imágónak hívja a kifejlett cserebogarat. Legalábbis, ha biológus :) Míg az "imidzs"nek tudtommal semmi köze ehhez a szóhoz.
__________________________________________________
Csillagból születtünk, s csillag leszünk újra
Ha életünk lángját egy széllökés elfújja.

k, 2009-06-30 14:23 Ovidius

Ovidius képe

Styra...Csak egy kérdés. Mire szól az angolban az "imidzs" kifejezés?
Légy szíves, ha nem gond, írd körül... :roll:

k, 2009-06-30 14:31 Ovidius

Ovidius képe

Még valamit...

Idegen Szavak Gyűjteménye:
imidzs (angol):
arculat, külalak, látszat

Imágó (latin):
Kép, képmás.
Kifejlett, ivarérett, szárnyas rovar (a lárvával szemben).
Beképzelés.

Nos szerinted nincs köztük semmilyen logikai kapcsolat?

k, 2009-06-30 14:37 Styra

Styra képe

Így már van, csakhogy én azt mondtam, az imidzs-nek nincs köze a kifejlett bogárhoz, ezért soha nem is jutna eszébe senkinek azt mondani rá.
A neveknél ugyanez már nem igaz.
__________________________________________________
Csillagból születtünk, s csillag leszünk újra
Ha életünk lángját egy széllökés elfújja.

k, 2009-06-30 14:43 Ovidius

Ovidius képe

Egyetértünk...Természetesen én is csak a nevekre gondoltam, de valahogy el kellett vezetnem a problémát addig a pontig, hogy mi miből keletkezett.

Bármilyen furcsa, pont annak fog eszébe jutni, aki tudja azt, hogy mit jelent az imágó.
Én 50 éve ismerem a tartalmi jelentését. Az "imidzsét" 30 éve. Amikor megvizsgáltam azt a két élő nyelvi-kultúrális közeget, amelyben létrejöttek, egyértelmű volt az ok-okozati kapcsolat.

Ennyi. :)

k, 2009-06-30 17:07 Sütiszörny

Sütiszörny képe

http://www.dinopark.cz/prochazka/images/_Styracosaurus.jpg
:)
__________________________________
Süti, vagy nem süti? Ez itt a kérdés!

k, 2009-06-30 19:33 Styra

Styra képe

Igaz, Süti, hogy nem a méret a lényeg, de azért ennél egy picit nagyobb orrszarva van a kis drágának ;) Itt egy kicsit megviseltebb pára:
http://2.bp.blogspot.com/_yAlP-3Fkj3k/R1gwlvaRWTI/AAAAAAAADGE/jvjWq4DHLm...
És ilyen a "valóságban":
http://farm4.static.flickr.com/3228/2775225644_7fbda606ed.jpg
__________________________________________________
Csillagból születtünk, s csillag leszünk újra
Ha életünk lángját egy széllökés elfújja.

k, 2009-06-30 19:52 Avion

Avion képe

A kis drága.
EK szerint halott :roll:
________________________________________________________________
A ma még rossz, de a holnap már az enyém lesz… és ma van holnapja a tegnapnak…

k, 2009-06-30 20:29 Arvael

Arvael képe

Cuki :D
___
"Legnagyobb dicsőségünk nem abban rejlik, hogy sosem bukunk el,
hanem hogy felkelünk minden alkalommal, mikor elbukunk."
- Konfuciusz

k, 2009-06-30 20:49 isslac

Aranyos :D Mondjuk nem éppen ideális háziállat, de névadónak tökéletes!

