Fáradt vagyok :-O

Jelentem, lassan egy hónapja dögfáradt vagyok.A fene se tudja, mi lehet velem. Lázam nincs, rendesen eszem - az utóbbi időben annyi paprikát, káposztát és hasonló formájú színű zöldséget megettem, hogy lassan kiürül a piac :)

Tegnap pár sör úgy kiütött, hogy nem tudom hogyan másztam be az ágyba, aludtam tizenkét órát és nem találjátok ki: fáradt vagyok. Gyakran pihenés címén egész nap itthon ülök, a melóban sem kell mostanság megszakadni és mégis le akarok fordulni a székről.

Lehet, hogy a meleg? Lehet, hogy az időváltozások? De azok mindig is voltak. Lehet, hogy a bulik? De utána mindig pihenek, nem kell hajnalban melóba indulnom... Egyszerűen csak minden magyarázat nélküli fáradtságom van :-O

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

h, 2010-08-23 14:00 Indi

Indi képe

Lehet, hogy a... problémakörrel egy orvos lenne illetékes kezdeni valamit? Biztos, hogy mindenkinek van egy nagyszerű ötlete, egy bomba biztos diagnózisa és természetesen pár tuti megoldása is, de ha mégsem a közelgő telihold a ludas, akkor egy laborvizsgálat is lehet olyan pöpec informáciforrás, mint a heti horoszkóp ;)

 

----------------------------------------------------------

"Nem vagyok sznob. Kérdezz meg bárkit. Úgy értem, bárkit, aki számít." (Simon Le Bon)

"Egy gödör ásását leszámítva kevés dolog van, amit rögtön legfelül lehet kezdeni" (Harry Lo

h, 2010-08-23 15:18 Ndy

Ndy képe

Igen, de menjek lelki fáradtsággal orvoshoz? :) Persze nyilvánvalóan annak is vannak biokémiai okai, például lehet, hogy valamilyen anyag hiányzik a szervezetemből. De ezt a Magyar egészségügy nem tudja vizsgálni. (A Skandináv országokban például igen)

--------------------------------------------------------------------

http://www.myspace.com/nexushungary

h, 2010-08-23 14:54 Sren

Sren képe

Ne idegesíccs, kölyök, mert legközelebb nem úszod meg négy napból. Csak szólok; és amilyen igen-igen barátságos hangulatban vagyok, alighanem láncra verve jönnél el Pestről.

Van huszonnégy órád tisztázni a dolgot, ha addig nem mén, érted megyek, de abban nem lesz köszönet.

Addigis láncos buzogánnyal csókoltatok mindenkit, aki kihasznál, téged meg, amiért hagyod magad.

Inni, sokat. Aludni, sokat. És nyugalmat, sokat.

______________________________________________________________________________________________

A szürrealisták és köztem az a különbség, hogy én szürrealista vagyok.

/Salvador Dalí/

h, 2010-08-23 15:14 Ndy

Ndy képe

Nem a meló miatt volt, fizikailag el sem fáradtam, csak a lábam fájdult meg. Azaz, nem fizikailag vagyok fáradt.

--------------------------------------------------------------------

http://www.myspace.com/nexushungary

h, 2010-08-23 15:25 Sren

Sren képe

Tudom, hogy nem, és nem is a szépséges bábókádat sajnálgattam, csak hogy értsük egymást. Azt a pasit, aki nekem a telóban hótt ártatlan hangon álmélkodik, hogy "jé, lejött az öregujjamon körmöm, nohát?!", azt szerintem nemigen kell agyonsajnálni.

Nem fizikailag.

De az istenedet neked, szerinted ha ezt így szériatartozékként vágom, akkor mennyire vagyok tisztában azzal, hogy egyéb módokon milyen szinten ki lehetsz merülve?

Túl sokat vigyázol másokra - magadra egy dekát se. Túl sokat dolgozol (szellemileg is!) másokért - magadért csak annyit, amennyit okvetlen muszáj.

Vagy változtatsz ezen, vagy beledöglesz.

Huszonnégy óra. Nem viccelek.

 

______________________________________________________________________________________________

A szürrealisták és köztem az a különbség, hogy én szürrealista vagyok.

/Salvador Dalí/

h, 2010-08-23 17:22 Ndy

Ndy képe

Nyugi, most péntekig teljes pauze lesz. Mindjárt megyek is a filmes oldalra és feltankolom magam néznivalóval.

--------------------------------------------------------------------

http://www.myspace.com/nexushungary

h, 2010-08-23 15:39 Liliana

Liliana képe

Na, most őszintén valld be, hogy mi az a hobbid, szórakozásod, vagy akármilyen szabaidős tevékenység, aminek régen hódoltál már!

De ne gyere a napi dolgaiddal, hogy levágtad a füvet, vagy valami computer játék! Sétálás, vagy tudom is én, ami nem buli, amit nem csinálsz nap, mint nap. Valami, ami felszabadíthassa benned a meglévő erőtartalékaidat, amik ott vannak valahol mélyen, csak elzártad őket. Csinálj valami őrültséget a józan ész határain belül. Mozdulj ki! Szedd össze a bandát és menjetek el kirándulni, vagy mit tudom én! Vedd egy kicsit lazábbra a figurát, vedd elő a "lesz.rokmindent"-tablettát! Keríts esetleg valakit, akivel el tudsz menni motorozni, és élvezd! Egy-két ilyen alkalom és feltöltődsz lelkileg.

