Egy fantasztikus blogbejegyzés!

Hajnalban felébredtem. Ebben még semmi különös nincsen, bár tekintve, hogy az ingázók kétlaki életét élem, ez mégiscsak furcsa... (igen kevés az alvásra szánt időm)

No, de nem ám csak úgy, véletlenül pattant ki a szemem! Küldetést bíztak rám. Az ébresztett fel, hogy ma valami fontos, halaszthatatlan és világmegváltó gondolatot kell megosztanom mindenkivel. Tudtam, elérkezett az időm, és elhintem a nagy igazságot, amire álmomban eszméltem rá. Ez lesz az a valami, amitől sokaknak megváltozik az élete, mert velem, vagyis rajtam keresztül üzentek a magasabb hatalmak. (és erre oda kell ám figyelni!) Vadul, és roppant kócosan meredtem a szoba félhomályába, és még az uram elégedetlenkedő mormogása sem tudott kibillenteni a koncentrálásból.

Miután szövegeztem a blogbejegyzést, elaludtam.

A reggeli ébresztőt követően minden szokásos szombat délelőtti tevékenységemet elvégeztem (takarítás, mosás, főzés, stb.). Még ettem is, kutyát is sétáltattam, kávéztam is. De egészen a mostani pillanatig nem tudom felidézni azt a nagyon-nagyon fontos dolgot, amit meg akartam osztani...

 

 U.I.: Támad a Mars! ;)

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

szo, 2010-08-07 11:10 Maggoth

Maggoth képe

A fenébe, és így a világ ismét elpusztult! :D

- Maggoth
________________________________________________________________
- A nyerők nem csalnak, a csalók nem nyernek.

szo, 2010-08-07 11:30 Zora

Zora képe

Most szólj hozzá... pedig megmenekülhettünk volna... anyám mindig mondogatta, hogy a rövid eszem egyszer még a vesztem okozza...

------------------------------------------

szo, 2010-08-07 11:54 Adachi

Adachi képe

Én ötletekkel vagy álmokkal szoktam így lenni. :) Egyszer aztán megelégeltem, és azóta tartok tollat és papírt az ágy mellett, csak azzal meg az a baj, hogy néha lusta vagyok leírni. :)

~*~

"Meghitt világomat saját mitológiám sárkányai védik." - Salvador Dalí

szo, 2010-08-07 12:12 Zora

Zora képe

Sajnos, ha én csak felülök az ágyban, a férjem már teljesen idegbe jön, hogy nem hagyom aludni, szóval a jegyzetelés esélytelen. Asszem elválok. :DDD

------------------------------------------

szo, 2010-08-07 12:50 Ndy

Ndy képe

Meglepő, én is felriadtam hajnalban, de engem a saját lusta és tohonya korpuszom nem engedett felkelni.

--------------------------------------------------------------------

http://www.myspace.com/nexushungary

szo, 2010-08-07 12:53 Zora

Zora képe

Ám előfordulhat, hogy te is ugyanazt az üzenetet fogtad, amit én, csak már azelőtt elfelejtetted, hogy felébredtél. :)

------------------------------------------

szo, 2010-08-07 12:59 Ndy

Ndy képe

Lehet, bár én Cartman-be nyomom, engem azok az álmok megnyugtatnak. (Istenkém, most honnan szerezzek gyújtófolyadékot az esti kereszt égetéshez :-O Direkt kérdeztük két napja a srácokat, hogy mi kell... :(((

--------------------------------------------------------------------

http://www.myspace.com/nexushungary

szo, 2010-08-07 13:12 Roah

Roah képe

Ha egy álmot elfelejtünk, az nem is volt annyira fontos - nekem ezt mondták. Aggodalomra semmi ok: végülis csak egy civilizácíó pusztul el, ez valóban nem is fontos...:DD (Ő, csak úgy megjegyzem, hogy ez velem is előfordult már, és baromira idegestett, hogy nem ugrik be egy halvány kép sem az álomról.)