----------------------------------------------------------------
Akkor kell szeretnünk valakit amíg él,nem pedig amikor már halott...
www.darkisland.gportal.hu ( itt ismoon néven vagyok)

k, 2009-06-30 20:53 Styra

Styra képe

Dehogynem, még füvet nyírni sem kell ;) :)
__________________________________________________
Csillagból születtünk, s csillag leszünk újra
Ha életünk lángját egy széllökés elfújja.

k, 2009-06-30 20:56 isslac

De ha kakilni támad kedve, azt hogy takarítod fel? 8O
----------------------------------------------------------------
Akkor kell szeretnünk valakit amíg él,nem pedig amikor már halott...
www.darkisland.gportal.hu ( itt ismoon néven vagyok)

k, 2009-06-30 21:06 Arvael

Arvael képe

Attól tartok, markológéppel :lol:
___
"Legnagyobb dicsőségünk nem abban rejlik, hogy sosem bukunk el,
hanem hogy felkelünk minden alkalommal, mikor elbukunk."
- Konfuciusz

k, 2009-06-30 12:35 Ovidius

Ovidius képe

Gondolom, mint latin nevet Ovidiusz-nak kell ejteni.
A választás oka egyszerű...40 éve megvan a Metamorphoses...magyarul, Devecseri Gábor fordítás és Picasso rajzillusztrációk..., anno aztán még olvastam az Amorites című betiltott művét is, és bizony beleszerettem az úr költészetébe. ;>

k, 2009-06-30 12:49 Hantos Norbert

Hantos Norbert képe

Huh de jó, hogy nem a nickemmel regisztráltam anno. :)
___________

"Felülhetsz egy sárkány hátára, de ő dönti el, mikor és hogyan szállsz le róla."

k, 2009-06-30 13:23 Sren

Sren képe

Most pokolian kíváncsivá tettél, kékszemű :D

k, 2009-06-30 13:45 Hantos Norbert

Hantos Norbert képe

Hát, kockás körökben Renslay (ejtsd: renszléj) néven vagyok ismert.
___________

"Felülhetsz egy sárkány hátára, de ő dönti el, mikor és hogyan szállsz le róla."

k, 2009-06-30 13:51 Creideiki

Creideiki képe

Milyen gyönyörű is a magyar nyelv:

"kockás körök" - egyszerre fejez ki egy szűk csoporthoz való tartozást, de az olvasó nézőpontjából akár egy másik, kevésbé szűk csoportot is jelez, és mindemellett még nagyszerű képzavar is, ahogy a síkbeli és térbeli dimenziók egyfajta csodás színesztézikus egységet alkotnak.
-----------------------------------------------------------------
http://creideiki.sfblogs.net

k, 2009-06-30 14:34 Sren

Sren képe

Nem vagy túl árulkodós. Bezzeg a Google! :D Nem semmi. :D

k, 2009-06-30 12:53 Muraközy Konrád (nem ellenőrzött)

Az enyém kicsit becsapós:
úgy írod, hogy Muraközy Konrád, de úgy ejted, hogy isten :lol:

k, 2009-06-30 14:02 isslac

:P :D
----------------------------------------------------------------
Akkor kell szeretnünk valakit amíg él,nem pedig amikor már halott...
www.darkisland.gportal.hu ( itt ismoon néven vagyok)

k, 2009-06-30 13:30 Arvael

Arvael képe

Hmm... próbálom megjegyezni, de lehet, hogy nekem is Isszlak maradsz xD
És Arvaelnek ejtem... hmm... az "A" vlmi a és á közötti-szerűség nálam, de a többi olyan, mint a magyarban :D
Tünde, egyébként, asszem sinda nyelvjárásban :lol:
___
"Legnagyobb dicsőségünk nem abban rejlik, hogy sosem bukunk el,
hanem hogy felkelünk minden alkalommal, mikor elbukunk."
- Konfuciusz

k, 2009-06-30 16:06 Dom Wolf

Dom Wolf képe

Amikor elgondolkodtam rajta, hogyan kellene ejteni a neved (fura, nekem is napokban jutott eszembe a téma) egyből a tündék ugrottak be :)
Monduk lehet, hogy azért volt, mert volt a GYU-ban egy Arvel nevű tünde... :neutral:
________
"Csak szidj. Előbb utóbb legyengülök, és elbukom.
Most szidd a hazád. Szidd a világot."