Fizikailag nem árt az alvás, a sok folyadék, meg a hűvös!

Érezd, ahogy a szavak hangjegyekké válnak, és végül láthatóvá válik előtted a dallam!
"Jó boszorkány vagyok, és legyőzöm a gonosz banyákat!"

h, 2010-08-23 15:46 B.M.Grapes

B.M.Grapes képe

Lehet, szerelmi bánat.  Krónikus Jessica Albaitisz. XD

http://bmgrapes.blogspot.com/

B.M. Grapes

h, 2010-08-23 16:20 Ndy

Ndy képe

Elképzelhető, hogyha megkapnám a csajt, elmúlna. :D

--------------------------------------------------------------------

http://www.myspace.com/nexushungary

h, 2010-08-23 16:19 Ndy

Ndy képe

A hobbim a melóm és általában leszarni sem lehet, mert éhenhalok, de most hétvégéig tényleg lazítok. Asztaloskodni fogok, azt már rég csináltam :)

--------------------------------------------------------------------

http://www.myspace.com/nexushungary

h, 2010-08-23 16:28 Liliana

Liliana képe

Tudom, hogy a hobbid a melód, de lazíts már egy kicsit, felejtsd el egy pár órára, aztán még a végén az ihlet is rád száll! Szóval olyat találj ki, amit régen csináltál, mondjuk nézz meg egy jó filmet! Hívj haverokat, ők hoznak sört is, Texasi láncfűrészes könnyed esti szórakozást ígér! :) 

Aztán nehogy fogpiszkálót faragj! :)

Érezd, ahogy a szavak hangjegyekké válnak, és végül láthatóvá válik előtted a dallam!
"Jó boszorkány vagyok, és legyőzöm a gonosz banyákat!"

h, 2010-08-23 17:21 Ndy

Ndy képe

A sörözés megvolt már párszor ezen a héten, úgyhogy már a gyomrom is fáj :)))

Sajna a texasit is láttam jónéhányszor. Talán valami sport lenne a nyerő.

--------------------------------------------------------------------

http://www.myspace.com/nexushungary

h, 2010-08-23 17:55 Kelvin

Kelvin képe

Ha film kell, tudok ajánlani párat. :)

 

"...Lámpámba az éjnek

pilléje repdes,

Gyász vergődik a falon..."

h, 2010-08-23 18:00 Ndy

Ndy képe

Már töltök egyet, de dobj át pár linket, ha tudsz :) Szanatóriumizálni akarom magam :D

--------------------------------------------------------------------

http://www.myspace.com/nexushungary

h, 2010-08-23 16:36 Roah

Roah képe

Átverekedtem magam egy akkora mennyiségű banános dobozon, hogy akár az ötödikre is ugrálhatnék róla, röhögve elérném az ablakot - és az íróasztalt is megtaláltam mögötte.:D

Szerintem nem az alvás időtartama a lényeg, hanem a minősége;  lehet egy órát is aludni úgy, hogy az ember érzi, száz kilóval kevesebb nyomás van a fején, testén, és huszat is, de kutyábbul van, mint lefekvés előtt. Lassítás, szünet, tedd magad töltőre, amennyire csak lehet.:)

--------------- "Sebet gúnyol, kit seb nem ért soha." (W. Shakespeare)

"Nagy szeretet fél, apró kételyen:
S hol a félsz nagy, nagy ott a szerelem."

h, 2010-08-23 19:44 Obb_régi

Öreg vagy már Santiago, ne küzdj azzal a nagy hallal :)

h, 2010-08-23 20:43 brana

Csatlakoznék Indi javaslatához. Ha egy alapos laboros kutakodás nem mutat ki semmi problémát, akkor kutya bajod!

Ezek után vegyél fel egy marha kényelmes futócipőt, és fuss kint a szabad levegőn, de ne hallgass semmit zenét és társait közben, csak önző módon magadra figyelj!

Abban az esetben, ha eddig rengeteget futottál volna és  mondjuk túledzetted magad...... válts át a biciklire, tornára, táncra........ tudtad, hogy Egyiptomban a pasik hastáncolnak....... ja!!!! és imádom az argentin tangót, így ezt is csinálhatod......... bocs, elszálltam egy kicsit, szóval fuss minden másnap, és olyan energiád lesz tőle, hogy berosálnak a körülötted élők...

h, 2010-08-23 20:48 Ndy

Ndy képe

Túledzett biztos nem vagyok :) De valamit kell sportolni, az tuti, mert szerintem a mozgáshiány fáraszt ki.

--------------------------------------------------------------------

http://www.myspace.com/nexushungary

h, 2010-08-23 20:57 Kelvin

Kelvin képe

Ha nem kezdesz el hastáncolni, én megkergetlek! :D

 

"...Lámpámba az éjnek

pilléje repdes,

Gyász vergődik a falon..."

h, 2010-08-23 20:59 brana

Ha eddig nem túlzottan aktivizáltad magad :-) akkor azért ne akarj a félmaratonnal kezdeni.