--------------- "Sebet gúnyol, kit seb nem ért soha." (W. Shakespeare)

"Nagy szeretet fél, apró kételyen:
S hol a félsz nagy, nagy ott a szerelem."

szo, 2010-08-07 13:28 Zora

Zora képe

A szörnyűség az egészben, hogy ébren is emlékeztem egészen addig, amíg újra el nem aludtam... basszus, ha rajtam múlna a bolygó sorsa... ne engedjétek, hogy ez bekövetkezzen! :)

------------------------------------------

szo, 2010-08-07 13:37 Sren

Sren képe

Nem engedjük. Dehogy. Akkor mi élnénk ketrecben, és az állatok szabadon. Bár lehet jobb lenne úgy. :)

(Bocs, Zorám, ezt képtelen voltam kihagyni. :DDD)

______________________________________________________________________________________________

A szürrealisták és köztem az a különbség, hogy én szürrealista vagyok.

/Salvador Dalí/

szo, 2010-08-07 16:47 Zora

Zora képe

Hm, nem is rossz gondolat. :) Nem, nem, én nem csak az állatokat védem... sajnos mindent, ami gyenge és magatehetetlen. (A kisméretű autókat, öreg nagyikat, leharcolt ruhadarabokat, megbántott és szomorú embereket...) Valaki a napokban azt mondta, hogy messiás-komplexusom van... ha találok egy keresztet, egyből elkezdem cipelni. :)

------------------------------------------

szo, 2010-08-07 13:55 Sren

Sren képe

Jól van, aranyszívű szombat lévén, gyónok. Amiről írtál, mindenkivel előfordul. Megszólít valaki, valami odaátról, aztán a következő pillanatban elfeledvén magadat szidod: óriási volt, hogy’ voltam képes elfelejteni, miért nem emlékszem?

A „saját tapasztalatokkal nem traktálunk másokat, mivel semmi értelme” szemérmes parancsát átlépve súgok. Nincs a világon nálam szórakozottabb ember. Én vagyok az, aki citromos teát merőkanalaz a cérnametéltre, mert ott volt a húsleves mellett a tűzhelyen. Én vagyok az, aki egy ronggyá olvasott könyv felett bármit képes az arcába lapátolni az asztalnál. Én vagyok, aki után kicsiny községünk alkalmazottai loholnak az elhagyott cuccaival; aki elsózott kakaót tesz az asztalra; aki bal lábán sárga, jobb lábán piros zoknit hord; aki képtelen megjegyezni egy telefonszámot, és az életkorát születési év-idei év alapon számolja ki. Én vagyok, aki megörül az előző nap lerúgott farmernek: „áááá, hát itt vagy!”, és tudja, hogy kisiskolás korában a barátnőjének milyen színű csizmája volt, de hogy per pillanat hol van a személyi, a jogsi, a biztosítási kötvények és a születési anyakönyvi kivonat, azt nem. Rövidtávú memória mint olyan, nem létezik. 

Ezért ki kellett fejlesztenem egy módszert, redukálandó a fentiekből eredő kellemetlenségeket. A módszer így szól: higgy magadban. Higgy abban, hogy amikor kell, minden elő fog kerülni. Az elveszettnek hitt, hónapokig egy farmertatyó zsebében leledző jeggyűrűk is, az elfeledettnek hitt álomhang is. Minden megvan, és amikor szükséged lesz rá, a hideg, nedves orrocskájával megböködi a kezed: „itt vagyok”!

Nagyjából ennyi.:)

 

______________________________________________________________________________________________

A szürrealisták és köztem az a különbség, hogy én szürrealista vagyok.

/Salvador Dalí/

szo, 2010-08-07 14:06 Liliana

Liliana képe

Lehet adni tíz csillagot a kommentedre? :)

De teljesen igazad van. Anna, ne görcsölj rajta, és eszedbe fog jutni. De akkor marha gyorsan írd le! :)

Érezd, ahogy a szavak hangjegyekké válnak, és végül láthatóvá válik előtted a dallam!
"Jó boszorkány vagyok, és legyőzöm a gonosz banyákat!"

szo, 2010-08-07 14:23 Zora

Zora képe

Elsózott kakaó? :) Mi anyukkámal közösen sóztuk el egyszer a kávét, és kis híján egymás arcába prüszköltük az első korty után. :)