k, 2009-06-30 20:32 Arvael

Arvael képe

Nem Arwenre gondolsz? :D Egyébként hallgass a zsigereidre ;)
Amúgy (ha valakit érdekel) -nem túl kreatívan-, ez a keresztnevem tünde nyelven. Mármint az Arvael ;)
___
"Legnagyobb dicsőségünk nem abban rejlik, hogy sosem bukunk el,
hanem hogy felkelünk minden alkalommal, mikor elbukunk."
- Konfuciusz

k, 2009-06-30 20:54 isslac

Most épp a naruto-kun.hu-ról töltögettem friss mangákat, és látom, hogy a 666 Satan manga ismertetőjét egy bizonyos Arvael írta. Rögtön rád gondoltam, és ahogy látom az adatlapon, tényleg te vagy az :D
----------------------------------------------------------------
Akkor kell szeretnünk valakit amíg él,nem pedig amikor már halott...
www.darkisland.gportal.hu ( itt ismoon néven vagyok)

k, 2009-06-30 21:04 Arvael

Arvael képe

Igen, animés-mangás körökben Arvaelként vagyok elterjedve :lol: Igazából a neten még 1-2 Arvaelt láttam rajtam kívül, de nagyon elvétve x"D
Na mindegy; igen, én vagyok ott is :)
___
"Legnagyobb dicsőségünk nem abban rejlik, hogy sosem bukunk el,
hanem hogy felkelünk minden alkalommal, mikor elbukunk."
- Konfuciusz

cs, 2009-07-02 09:09 Avion

Avion képe

Bibibí tudom a keresztneved... :P
EK: KOS. inkább vízöntő.
________________________________________________________________
A ma még rossz, de a holnap már az enyém lesz… és ma van holnapja a tegnapnak…

cs, 2009-07-02 09:16 Arvael

Arvael képe

Jaj, mi lesz velem...! 8O Oda az inkognítóm :lol:
___
"Legnagyobb dicsőségünk nem abban rejlik, hogy sosem bukunk el,
hanem hogy felkelünk minden alkalommal, mikor elbukunk."
- Konfuciusz

cs, 2009-07-02 09:23 Avion

Avion képe

Bizonyám... és ha nem teljesíted a követeléseimet akoor elmondom mindenkinek. *sátáni kacaj*
________________________________________________________________
A ma még rossz, de a holnap már az enyém lesz… és ma van holnapja a tegnapnak…

cs, 2009-07-02 11:52 Arvael

Arvael képe

Nem ijesztesz meg x)
___
"Legnagyobb dicsőségünk nem abban rejlik, hogy sosem bukunk el,
hanem hogy felkelünk minden alkalommal, mikor elbukunk."
- Konfuciusz

cs, 2009-07-02 09:49 fyra

fyra képe

arvael, a híres =D.
___
"Ha eddig nem említettem volna, nagyon rosszul tűröm az emberi hülyeséget!" (az istenektől való Korinorisi Arh'hin varázslónő)

cs, 2009-07-02 11:53 Arvael

Arvael képe

:P
___
"Legnagyobb dicsőségünk nem abban rejlik, hogy sosem bukunk el,
hanem hogy felkelünk minden alkalommal, mikor elbukunk."
- Konfuciusz

k, 2009-06-30 13:42 Creideiki

Creideiki képe

Szlartibartfaszt
-----------------------------------------------------------------
http://creideiki.sfblogs.net

k, 2009-06-30 14:01 isslac

8O
----------------------------------------------------------------
Akkor kell szeretnünk valakit amíg él,nem pedig amikor már halott...
www.darkisland.gportal.hu ( itt ismoon néven vagyok)

k, 2009-06-30 14:36 Sren

Sren képe

Tudom. Titok. :D Veszem a darócot, és húzok Mekkába. :D

k, 2009-06-30 15:16 Ndy

Ndy képe

Szirtibalfasz? Az egy madárféle, nem? :D

k, 2009-06-30 17:36 Creideiki

Creideiki képe

Igen-igen. A nádi balfasz rokona.