Mindent fokozatosan...... pl. kétszáz méter laza futás, háromszáz méter séta...... és ezt kezdésnek háromszor ismételni, aztán lehet a futós részeket növelni, úgy három hét múlva, a duplájára ..... és így tovább, aztán jövőre együtt futunk a Nike-n félmaratont. :-)

h, 2010-08-23 21:11 Ndy

Ndy képe

Igen, bár Kelvin szerint hastáncolnom kéne :D Nézek valami cipőt magamnak, mert ami van abban már a sétától is szétmegy a lábam. Én régebben csak öt kilométereket futottam, az pont elég volt és még a térdem is bírta.

--------------------------------------------------------------------

http://www.myspace.com/nexushungary

h, 2010-08-23 21:30 brana

ja, ja .... lehet mindekettőt :-))) ... bár igaz, ami igaz, a hastánc picit nőies....

de szerintem bármit mozgolódhatsz, amitől jól érzed magad. Ha régebben futottál öt kilométert, akkor nagyon gyorsan rá fogsz hangolódni :-)

h, 2010-08-23 21:55 Ndy

Ndy képe

Szerintem baromi nőies és semmi kedvem hozzá, csak félek Kelvintől :D

--------------------------------------------------------------------

http://www.myspace.com/nexushungary

k, 2010-08-24 07:43 Roah

Roah képe

Ndy, mielőtt akármit is sportolsz, pihend ki magad előtte. Fáradtan, igazi alvás nélkül nem túl jó ötlet.

--------------- "Sebet gúnyol, kit seb nem ért soha." (W. Shakespeare)

"Nagy szeretet fél, apró kételyen:
S hol a félsz nagy, nagy ott a szerelem."

h, 2010-08-23 21:31 Kentaur

Kentaur képe

 Öregszel, Ndy, más bajod nincs, csak az még, hogy egyfolytában a bajaiddal foglalkozol.

Mellé önpusztító életmódot folytatsz, szeretnél pár éven belül szívrohamot kapni egy buliban, megfagyni részegen az árokban, esélyes még az aranylövés, vagy legyünk stílszerűek: egyszerűen lefordulni a színpadról, az ám a szép halál!

Ez a szíved vágya, semmi kedved hosszasan betegeskedni. Én ezt megértem, és mint igaz barátod tiszteletben tartom. 

Komolyan gondolkodom egy antiblogon egyébként, ahol elmondom, hogy én azért nem blogolok, mert még a barátaim is nehezen szedik ki belőlem, ha valami bajom van, nemhogy ország-világ elé tárjam. Tuti az jutna eszembe, hogy mik az én kis pitiáner bajocskáim, mikor mások éheznek, fedél nélkül vannak, kidolgozzák a belüket, stb, és akkor én nekiálljak nyöszögni? Ha nem vagyok teljesen biztos benne, hogy a másikat érdekli, akkor a személyes szférám nem teregetem.

Nekem ez nagyon idegen, hogy ilyen nyílt legyen valaki, és mindig meglepődök, hogy mások milyen empatikusak ezek szerint, mert míg a művek mellett pár hozzászólás lézeng, ha nem offolják szét, a blogok népszerűsége töretlen.

 

----------------------------------------------------------------------------

"L'homme n'est rien, l'oeuvre – tout." (Az ember semmi, a mű – minden.) Gustave Flaubert.

h, 2010-08-23 21:53 Ndy

Ndy képe

Persze, az a szívem vágya, de ahhoz nincs kedvem, hogy hátraltasson a dolgaimban. Akkor inkább egészségesebben élek.

Persze, de van itt sok okos ember, és nagyobb eséllyel adnak jó tanácsot ha leírsz valamit, mint ha a kis fejedben te elgondolsz valamit.

--------------------------------------------------------------------

http://www.myspace.com/nexushungary

h, 2010-08-23 22:10 brana

Miért is ne lehetne panaszkodni? Sokszor már az is jó, ha megoszthatjuk másokkal a gondolatainkat.

Segítséget, tanácsot kérni meg kimondottan bölcs dolog.

Az ember társas lény, és mégis baromi magányos tud lenni, mert rühell gyengének mutatkozni. Mindig, minden miatt görcsölünk, pedig ez az egy életünk van és ebben kellene jól érezni magunkat, egymást.

 

h, 2010-08-23 22:18 Adachi

Adachi képe

Csatlakozom.

A blogok népszerűsége azért töretlen, mert mögöttük egy élő ember van, és túl azon, hogy maga a blog miről szól, az az ember érdekelhet másokat is.

Én Ndy igaz barátja nem vagyok, különösebben ismerni sem ismerem, de mint embertársam, érdekel. Őszintén kívánom, hogy jobban legyen, még ha használhatót nem is tudok mondani vagy javasolni, hogy mitől gyógyulhatna.

És abból a fogalomból kiindulva, hogy a barátság nekem mit jelent, úgy engem minden olyan ember gondja, baja, öröme, bánata érdekel, akit a barátomnak nevezek.

~*~

"Meghitt világomat saját mitológiám sárkányai védik." - Salvador Dalí

h, 2010-08-23 22:19 brana

Ndy! egyébként az nem lehet, hogy attól vagy fáradt, hogy későn fekszel le :-)

Látom, hogy még mindig itt vagy.... na meg én is...... tessék aludni!!!!!! aztán reggel frissen, fitten kiugrani az ágyból :-))

 

h, 2010-08-23 22:48 Ndy

Ndy képe

Későn fekszem, de későn is kelek, nem kell sehova mennem :) De nálam nem úgy van az alvás, hogy csak be az ágyba és slussz... Ki kell ütnöm magam hozzá, ha mással nem, akkor olvasással.