Már miért ne lenne értelme a saját tapasztalatok átadásának? Például hasznos azért, mert az ember tudhatja, hogy nincs egyedül a szétszórtságával. :) Én annyira nem vagyok vészes ilyen téren. Nálam a bajok ott kezdődnek, hogy remekül érzem magam szétszórt emberek társaságában, ellensúlyozzák kissé ... hogy is mondta Roah...? Komolyságomat? Vagyishát az én melankólikus típusom remekül érzi magát, ha vidám és szétszórt emberek felpörgetik. Aztán én is kezdem elhagyogatni a lakáskulcsot... jönnek a nagy kérdések: Hol a tegnapi fölsőm? Megetettem-e a kutyákat? Hol vagyok, az előbb még a Blahán...? Ha meg komoly emberek közé vetődöm, akkor az orrom a térdemet veri....

És mivel általában nem vagyok annyira szétszórt, mindig borzasztóan meglepődöm, ha így kimegy valami a fejemből... no, majdcsak megbökdös azzal az orrocskával valamikor. Köszi, nagyon jót mosolyogtam itt egymagamban. :)

 

U.I.: Ma szombat van? :OO

------------------------------------------

szo, 2010-08-07 14:28 Sren

Sren képe

Bocs, de ez a "szombat?" annyira betalált, hogy én nem mosolygok, hanem a térdem csapkodom a nevetéstől. :DDD Előforul, hogy szégyenszemre kénytelen vagyok megnézni a naptárat... :DDD

Szombat van, igen, és takarítanom... izé, kellett volna... :DDD

*Szerk.: a személyes tapasztalatok átadásának szigorán enyhíteni fogok, köszi. :)

______________________________________________________________________________________________

A szürrealisták és köztem az a különbség, hogy én szürrealista vagyok.

/Salvador Dalí/

szo, 2010-08-07 14:40 Maggoth

Maggoth képe

Én sosem tudom milyen nap van, igazából nem is vagyok tevékeny résztvevője a valóságnak. Egészen extrém dolgokat is képes vagyok megjegyezni, például, hogy melyik filmet ki rendezte, de hogy a hozzám közel állóknak mikor van a szülinapja, arról gőzöm sincs :(

- Maggoth
________________________________________________________________
- A nyerők nem csalnak, a csalók nem nyernek.

szo, 2010-08-07 14:49 Roah

Roah képe

Nekem jó az emlékezőkém. A számokkal különösen. Történelmi dátumok, vámtarifaszámok, bankszámla-számok, telefonszámok,tajszámok, számok, számok.:D Itthon már mondták, hogy fogpiszkálókat kéne számolnom. Meg fogalmakat is megjegyzek. Meg egy rakás felesleges dolgot - melyik filmben ki játszott és mikor, ki volt a szinkronhangja. Arcokat jegyzek meg, de például ha megy egy film, amit esetleg valaha láttam egyszer, egy kockájáról megmondom a címét. (A zenével is így vagyok)

--------------- "Sebet gúnyol, kit seb nem ért soha." (W. Shakespeare)

"Nagy szeretet fél, apró kételyen:
S hol a félsz nagy, nagy ott a szerelem."

szo, 2010-08-07 14:53 Sren

Sren képe

Masnikötős cseriszár-fetrengés telón, emlékszem ám! :DDD

______________________________________________________________________________________________

A szürrealisták és köztem az a különbség, hogy én szürrealista vagyok.

/Salvador Dalí/

szo, 2010-08-07 14:58 Roah

Roah képe

Na, ugyehogyugye?!:D:D És azt sem tegnapi sorozat volt, mégis az aktuális jelenet hangulatára, zenéjére, színeire is emlékeztem. Na jó, van úgy, hogy ez jól jön, nem? :D

--------------- "Sebet gúnyol, kit seb nem ért soha." (W. Shakespeare)

"Nagy szeretet fél, apró kételyen:
S hol a félsz nagy, nagy ott a szerelem."

szo, 2010-08-07 15:02 Sren

Sren képe

Másra fixen nem, de veled egymásozni, arra igen, arra bármikor. :DDD

______________________________________________________________________________________________

A szürrealisták és köztem az a különbség, hogy én szürrealista vagyok.