-----------------------------------------------------------------
http://creideiki.sfblogs.net

k, 2009-06-30 15:12 Indi

Indi képe

Én egyszuszra szoktam :Indi.
Nagy története nincs, az Indigo becézett formája, mert az előbbi már olyan kibírhatatlanul hosszú, hogy rövidíteni kellett :gonosz:

Konkrét jelentése nincs, de ezer meg egy dolgot jelent annak, aki adta és hát, ha már így alakult, nekem is. A 2000-es labdarúgó EB-n született, azóta vagyunk egymásnak :lol:

-----
Nem vagyok sznob. Kérdezz meg bárkit. Úgy értem, bárkit, aki számít.

k, 2009-06-30 15:42 Kreeteeka

Kreeteeka képe

Kritika.

Nekem az Isslac-ról mindig ez jut eszembe, bár totál másképp írják, de most miért zavarna ilyen apróság?
http://www.youtube.com/watch?v=X9wY6-8Pp6o
Amúgy hasznos ez a bejegyzés. :)
-------------------------------
Isten eldöntötte, hogy kicsinál, mert nem hiszek benne.

k, 2009-06-30 16:05 isslac

:lol:
És köszi! :)
----------------------------------------------------------------
Akkor kell szeretnünk valakit amíg él,nem pedig amikor már halott...
www.darkisland.gportal.hu ( itt ismoon néven vagyok)

k, 2009-06-30 17:05 Sütiszörny

Sütiszörny képe

Jaj, ejthetném másként is?! :|
__________________________________
Süti, vagy nem süti? Ez itt a kérdés!

k, 2009-06-30 17:10 Ndy

Ndy képe

Kuki-monszter? 8O :D

k, 2009-06-30 19:34 Sütiszörny

Sütiszörny képe

Nono! Még megijeszted a lányokat! :D
__________________________________
Süti, vagy nem süti? Ez itt a kérdés!

k, 2009-06-30 20:11 isslac

Az koki akar lenni? :P
Mert eredetileg cookie
EK szeint EPRES
----------------------------------------------------------------
Akkor kell szeretnünk valakit amíg él,nem pedig amikor már halott...
www.darkisland.gportal.hu ( itt ismoon néven vagyok)

k, 2009-06-30 20:12 Styra

Styra képe

De azt kukinak kell mondani ;) (szörnyű ez az angol nyelv...:P)
__________________________________________________
Csillagból születtünk, s csillag leszünk újra
Ha életünk lángját egy széllökés elfújja.

k, 2009-06-30 20:13 isslac

Hogy mik vannak :D
----------------------------------------------------------------
Akkor kell szeretnünk valakit amíg él,nem pedig amikor már halott...
www.darkisland.gportal.hu ( itt ismoon néven vagyok)

k, 2009-06-30 20:06 Kreeteeka

Kreeteeka képe

Azt azért elárulhattad volna a laikusoknak, hogy a Sütiszörny egy intézmény mozaikszava...
Süteménnyel Ülve-állva* Táplálkozó, Időnként SZexorientált, Örökké Rosszalkodó NYrt.

*ülve-állva: annyit tesz, mindegy hol, mikor, milyen körülmények között.
-------------------------------
Isten eldöntötte, hogy kicsinál, mert nem hiszek benne.

k, 2009-06-30 20:10 Ndy

Ndy képe

Időnként Szexorientált? 8O Na ezt nevezik szofizmusnak :D

k, 2009-06-30 20:13 Sütiszörny

Sütiszörny képe

Nem is igaz. :) A Sütiszörny én vagyok, de vannak rajtam kívül is más sütiszörnyek, csak nagyon rejtett életmódot folytatunk. Sajnos nagyon sokan megorroltak annak idején a gyerekevés miatt. Pedig az már réges-régen volt divat. Azóta rájöttünk, hogy a süti sokkal finomabb. :) És nem visít közben. ;>
Ja, és szex-orientált? 8O Talán keksz-orientált. :D Na, jól van na, nekünk is kell szaporodni! :P
Ülve-állva: Hm...ez a szex-orientált megjegyzéshez tartozik? :D
Rosszalkodni nem is szoktunk! :D Nincs abban semmi rossz! :P
__________________________________
Süti, vagy nem süti? Ez itt a kérdés!