--------------------------------------------------------------------

http://www.myspace.com/nexushungary

k, 2010-08-24 03:25 Obb_régi

Ne szórakozz az alvással :) ideálisan este10 től 6 ig hétig mindenképpen aludni kell, nem pedig kukorékolni :)

k, 2010-08-24 12:38 Ndy

Ndy képe

Szerintem ez változó. Elvileg az éjszakai alvás a legpihentettőbb, de szerintem inkább a rendszer. Én nem mindig tehetem meg meló miatt, hogy éjjel aludjak, így inkább nyomom hajnaltól délig, viszont rendszerben - ha összejön.

--------------------------------------------------------------------

http://www.myspace.com/nexushungary

k, 2010-08-24 10:35 Indi

Indi képe

Miért is ne lehetne? Lehet. Sok esetben használ, ahogy mondtad.

Aztán van az a másik verzió, amikor a delikvens a sírásért sír, a tanácsok nem igazán érdeklik, mert nem az a lényeg, hogy megoldják a problémáját, sőt, az lenne a lehető legrosszabb dolog, ami csak történhet vele, mert akkor hosszas agymunkával másikat kellene generálnia. 

----------------------------------------------------------

"Nem vagyok sznob. Kérdezz meg bárkit. Úgy értem, bárkit, aki számít." (Simon Le Bon)

"Egy gödör ásását leszámítva kevés dolog van, amit rögtön legfelül lehet kezdeni" (Harry Lo

k, 2010-08-24 13:14 Liliana

Liliana képe

Teljesen egyetértek veled! Néha az embernek csak jól esik leírni, hogy mi a problémája. Aztán van, aki elolvassa, van aki nem. Aztán ha kap tanácsokat, akkor megfogadja, ha tudja. Ha meg nem mások megnyugtatják, hogy figyu nekem is volt már hasonló és túléltem.

Nekem például nagyon jól esett leírnom a vizsga előtti dolgaimat, aztán írtatok, hogy nyugi a kellő időben tudni fogod, hogy mit kell mondani. Igazatok volt? Na, még szép hogy az volt! :)

Érezd, ahogy a szavak hangjegyekké válnak, és végül láthatóvá válik előtted a dallam!
"Jó boszorkány vagyok, és legyőzöm a gonosz banyákat!"

k, 2010-08-24 13:37 Ndy

Ndy képe

Ez azért nem ilyen egyszerű. Elég sok ember dolgait befolyásolja, ha kiesek a melóból, amit épp csinálok. Ha fáradt vagyok, az nem csak sirám, hanem azt is jelenti, hogy jó sokan malmoznak addig, amíg pihenek. Nem tehetem meg, hogy odaböfögök két szót egyírás alá, ha épp van kedvem és annyi. Túl azon, hogy éhendöglök, de az a kisebbik probléma :)

--------------------------------------------------------------------

http://www.myspace.com/nexushungary

k, 2010-08-24 13:54 Sren

Sren képe

Moment. Tudom, hogy ez csak fogalmazási problémákból eredő félreértés, szóval tisztázzuk: sirámozni, panaszkodni itt senki nem szokott. Ami abszolút magántermészetű, és senki másra nem tartozik, az kivétel nélkül privátban megy, mindig.

Ez azonban nem jelenti azt, hogy ne szólhatnánk egymáshoz néhány emberi szót olykor.

A blogért én sem rajongok; egyszerűen nem vágom, mi a pláne abban, hogy valaki internetes naplót vezet, hogy azt vadidegenek olvassák és hozzá- illetve beszólogassanak.

De a Karcos blog, az más. Egy közösség vagyunk. Nem látom be, miért ne lehetne olykor barátságosan megbeszélnünk ezt-azt.

______________________________________________________________________________________________

A szürrealisták és köztem az a különbség, hogy én szürrealista vagyok.

/Salvador Dalí/

k, 2010-08-24 14:02 Kentaur

Kentaur képe

 Ez most nekem szólt?

 

Ha a problémáimról hosszasan beszélek, azt én panaszkodásnak hívom. Nem tudom, mi másnak lehetne. Panasza van, ezt tárgyalja ki, ez a panaszkodás.

Mindenkinél máshol van ez a határvonal, amúgy, hogy kire mi tartozik. És akkor megismétlem, bár rühellem ismételni magamat, mert aki nem értett elsőre, az nem akar érteni a továbbiakban sem: hogy tilthatnék én meg bármit is? Mért ne lehetne bármit is tenni? És miér kéne nekem értenem, vagy egyetértenem a blogolással? Azt hiszem, ez nem zavar senkit, hogy én ezt nem értem. Akit igen, az így járt.

----------------------------------------------------------------------------

"L'homme n'est rien, l'oeuvre – tout." (Az ember semmi, a mű – minden.) Gustave Flaubert.

k, 2010-08-24 14:05 Ndy

Ndy képe

Csak az nem mindegy, hogy kompenzálsz-e, vagy megoldást keresel.