/Salvador Dalí/

szo, 2010-08-07 14:52 Zora

Zora képe

Na, akkor kölcsönösen megnevettettük egymást. :D

Azt én is szoktam tudni, hogy hányadika, de azt, milyen nap, már nem mindig. :) Mivel ma repülőnap van, és ennek kapcsán az egész város a reptéren tolong, tudok tájékozódni... már reggel kitakarítottam, amint ráeszméltem a dologra. :) Holnap meg én is megyek tolongani, és remélem jobb idő lesz, mint ma volt.

Nyugi Mag, erre találták fel a csodálatos Facebookot, ott nyomon tudod követni a szülinapokat/névnapokat/azt, ki mikor bökdös kit, és küld szivecskéket, stb.

------------------------------------------

szo, 2010-08-07 14:57 Maggoth

Maggoth képe

tudom, most már nem is olyan gáz a helyzet, na de amíg nem volt netem, húú :)

Ro meg hasonló személyiség lehet, mint én :)

Csupa írni vágyó Esőember :)

Ha láttam, én is lököm egy kockából a címét :D

- Maggoth
________________________________________________________________
- A nyerők nem csalnak, a csalók nem nyernek.

szo, 2010-08-07 15:00 Roah

Roah képe

Maggoth, "Ájko-ájko án déj." :D Így indul az első pillanata, és egy sárga ferrarit szednek le daruval egy hajóról a kikőtőbe...:D

--------------- "Sebet gúnyol, kit seb nem ért soha." (W. Shakespeare)

"Nagy szeretet fél, apró kételyen:
S hol a félsz nagy, nagy ott a szerelem."

szo, 2010-08-07 15:03 Maggoth

Maggoth képe

Így nem megy, hiába tudom vizuálni, akkor is látnom kell, ez nem ér :(

- Maggoth
________________________________________________________________
- A nyerők nem csalnak, a csalók nem nyernek.

szo, 2010-08-07 15:12 Roah

Roah képe

Látod? Nekem meg elég utalás rá, egy párbeszéd, egy pár szó az adott jelenetről - ha megvolt, akkor azonnal előveszem odabentről. (Ja, egyébként az ájkoájkós indítás a Réinmenből van)

--------------- "Sebet gúnyol, kit seb nem ért soha." (W. Shakespeare)

"Nagy szeretet fél, apró kételyen:
S hol a félsz nagy, nagy ott a szerelem."

szo, 2010-08-07 15:18 Maggoth

Maggoth képe

Oké, meggyőztél, te már orvosi eset vagy :D

- Maggoth
________________________________________________________________
- A nyerők nem csalnak, a csalók nem nyernek.

szo, 2010-08-07 15:22 Roah

Roah képe

Én is téged, köszi.:DD

--------------- "Sebet gúnyol, kit seb nem ért soha." (W. Shakespeare)

"Nagy szeretet fél, apró kételyen:
S hol a félsz nagy, nagy ott a szerelem."

szo, 2010-08-07 15:26 Maggoth

Maggoth képe

fRANCBA, ÉS UTÓLAG BEUGROTT, HOGY TÉNYLEG EZ AZ EGYIK ALAPZENE BENNE, HOGY ÉN MEKKORA EGY ÁLLAT VAGYOK, NA MINDEGY :) - hülye caps lock :(

Egyszer benne vagyok, hogy egy kvízversenyben mérjük össze az erőnket. Vigyázz, mert öregebb vagyok, sanszos, hogy több filmet láttam!