k, 2009-06-30 20:46 isslac

Ez az álcázás nagyon jól megy, te vagy első Sütiszörny, akivel találkozok :D
És milyen bátor vagy, még az internetre is feljössz nyilvánosan :)
EK: UGYE
----------------------------------------------------------------
Akkor kell szeretnünk valakit amíg él,nem pedig amikor már halott...
www.darkisland.gportal.hu ( itt ismoon néven vagyok)

k, 2009-06-30 17:12 Gaboh

Gaboh képe

Az enyém egyszerűen ahogy olvasod, Gaboh
8O
_______________________
The cake is a lie!!!

k, 2009-06-30 20:12 isslac

Én először úgy gondoltam, hogy a h-t nem kell ejteni :)
Igaz, ez a Gáborból jön?
----------------------------------------------------------------
Akkor kell szeretnünk valakit amíg él,nem pedig amikor már halott...
www.darkisland.gportal.hu ( itt ismoon néven vagyok)

k, 2009-06-30 21:09 Dom Wolf

Dom Wolf képe

Viccelsz? Csak nekem jött le, hogy ez a Vincéből lett :D
Ek: anjou. Betűzzem ek? VINCE.
________
"Csak szidj. Előbb utóbb legyengülök, és elbukom.
Most szidd a hazád. Szidd a világot."

k, 2009-06-30 21:24 Kreeteeka

Kreeteeka képe

EK azért kötekedett, mert Vincze...
-------------------------------
Isten eldöntötte, hogy kicsinál, mert nem hiszek benne.

k, 2009-06-30 21:30 Dom Wolf

Dom Wolf képe

Vágom. Leírt egy régi családnevet (vagy ezek valami királyok voltak? mindegy), hogy rávezessen, hogy régiesen kellene írnom... Hát, alábecsületek, Ek pajti.
________
"Csak szidj. Előbb utóbb legyengülök, és elbukom.
Most szidd a hazád. Szidd a világot."

p, 2009-07-03 14:28 Gaboh

Gaboh képe

Kicsit elvesztettem a fonalat... 8O
A Gaboh a Gárborból jött :-?
_______________________
The cake is a lie!!!

k, 2009-06-30 21:01 Aures

Aures képe

Heh... Mansfield a találkozón "aures"-nek ejtette a nickemet. akkor elgondolkodtam, hogy mi az, amiről nem tudok, vagy csak lehagytam egy z-t? :D
Tehát ejtsd: Auresz
Egyébként furcsa, hogy ez a blog pont most jött fel, mert mostanában néha teljesen akaratlanul máshogy ejtem a nevemet.
Komolyan. azon kapom magam, hogy azt mondom: Oresz. Egy nagyon picit franciásan. Remélem, csak átmeneti időszak, mert az Auresz jobban hangzik szerintem. (Vagy valami pszichológiai okot is kereshetünk erre a roppant érdekes "névzavaromra" :D )
_______________
Behunyom a szemem, hogy lássak.

k, 2009-06-30 21:03 isslac

Én is mindig Aures-nek ejtem 8O Nekem valószínűleg az is maradsz :P

----------------------------------------------------------------
Akkor kell szeretnünk valakit amíg él,nem pedig amikor már halott...
www.darkisland.gportal.hu ( itt ismoon néven vagyok)

k, 2009-06-30 21:05 Creideiki

Creideiki képe

Jujj de elegáns...gratulálok!
-----------------------------------------------------------------
http://creideiki.sfblogs.net

cs, 2009-07-02 09:10 Arvael

Arvael képe

Pl.: W :D
Szerk.: Mivel nem igazán látszik, szólok, ez vákuumvarjúnak szólt, bár ő úgyis tudja :)
___
"Legnagyobb dicsőségünk nem abban rejlik, hogy sosem bukunk el,
hanem hogy felkelünk minden alkalommal, mikor elbukunk."
- Konfuciusz

cs, 2009-07-02 16:12 Ovidius

Ovidius képe

Isten kilencmilliárd neve?...