--------------------------------------------------------------------

http://www.myspace.com/nexushungary

k, 2010-08-24 14:20 Sren

Sren képe

Dehogyis, ez az általános véleményem volt. Nyugi már, én elsőre is értettelek. :)

Árnyalatokban különbözik a véleményünk, és ennyi. De hogy ki mit nevez panaszkodásnak, az megintcsak nem képezi vita tárgyát, szóval... :)

______________________________________________________________________________________________

A szürrealisták és köztem az a különbség, hogy én szürrealista vagyok.

/Salvador Dalí/

k, 2010-08-24 14:29 Ndy

Ndy képe

Én információkat közlök, soha nem panaszkodok. A panaszkodás azt jelenti, hogy egy befejezett negatív értelmű dolgot mondasz, amin már nem lehet változtatni. Ilyesmin én sosem rágom magam, mindig az aktuális helyzetre keresem a megoldást. Mert annak van értelme.

--------------------------------------------------------------------

http://www.myspace.com/nexushungary

k, 2010-08-24 14:31 Kentaur

Kentaur képe

 Befejezett dolgot minek mondani? Az élménybeszámoló kivételével.

----------------------------------------------------------------------------

"L'homme n'est rien, l'oeuvre – tout." (Az ember semmi, a mű – minden.) Gustave Flaubert.

k, 2010-08-24 14:42 Ndy

Ndy képe

Mit tudom én? Talán segít feldolgozni, vagy ilyesmi. Ehhez a részéhez nem értek, én a megoldást keresem ott, ahol valami megoldható. Mert azt például nem hiszem el, hogy rajtam kívül senki nem volt még itt huzamosabb ideig ok nélkül fáradt és dekoncentrált.

Ha tv reklámoknak bedőlnék, akkor azt mondanám, magnézium-hiány. De azokat ezért fenntartással kezelem.

--------------------------------------------------------------------

http://www.myspace.com/nexushungary

k, 2010-08-24 14:34 Sren

Sren képe

Hát ez az. A panaszt, azt úgy kell kirángatni belőled priváte, a patkolókovácsok legnagyobb, tüzesre edzett csípőfogójával, és még úgy sem biztos, hogy sikerül.

______________________________________________________________________________________________

A szürrealisták és köztem az a különbség, hogy én szürrealista vagyok.

/Salvador Dalí/

k, 2010-08-24 14:02 Ndy

Ndy képe

Ne nekem mondd, én tudom :))) Engem konkrétan az érdekel csak, ki hogyan szokott pihenni. Volt egy kollégám, ő horgászni ment például. Egyszer engem is elvitt - én utáltam. De lehet, valami kikapcsolna, csak nem tudom mi.

--------------------------------------------------------------------

http://www.myspace.com/nexushungary

k, 2010-08-24 14:09 Sren

Sren képe

Nem neked mondtam. :)

Én tudom, mi kapcsolna ki, de feleslegesen mondanám - hisz ismerlek -, tehát mikor szükséges, akkor nem mondom, hanem teszem, és pont. Addig meg nem tudok mást, mint melléd állni, addig tehát azt teszem - eccerű, mint a fakocka.

______________________________________________________________________________________________

A szürrealisták és köztem az a különbség, hogy én szürrealista vagyok.

/Salvador Dalí/

k, 2010-08-24 10:20 Sren

Sren képe

Ezen jót mosolyogtam, köszi.:) Gondolj csak bele: az antiblog is csak blog lenne, amint a negatív reklám is reklám, és csak szaporítanád vele a blogolók táborát, mert onnan kezdve lelkesen blogolnának még azok is, akik eddig nem. Blogban mondanák el, miért nem blogolnak.:D

 

______________________________________________________________________________________________

A szürrealisták és köztem az a különbség, hogy én szürrealista vagyok.

/Salvador Dalí/

k, 2010-08-24 13:52 Kentaur

Kentaur képe

 Persze, ezért is nem írok antiblogot, mert azzal is csak a blogokat népszerűsíteném/ megköveznének.

Én is leírom, ami bánt, ami feszít, ami belül van, ahogy a világot látom...novellánnak hívom, esetleg kisregénynek, egyébbnek.

Közvetlenebbül nem megy publikusan, de nem is akarom. Arra ott vannak a barátaim, őket nagy valószínűség szerint érdekelni fogja, és még talán ismernek is annyira, hogy tanácsot adhassanak (vagy rettegve óvakodjanak eme ballépéstől), én meg ismerem őket annyira, hogy tudjam, mennyit ér a tanácsuk.

A rögtön hőbörgőknek meg: nem azt írtam, hogy le minden bloggerrel, és tilos panaszkodni!

Csak azt, hogy én ezt nem igazán értem, ennyi. 

----------------------------------------------------------------------------

"L'homme n'est rien, l'oeuvre – tout." (Az ember semmi, a mű – minden.) Gustave Flaubert.

k, 2010-08-24 14:02 brana

Szerintem tudjuk, hogy nem akarod lelőni a panaszkodót :-)))

Igaz, hogy a barátok sokat segíthetnek, de előfordul, nem akarunk pont nekik nyavalyogni....... mert mivan, ha elegük lesz a dologból? ...... bár egy igazi barátnak nem.