- Maggoth
________________________________________________________________
- A nyerők nem csalnak, a csalók nem nyernek.

szo, 2010-08-07 15:45 Roah

Roah képe

Állom!:D Fogadások naugyébe? Hm? :D Ne fenyegess a koroddal!:D Bevállalós vagyok, és bírom a kihívást.:D

--------------- "Sebet gúnyol, kit seb nem ért soha." (W. Shakespeare)

"Nagy szeretet fél, apró kételyen:
S hol a félsz nagy, nagy ott a szerelem."

szo, 2010-08-07 15:55 Maggoth

Maggoth képe

Na, majd erre még visszatérünk, tuti, hogy én nyerek, jobb ha már most feladod :D

- Maggoth
________________________________________________________________
- A nyerők nem csalnak, a csalók nem nyernek.

szo, 2010-08-07 16:03 Roah

Roah képe

Csak a holtestemen át; makacs vagyok, nem adom fel! De döntetlenre hajlok, szívesen, és bármikor :D

--------------- "Sebet gúnyol, kit seb nem ért soha." (W. Shakespeare)

"Nagy szeretet fél, apró kételyen:
S hol a félsz nagy, nagy ott a szerelem."

szo, 2010-08-07 16:27 Maggoth

Maggoth képe

Ok, egyezünk ki egy döntetlenben, de az enyém erősebb :D

- Maggoth
________________________________________________________________
- A nyerők nem csalnak, a csalók nem nyernek.

szo, 2010-08-07 14:55 Obb_régi

Akkor ezután én sem elégedetlenkedek éjszakánként, biztos a feleségem is világotmegvált:)

szo, 2010-08-07 14:59 Maggoth

Maggoth képe

Mária a keresztneve? :D

Esetleg, akkor szülhet egy Megváltót :D

- Maggoth
________________________________________________________________
- A nyerők nem csalnak, a csalók nem nyernek.

szo, 2010-08-07 15:12 Obb_régi

Végül is, sokmindenre van esély, az első nő: Éva

szo, 2010-08-07 21:49 Liliana

Liliana képe

Nem, nem pontosítsunk a zsidó hagyomány szerint Ádám életében nem Éva volt az első nő, hanem Lilith (a démonok anyja, az éj királynője, a szent szajha, a gyermekevő, usw.).

Valahol olvastam, hogy Lilith nem más, mint a kígyó, aki bűnre csábította Évát bosszúból.

Makacs egy nőszemély volt, kijelentette, hogy ő egyenjogú Ádámmal, hiszen ő is ugyanúgy porból lett, mint a férfi, majd vitatkoztak, még végül Lilith elhagyta a Paradicsomot. Aztán, amikor az angyalok megkeresték a nőt, akkor azt mondta, hogy ő a gyerekek pusztítására teremtetett. Az angyalok el akarták fogni, de ő esküdt tett Istenre, hogy megesküdött Isten nevére, hogy ha meglátja az arcukat vagy nevüket egy kámeában, amit a gyermek nyakába akasztanak, az újszülött megmenekül.

Bocsi az offért! :)

Érezd, ahogy a szavak hangjegyekké válnak, és végül láthatóvá válik előtted a dallam!
"Jó boszorkány vagyok, és legyőzöm a gonosz banyákat!"

v, 2010-08-08 19:01 Bloody Dora

Bloody Dora képe

Pontosítsunk, ez a Biblia (félre)értelmezése, nem zsidó hagyomány, habár ők értelmezték így először. Ugyanis két mondat van a Genezisben az ember teremtésére vonatkozóan, két hagyományt kellett összedolgozni, és így sikerült (ti. "férfinak és nőnek teremté őket", majd később az oldalbordás epizód). A Lilith-démonkirálynős dolog emlékeim szerint már keresztény befolyás, a kígyóval való összemosás meg biztos, hogy jóval későbbi.

Persze nem vagyok a Tóra szakértője, és egy rabbi sincs a családban se kéznél. Megesik az ilyen, akik ebben a témában segíthettek volna, lassan hetven évr halottak.

_____________________
Dr. Bloody Dora

v, 2010-08-08 19:48 Alulim

Alulim képe

Az én információim szerint a zisdókra két nép volt nagy hatással: A babiloniak, és az egyiptomiak. Ez a magyarázat a kétféle teremtéselméletre.
Eredetileg politeisták voltak, innen ered az Isten Élóhim (istenek) nevű elnevezése. Az egyiptomi fogság során IV. Amonhotep(Ekhnaton) fáraó ismertette meg velük a monoteizmust, az Aton (Adonáj) hit formájában.
Lilith mondája feltehetőleg egyiptomi eredetű. Ott találkozhatunk egy ízisz nevű boszorkánnyal, ki Lilithez hasonlóan kicsikarja a főisten nevét.