sze, 2009-07-01 20:02 Bloody Dora

Bloody Dora képe

Én Bloody Dorának írom, mások Bloody Dórának, a többség Dórinak ejti, de titkos szekták ejthetik másként ("A Viágirodalom Legnagyobb Hülyéje", vagy hasonló).
Története is van, nagyon szép. :D (Hányszor is írtam már le?) Szóval még annó dacumál a Fantasyára kellett egy felhasználói név, mert egy barátnőm megkért, hogy véleményezzem a felrakott művét. Ehhez kerestem egy nevet: a Dóra adott volt, de az oldalon mindenkinek vagy tünde vagy angol neve volt, előbbihez nem értek, utóbbihoz volt szótár - nosza, megkértem öcsémet (a nagyobbat, a történelmi pontosság kedvéért), hogy fogja az angol-magyart (nem a magyar-angolt, angol szót keresünk, kérem), csapja föl. "Tolle et legge" - első szó a bloody lett. Ebből meg Bloody Dora. (Van benne valami, nem tagadhatom... "vedd és olvasd". Oké, nem leszek ettől hívő, de gyanús az ügy.)
_____________________
Dr. Bloody Dora

cs, 2009-07-02 09:46 fyra

fyra képe

igazából nagyon sokáig nem gondolkodtam rajta, hogy hogy kéne kiejteni, mert csak írásban használtam, aztán egyszer lefiráztak, azóta fira. bár sokan most is fájrának ejtik (nee xD), a német barátnőm pedig egyértelműen közölte velem, hogy márpedig az füra (mellesleg, jogosan, a német ipszilonok csodája *.*). egyébként svédül négyet jelent, de persze, erről fogalmam sem volt, amikor használni kezdtem.
___
"Ha eddig nem említettem volna, nagyon rosszul tűröm az emberi hülyeséget!" (az istenektől való Korinorisi Arh'hin varázslónő)

cs, 2009-07-02 11:56 Arvael

Arvael képe

Én is mindig firáztalak :D Valahogy jobban a számra jött, mint a fájra :)
EK: Anita... nem. Mondom: Fira :lol:
___
"Legnagyobb dicsőségünk nem abban rejlik, hogy sosem bukunk el,
hanem hogy felkelünk minden alkalommal, mikor elbukunk."
- Konfuciusz

cs, 2009-07-02 12:32 Kae Westu

Ké vesztu. A Kae egy parkoló autó rendszáma volt, ami megtetszett.

cs, 2009-07-02 15:09 Soltan Paul

Soltan Paul képe

Soltan Paul. Na ezt baromi nehéz kiejteni. :) -> Szoltán Pól.
Zoltán a keresztnevem, a Soltan nevet meg egy regényben olvastam. Kitaláljátok melyikben? :)

p, 2009-07-03 15:24 Justine

Justine képe

{zsüsztin} és nem {dzsásztin} amivel néha keverni szokták. Eredetileg egy saját fantasyvilág egyveleg karakterem, teljes hosszában Justine Suzanne de Foix. Bár az túl hosszú lett volna. Itt is lehet találgatni, mi volt az ihlető. :)
Most olvastm Anita Blake-t ahol szintén van egy Sütiszörny. Mellesleg a kedvenc karakterem.

p, 2009-07-03 15:26 Sütiszörny

Sütiszörny képe

És mit csinálok én ott? :)
__________________________________
Süti, vagy nem süti? Ez itt a kérdés!