Ez a blogos ügy valahogy nyitottabbá teheti az embert. Vagy csak én érzem így? Lehet, hogy hülyeség.

k, 2010-08-24 14:04 Sren

Sren képe

Értelek, ne hidd, hogy nem. :)

Talán úgy fogalmaznék, hogy a Karcos blog az aranyközép az "önéletrajzi ihletésű" novella és a totál kuss között. Mert persze, az ember beleadja a legjavát a novellákba is, hisz írók vagyunk - és ha nem tiszta szívből, lélekből írsz, a novi csak egy betűkupac marad. De ott a kritérium, amit egy kedves közös ismerősünk úgy fogalmazott meg: "a novi, az novi".

Neked idegen a blog, megértem. Tényleg, sosem láttam még tőled blogot. Másoknak viszont nem. Összefogunk, egymásozunk, mert vannak dolgok, amiket senki más nem értene meg, csak TI.

______________________________________________________________________________________________

A szürrealisták és köztem az a különbség, hogy én szürrealista vagyok.

/Salvador Dalí/

k, 2010-08-24 07:02 Mab Tee

Mab Tee képe

Nálam ez a probléma akkor jött elő, mikor folyamatosan 100 alatt volt a vérnyomásom. Szóval, ahogy fent javasolták, irány az orvos, meg a labor.

Ha megvan, jöhet az Obb által javasolt alvásrend. No meg jó nagy adag dinnye.

De hogy kellemes dolog is legyen benne, kell egy jó csaj. Most két csaj sok lenne, szóval, elsőkörben legyen egy, aztán meglátod. :D Javaslom a hastáncos csajokat, de legfőképpen a tornász hölgyeket. :D

Komolyra véve a szót,  - ha egyébként nem mutat ki semmit a labor -, legjobban egy nő tud felpörgetni. ;)

--------------------------------------------------

"Olyan képet mutatok, amit látni akarsz. Az igazi arcomat csak akkor ismerheted meg, ha képes vagy az álarc mögé látni."

k, 2010-08-24 07:50 Blade

Blade képe

Tejóég, mitvétettünk, ennyi nyavajgást...ha fáradt vagy, pihenj és ne itt sajnáltasd magad - inkább a novellákról beszéljünk, mint rólad. Köszi! ;)

 

k, 2010-08-24 12:28 Ndy

Ndy képe

Na, nem mintha a novellákról sokat beszélnél ;)

--------------------------------------------------------------------

http://www.myspace.com/nexushungary

k, 2010-08-24 13:36 brana

Ahogy nézlek Ndy, tényleg meglehetősen sápadt vagy. Mondhatnám azt is, hogy egészségtelenül fehér az arcod......... nameg mintha valami szárny kezdene a homlokodról elrugaszkodni....... nem csoda, hogy vacakul vagy :-)

k, 2010-08-24 13:46 Ndy

Ndy képe

Ja, és miután lemostam, meg is lepődtek, mert lényegi változás nem volt :D

--------------------------------------------------------------------

http://www.myspace.com/nexushungary

k, 2010-08-24 13:51 brana

A ffffenébe is, pedig azt hittem, hogy megoldottuk :-)

 

Béres csepp??? Vitaminok??? Rendszeres KEVÉS!!! kaja??? Napi három liter víz???

k, 2010-08-24 13:57 Ndy

Ndy képe

Ezek megvoltak, pont ezért állok értetlenül a dolgok előtt. Ami a saját bucimban megfogant gyógymódként, azt már megtettem. De lehet, hogy valami ásványi só kéne, mert a nagymeleg kezdetétől van ez a nyomás.

--------------------------------------------------------------------

http://www.myspace.com/nexushungary

k, 2010-08-24 14:06 brana

Szuper!!!! Mégiscsak megoldjuk!

ISOSTAR ... én is ezt iszom rohangálás előtt és után. Lehet, hogy fontos elemek hiányoznak belőled. Ez a szemét időjárás :-)

k, 2010-08-24 14:39 Indi

Indi képe

Akkor most teljesen jóindulatúan kérdezem, hogy szerinted kinek van itt rtg szeme, hogy beléd lásson? Ezt próbáltam már az elején sugallni, lesznek nagyon jó ötletek, töretlen segítő szándék, aggódó barátok, haverok, de nem látnak beléd! Tényleg nem. Adj egy kis vért valamelyik dokkernek, ha megvonja a vállát (nem kizárt), akkor még mindig ehetsz-ihatsz mindent, amit itt segítő szándékkal javasolnak.


Tudom már mi bajod a laborral, nem akarod látni a májfunkció eredményeidet, azt meg pláne nem akarod, hogy egy olyan lássa, akinek még mondd is valamit a sok + vagy - :)

----------------------------------------------------------

"Nem vagyok sznob. Kérdezz meg bárkit. Úgy értem, bárkit, aki számít." (Simon Le Bon)

"Egy gödör ásását leszámítva kevés dolog van, amit rögtön legfelül lehet kezdeni" (Harry Lo

k, 2010-08-24 14:43 Bloody Dora

Bloody Dora képe

Vagy ő is fél a szuritól, mint én. (Két éve megtagadom, hogy teljes vérképre menjek, pedig alacsony a vérlemezkém. El nem tudjátok képzelni, micsoda leszúrásokat kaptam ezért!)

_____________________
Dr. Bloody Dora

k, 2010-08-24 14:47 Ndy

Ndy képe

Nem, nem ez az ok. Ha a ténylegeset leírnám, az valóban panasz lenne, de maradjunk annyiban, hogy az orvosok sz*rt sem tudnak.