A későbbi zsidó hagyomány szerint Lilith azért hagyta ott Ádámot, mert az szeretkezés közben mindig felül akart lenni, és ezzel megalázta feleségét.

A kanonizáció során a Bibliából kigyomlálták a pogány elemeket, így Lilith történeteit is.

Azért elvétve találkozhatunk a nevével, ha jól emlékszem Jeremiás siralmainál.

v, 2010-08-08 20:37 Liliana

Liliana képe

Így van, bár én az Ízisszel való azonosítását még nem olvastam. Viszont azonosították már Sába királynőjét is Lilithtel, legalábbis Jób könyvének arámi fordítása egyformává tette őt Lilithtel.

Érezd, ahogy a szavak hangjegyekké válnak, és végül láthatóvá válik előtted a dallam!
"Jó boszorkány vagyok, és legyőzöm a gonosz banyákat!"

v, 2010-08-08 20:52 Alulim

Alulim képe

Amit írtam, az különféle elmélkedések eredményei. Lehetséges, hogy nem igaz egyik sem. Túl rég volt már.

Az ilyen régi korról szóló vitáknál eszembe jut egy regénybeli példa: Zsoldos Péter Távoli Tűz című regénye.

A regény végén két tudóscsoport vitatkozik, hogy hol uralkodhatott Gregor Mann. Kutatási eredményeik szerint Lail vagy Dis jöhet számításba. De az olvasók tudják, hogy Avana a helyes válasz. Évezredekre visszamenőleg csak találgatni lehet.

Avagy, miért hiányzik a Nefretiti mellszobor fél szeme? A mai kor embereinek válasza:

- Thot-mesz, a szobrász mérgében kiütötte a szemet, mikor a királynő vissszautasította szerelmét.

- Nefretiti egész életében félszemű volt, egy sivatagi betegség következményeként.

 - A szobor egyszerűen megsérült.

 - Horemheb fáraó katonái csúfították el az eretnek királynő szobrát. (Miért nem törték össze?)

- A szobor egy makett volt, a szobrásztanoncok azon gyakorolhatták a szoborszem ki és behelyezést. (Joyce Tidessley elmélete)

Ezek a találgatások, de lehet, hogy egyik sem igaz.

v, 2010-08-08 21:13 Liliana

Liliana képe

A világon hány meg hány ilyen vita létezik. (Nekem Janus Pannónius arcának rekonstrukciója ugrott be példának) És pont az a jó, hogy ilyenkor megismerhetjük mások véleményét is, ami időnként merőben ellentétben áll a mi nézetünkkel. Ettől érdekes. :)

Érezd, ahogy a szavak hangjegyekké válnak, és végül láthatóvá válik előtted a dallam!
"Jó boszorkány vagyok, és legyőzöm a gonosz banyákat!"

szo, 2010-08-07 15:01 Zora

Zora képe

Sose tudhatni... vagy épp kiengedi a postást a szekrényből... :) (Nem, nem magamból indulok ki, csak régi képregények jutottak az eszembe)

------------------------------------------

szo, 2010-08-07 15:04 Maggoth

Maggoth képe

Gyönyörű képregényeket olvashattál kislányként, mondhatom :D

- Maggoth
________________________________________________________________
- A nyerők nem csalnak, a csalók nem nyernek.

szo, 2010-08-07 15:45 Zora

Zora képe

Ki mondta, hogy kislányként olvastam őket? :O :)

------------------------------------------

szo, 2010-08-07 15:54 Maggoth

Maggoth képe

Régen olvasott képregényekről beszéltél, a régen neked max tíz évvel ezelőtt lehetett, akkor meg még valszeg erőst kiscsajszi voltál, na jó, tini :D

- Maggoth
________________________________________________________________
- A nyerők nem csalnak, a csalók nem nyernek.

szo, 2010-08-07 16:34 Zora

Zora képe

Najó, igen-igen, fiatal vagyok, ezt bármikor, bárkitől, bármilyen mennyiségben szívesen hallgatom. :)

------------------------------------------