p, 2009-07-03 15:31 Justine

Justine képe

Enyhén szexorientált chichagoi maffiózó véroroszlán vagy (az oroszlánokat is szeretem már ez sokat dobott a karakteren). Tüsi égszínkék hajjal és hasonló szemekkel. Ott a becses neve - mert a Sütiszörnyet a főszereplő aggatta rá - Haven ami mennyország. Szerintem ez nagyon illik rá. Bár az angolban még Haeven, ami állítólag kikötő vagy mi. Sajnos még nem szerepelt túl sokat :( csak bajt kevert többnyire.

p, 2009-07-03 16:09 Arvael

Arvael képe

Nem akarok kukacoskodni, csak...
Heaven: mennyország
Haven: kikötő/rév vagy menedék (bár én utóbbi jelentésben gyakrabban láttam/hallottam) :)
___
"Legnagyobb dicsőségünk nem abban rejlik, hogy sosem bukunk el,
hanem hogy felkelünk minden alkalommal, mikor elbukunk."
- Konfuciusz

p, 2009-07-03 17:35 Indi

Indi képe

Türelem ;) Ezekre a chicagoi fiúkra megéri várni, nem csak a bajkeveréshez értenek :oops:
-----
Nem vagyok sznob. Kérdezz meg bárkit. Úgy értem, bárkit, aki számít.

p, 2009-07-03 17:42 isslac

No, hová tűnt Yachiro? :o Csak nem nyaral? :P

----------------------------------------------------------------
Akkor kell szeretnünk valakit amíg él,nem pedig amikor már halott...
www.darkisland.gportal.hu ( itt ismoon néven vagyok)

p, 2009-07-03 18:01 Indi

Indi képe

Az egész élete egy merő nyaralás Ken-chan mellett :)
-----
Nem vagyok sznob. Kérdezz meg bárkit. Úgy értem, bárkit, aki számít.

p, 2009-07-03 18:12 Sütiszörny

Sütiszörny képe

Na tessék: szexorientált! Már megint! :P
__________________________________
Süti, vagy nem süti? Ez itt a kérdés!

v, 2009-07-05 07:59 Justine

Justine képe

Lehet, a név ereje... :D
ja és elgépeltem :red: a jelentéseket

p, 2009-07-03 16:12 James A. Wal

James A. Wal képe

Tehát jelentéstartalom... Kezdjük hátulról.

Wal: Egyértelműen a Wall(fal)angol szóból származtattam, és elvettem belőle egy L-t hogy senki se asszociáljon egyből arra amire asszociálni kell. Hogy miért fal? Elég jól jelképezi a személyiségem. Makacs vagyok, kőfejű, néha agresszív, és amiben hiszek azért a végsőkig küzdök ha kell. Nagyon nehéz az akaratomat megtörni.
James: Talán ellenpontozza a Wal-t. Egy kis könnyedséget visz a név hangulatába, de intelligenciát is sugall. Szerintem :)
_______________________________________________________________
"Semmi sem tesz átlagosabbá annál a vágynál, hogy különleges légy..."
Wiliam Shakespire

p, 2009-07-03 16:20 Muraközy Konrád (nem ellenőrzött)

Fal Jakab :)

p, 2009-07-03 16:23 James A. Wal

James A. Wal képe

hehe :)
_______________________________________________________________
"Semmi sem tesz átlagosabbá annál a vágynál, hogy különleges légy..."
Wiliam Shakespire

p, 2009-07-03 19:09 Chris Cage

Nem tudom pontosan, mióta használom az Xtianson nevet, de hogy miért, arra tudok magyarázatot. :)
Krisztián a keresztnevem, szép keresztény név, ugyanakkor elég gyakori is. Ha valahol regisztrálni szerettem volna a nevemmel mindig valami számot kellett utána illeszteni, hogy egyedi legyen. Persze ott a születési dátum, de majdnem mindenkinek ez jut először eszébe, így aztán oda jutottam, hogy márpedig megmaradok a nevemnél, csak kicsit átfabrikálom. A Krisz-t felváltotta egy X, és mindjárt javult a helyzet. Az Xtian még nem az igazi, ezért Xtianson. Amúgy némelyek már csak X-nek hívnak (ejtsd: X :) ) mások cross-nak (angolul: kereszt), de ez téves :D