--------------------------------------------------------------------

http://www.myspace.com/nexushungary

k, 2010-08-24 14:45 Ndy

Ndy képe

Nyugi, láttam már a májfunkciómat :) De nem kell ahhoz labor, érzi az ember, ha ilyen értelemben rossz fát tett a tűzre :)

--------------------------------------------------------------------

http://www.myspace.com/nexushungary

k, 2010-08-24 14:48 Sren

Sren képe

Kicsim, az rtg csak fizikai dolgokat lát, ha lát...

______________________________________________________________________________________________

A szürrealisták és köztem az a különbség, hogy én szürrealista vagyok.

/Salvador Dalí/

k, 2010-08-24 14:53 Ndy

Ndy képe

Nem lát. Még az MR sem. Egyébként orvosi-informatikából erről szólt a szakdolgozatom.

--------------------------------------------------------------------

http://www.myspace.com/nexushungary

k, 2010-08-24 15:18 craz

craz képe

Akkor ez egyszerű, fogj egy kiló sót, ásd el, majd másnap fűszerezd vele az életedet.

- - - -
"Igyál, e nedv hűs, mint a - mámor,
s nincs seb, mit heggel nem takar,
igyál, testvér, e mély pohárból,
csupán az első korty fanyar."

k, 2010-08-24 14:07 Kentaur

Kentaur képe

 Van egy blogtípus, amit én is szeretek, ha valaha írnék, olyat írnék. Egy bizonyos gondolatot, mondanivalót ad át valameilyen formában, lehetőleg művészien. Akár, de nem feltétlenül az élete történései kapcsán.

----------------------------------------------------------------------------

"L'homme n'est rien, l'oeuvre – tout." (Az ember semmi, a mű – minden.) Gustave Flaubert.

k, 2010-08-24 15:38 Liliana

Liliana képe

Ha pihenésről és ténylegesen arról van szó, akkor irány a szabad. Két kedvenc helyem van, az egyik egy templom melletti kis park, ahol békák fújják a vizet. A másik meg épp átépítés alatt van, egy nagy híd, ahol lehet ücsörögni és figyelni a folyót. És mivel a kettő nincs messze egymástól, így most váltanom kellett, hogy nyugodt magányom legyen. Most irány a mi kis Margit-szigetünk, ami a Zagyva által vágott kis félkörös park. Nézem a vizet, már amikor nem zavaros, és elképzelem, hogy elviszi a gondjaimat. :) Hát persze, hogy nem jön be, de azért próbálkozni lehet.

Ha nem hiszel kockának estére előbányászok neked táblázatot a vitamin és ásványi sók hiánybetegségei tüneteire, amin rajta van, hogy miben lelheted meg. Érdekel?

Érezd, ahogy a szavak hangjegyekké válnak, és végül láthatóvá válik előtted a dallam!
"Jó boszorkány vagyok, és legyőzöm a gonosz banyákat!"

k, 2010-08-24 16:32 Ndy

Ndy képe

Jaja, érdekel.

Nálunk is van nem messze egy templomtér, de ilyenkor nyáron még este is sokan vannak arra :)

--------------------------------------------------------------------

http://www.myspace.com/nexushungary

k, 2010-08-24 16:46 Maggoth

Maggoth képe

Ha megvigasztal, én is dögfáradt vagyok. Amúgy nincs semmi jó ötletem, különben magamra is alkalmaznám. Amúgy miért rossz, ha fáradt vagy? Abban meg mi a poén, ha kipihent vagy ? :D

Szerintem az unalmas.

- Maggoth
________________________________________________________________
- A nyerők nem csalnak, a csalók nem nyernek.

k, 2010-08-24 16:51 Ndy

Ndy képe

Ja, így tényleg viccesebb :D Amolyan szórakozott prof jellegű: elhagyom a személyim, elfelejtem bezárni az ajtót, feladni a csekket - de még magát a csekket is elhagyom :D

A fáradtságnak van egy mértéke, ami még normális, utána jön a zombi. Ezaz! Agyat kell ennem! :D

--------------------------------------------------------------------

http://www.myspace.com/nexushungary

k, 2010-08-24 16:56 Maggoth

Maggoth képe

Végre, átlátod a jó oldalát is, ahol tudok, segítek :D

- Maggoth
________________________________________________________________
- A nyerők nem csalnak, a csalók nem nyernek.

k, 2010-08-24 17:02 Ndy

Ndy képe

Végülis leszűrtem a gyógymódot.

Tehát: mivel nem vagyok túl koncentrált, úgyis elfelejtem bezárni a kaput. Ilyen esetben általában reggel nyolckor már düddő van a kertemben és az ablakom alatt kiabál. Kieszem az agyát és közben - mindig van egy nagyobb hal - hastáncolok. :DDD

--------------------------------------------------------------------

http://www.myspace.com/nexushungary

k, 2010-08-24 17:07 Maggoth

Maggoth képe

Ja, de közben igyál isotoniás italokat, és kavarjál nőkkel is, pusztán csak a biztonság kedvéért, másképp az egész nem mükszik :D

- Maggoth
________________________________________________________________
- A nyerők nem csalnak, a csalók nem nyernek.

k, 2010-08-24 17:13 Ndy

Ndy képe

Az agyevés mégcsak hagyján, de ha megtudják a hastáncot, szerintem nem fognak többet kedvelni a nők... :(

(A sör isotoniás italnak számít?)

--------------------------------------------------------------------

http://www.myspace.com/nexushungary

k, 2010-08-24 17:18 Maggoth

Maggoth képe

A nők szeretik a beteg dolgokat, ha le se akarod vakarni magadról őket, a hastánc tökéletes választás, főleg, ha agyakat is fogyasztasz közben :D

A sör természetesen isotoniás :D

- Maggoth
________________________________________________________________
- A nyerők nem csalnak, a csalók nem nyernek.

k, 2010-08-24 17:22 Ndy

Ndy képe

Fene tudja... az előbb kipróbáltam ezt a hastánc dolgot és megfájdult a hátam, ráadásul hányingerem is lett. Lehet, hogy életem végéig menekülnöm kell Kelvin elől... :(((

--------------------------------------------------------------------

http://www.myspace.com/nexushungary

k, 2010-08-24 17:31 Kelvin

Kelvin képe

Sokkal tovább...

 

"...Lámpámba az éjnek

pilléje repdes,

Gyász vergődik a falon..."

k, 2010-08-24 17:42 Ndy

Ndy képe

Oké, akkor a pénteki esküvőn kellő etil elfogyasztása után még megpróbálkozom egy hastánc magánszámmal. A menyasszony családja ismer - azaz, már úgysem ronthatok a reputációmon :D

--------------------------------------------------------------------

http://www.myspace.com/nexushungary

k, 2010-08-24 17:44 Kelvin

Kelvin képe

Mennyi ideig bírod tudatmódosítók nélkül?

 

"...Lámpámba az éjnek

pilléje repdes,

Gyász vergődik a falon..."

k, 2010-08-24 17:55 Ndy

Ndy képe

Bármeddig. Cigin kívül én öt éve nem vettem magamnak sem alkoholt, sem mást. (De elötte nem is dohányoztam)

Ha kínálnak, élek vele :) Néha rá is kívánok, de ha nincs, akkor nincs. Ha pedig hagynak nálam, egyedül akkor sem.

--------------------------------------------------------------------

http://www.myspace.com/nexushungary

k, 2010-08-24 18:32 Kelvin

Kelvin képe

Hozzám képest nagyon egészségesen élsz.

 

"...Lámpámba az éjnek

pilléje repdes,

Gyász vergődik a falon..."

k, 2010-08-24 18:35 Ndy

Ndy képe

Azt nem hinném azért. Nyár van, sok a szabi, sok a buli.

--------------------------------------------------------------------

http://www.myspace.com/nexushungary

k, 2010-08-24 18:44 Kelvin

Kelvin képe

Ez esetben vedd ki a harmadik, negyedik szót. :)

 

"...Lámpámba az éjnek

pilléje repdes,

Gyász vergődik a falon..."

k, 2010-08-24 18:53 Ndy

Ndy képe

Na de most komolyan. Van olyan öreg paraszt, aki minden nap iszik és kilencven évesen egészséges és van aki sportol, magokat eszik és negyven évesen meghal. A volt főnököm sem volt hatvan: saját kezével csavarta még a narancslevet is, azután jött a teló, hogy meghalt :(

--------------------------------------------------------------------

http://www.myspace.com/nexushungary

k, 2010-08-24 19:08 Kelvin

Kelvin képe

Ja, pedig a házi pálesznél kevés gyilkosabb pia van. Talán a hipó.

 

"...Lámpámba az éjnek

pilléje repdes,

Gyász vergődik a falon..."

k, 2010-08-24 17:58 Kentaur

Kentaur képe

 Nem jó a kérdés, Kelvin.

A Világ meddig bírja Ndyt tudatmódosítók nélkül? Hidd el, a mi érdekünkben él vele.

----------------------------------------------------------------------------

"L'homme n'est rien, l'oeuvre – tout." (Az ember semmi, a mű – minden.) Gustave Flaubert.

k, 2010-08-24 18:07 Ndy

Ndy képe

Ez mondjuk, ebben a formában igaz :)

--------------------------------------------------------------------

http://www.myspace.com/nexushungary

k, 2010-08-24 18:34 Kelvin

Kelvin képe

Erre nem gondoltam. :)

 

"...Lámpámba az éjnek

pilléje repdes,

Gyász vergődik a falon..."

k, 2010-08-24 16:57 Kelvin

Kelvin képe

Hastánc.

 

"...Lámpámba az éjnek

pilléje repdes,

Gyász vergődik a falon..."

k, 2010-08-24 18:54 Liliana

Liliana képe

A sör stresszoldó! (komolyan az!)

Érezd, ahogy a szavak hangjegyekké válnak, és végül láthatóvá válik előtted a dallam!
"Jó boszorkány vagyok, és legyőzöm a gonosz banyákat!"

k, 2010-08-24 19:09 Ndy

Ndy képe

Persze. De ha napi szinten issza valaki, akkor már azért stresszes, hogyha nem ihat :) Nem feltétlenül kifizetődő ez a stresszoldás, legalábbis észnél kell lenni. Nem sok embert láttam, akinek sikerült leszoknia az alkoholról, ha teljesen ráállt.

--------------------------------------------------------------------

http://www.myspace.com/nexushungary