EK: MARCI. Így hívták a kedvenc kandúromat! :o
---
"És mindeneken határtalan úr lett a sötétség, Pusztulás és a Vörös Halál!"

szo, 2009-07-04 19:01 Avion

Avion képe

Én most csináltam magamnak új nicket.
Tessék? Hogy miért? Azért mert az előző (Arsenor) nem a sajátom. Nettről "loptam"
Így hát kénytelen voltam saját nicket kitalálni: Avion Silvernight.
Tudom nem valami kreatív…
Avion saját fantasy név, a Silvernight angol szóösszetétel, jelentése ezüstéj.
Ejtsd: ÁVION SZILVÖRNÁJT.

________________________________________________________________
A ma még rossz, de a holnap már az enyém lesz… és ma van holnapja a tegnapnak…

szo, 2009-07-04 20:39 Moonie

Moonie képe

"Múni"
És mindig lemóniznak, amit utálokxD Amúgy ezt a becenevet használom rengeteg helyen; még onnan jött, hogy a Holddal kapcsolatban szerettem volna összefüggésbe hozni, leróni imádatomat az égitest iránt:) De a Moon olyan sablonosnak tűnt, így megtoldottam egy kicsinyítőképzővel:)

v, 2009-07-05 11:02 isslac

Én is sokszor szoktam nickhez a Moon-t használni, pl. Redmoon, darkosmoon, stb.( Bár ezek eléggé gyakoriak) . :)
----------------------------------------------------------------
Akkor kell szeretnünk valakit amíg él,nem pedig amikor már halott...
www.darkisland.gportal.hu ( itt ismoon néven vagyok)

v, 2009-07-05 15:15 Demetria Blacksmith

Demetria Blacksmith képe

Zaphira Széjdzs vagy Szédzs, de semmiképpen sem Zaige... MErt egy találkozón így hiívtak, Zaphira Zaige... Írás szerint ejtve. Fájt a fejem tőle rendesen és berágatott. :)
Amúgy a Zaphira saját találmány, eredetileg a "Mesél a színpad" elnevezésű, meg nem írt ifjúsági könyvsorozatom főszereplőnőjének neve lett volna, de aztán elsajátítottam. És nem az Opel Zafirából származik :)
A Saige egy angol keresztnév egyébként, vagy amerikai, nem tudom. Mindenesetre kellett valami, ami jól cseng a Zaphirával és nem sablonos... Szerintetek?
Hmm... érdekes, a sage bölcset, megfontoltat, zsályát jelent :)
~~~~~***~~~~~***~~~~~***~~~~~***~~~~~~
Ha szemmel mindent el lehetne intézni, az utcákon csak halottak, és terhes nők lennének.

v, 2009-07-05 15:18 Avion

Avion képe

Én azt hittem: Záfira Szédzs.
________________________________________________________________
A ma még rossz, de a holnap már az enyém lesz… és ma van holnapja a tegnapnak…

v, 2009-07-05 15:25 Demetria Blacksmith

Demetria Blacksmith képe

nem... de a kiejtésnél rosszul írtam. Szóval Zafira Széjdzs vagy Szédzs, ki melyiket tudja kiejteni :D

De EK szerint Anjou :)
~~~~~***~~~~~***~~~~~***~~~~~***~~~~~~
Ha szemmel mindent el lehetne intézni, az utcákon csak halottak, és terhes nők lennének.

v, 2009-07-05 16:13 Avion

Avion képe

Akkor egész közel jártam ;)
Amúgy baromi jó a hangzása.
________________________________________________________________
A ma még rossz, de a holnap már az enyém lesz… és ma van holnapja a tegnapnak…