KIMTE novellapályázat

A Karcolat Irodalmi és Művészeti Tehetségkutató Egyesület novellapályázatot hirdet az alábbi témakörökben:

Hősiesség és önfeláldozás
Az emberi élet értéke
Átalakulás

Az Egyesület olyan novellákat vár, amelyek irodalmi eszközökkel mutatják be a témákat. A műfaj szabadon választható (fantasy, sci-fi, horror, real-time stb.).

Kizárólag prózai műveket várunk!

Egy szerző legfeljebb 2 művet küldhet be (két különböző műfajban).

Terjedelem: 10-30 000 leütés (szóközökkel)
Formai elvárások: Times New Roman, 12-es betűtípus, szimpla sorköz, sorkizárt, behúzás 0,5 cm (a felesleges tabulátorokat kérjük mellőzni), automatikus- és kézi elválasztás nélkül Word dokumentum vagy Rich text formátumban.

Nevezési díj nincs.

A pályázat jeligés.

A műveket elektronikus (e-mail) úton kérjük beküldeni.

A dokumentumban kérjük feltüntetni a szerző jeligéjét, a mű címét, a műfaji megjelölést. Továbbá kérjük, hogy postai úton küldjenek egy aláírásukkal hitelesített nyilatkozatot, amelyben kijelentik, hogy a mű saját szellemi termékük, és hozzájárulnak egy esetleges nyomtatott formátumú megjelenéséhez. A boríték csak a szerző polgári nevét és (ha van) az írói álnevét tartalmazza, a jeligét és a mű címét ne!
Ellenben a műveket olyan e-mail címekről küldjék be, amelyek nem tartalmazzák a szerző nevét vagy ismert internetes felhasználónevét és a mű címét!

Beküldési határidő: 2009. 10. 31.

E-mail: palyazat@karcolat.hu

Postai cím: Karcolat Egyesület, 2721 Pilis, Bicskei út 16.

Első díj: a győztes novella megjelenik a nyomtatott formátumú Karcolat antológia téli számában + könyvjutalom

Második díj: a szerző egy éves Karcolat egyesületi tagságot kap + könyvjutalom

Harmadik díj: könyvjutalom

A novellákat hattagú zsűri (az antológia szerkesztői) bírálják el.

Czinkos Éva (Eve Rigel)
Szendrei Dóra (Bloody Dora)
Tóth Beáta (Styra)
Tim Morgan
Mészáros András (Andy R. Cain)
Szőts László (S. L. Cornelius)

A zsűri mind a terjedelmi, mind a formai kritériumokat nagyon komolyan veszi. Az ezeknek nem megfelelő műveket kizárja az elbírálásból.

A pályázattal kapcsolatos kérdések feltehetők a Kimte honlapján (http://egyesulet.karcolat.hu) vagy az everigel@gmail.com címen.

A Karcolat Egyesület minden szerzőnek jó munkát és sok siket kíván!

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

sze, 2009-08-12 21:09 Urbatorium

Urbatorium képe

Húú, itt aztán vannak feltételek. o.O
EK: part. Igen, ek, majdnem ott, ahol a part szakad. Ha nem lennék esélytelen rá én bosszankodnék. XD

sze, 2009-08-12 21:27 James A. Wal

James A. Wal képe

Olyan novellát kaptok hogy... ;)
_______________________________________________________________
"Semmi sem tesz átlagosabbá annál a vágynál, hogy különleges légy..."
William Shakespeare

sze, 2009-08-12 22:01 Muraközy Konrád (nem ellenőrzött)

KHMMM!

Én (meg DomWolf) valami fejezetfélére várunk tőled előbb!

sze, 2009-08-12 22:13 James A. Wal

James A. Wal képe

Csinálom, csinálom én :) 80%-nál vagyok.
_______________________________________________________________
"Semmi sem tesz átlagosabbá annál a vágynál, hogy különleges légy..."
William Shakespeare

cs, 2009-08-13 06:43 Muraközy Konrád (nem ellenőrzött)

MÉG MINDIG?! 8O

vazz, ne csorgasd a nyálad idegen pályázatoknál, mert lesz irgumburgum! (közel-keletiseknek: irgunburgun) Nyomáss vissza fejezetet írni! Sicpiricc!

sze, 2009-08-12 22:06 Obb_régi

Bruhaha...!
-----
De ez csak én vok, és lehet, hogy nem is lényeges.
De...
Nem a győzelem, sem a részvét, hanem a fontos, fontos!

sze, 2009-08-12 22:19 Demetria Blacksmith

Demetria Blacksmith képe

Hát ha igyekszem, talán még tőlem is kapnak... Majd meglátjuk, összejön-e. De hogy az első helyezettnek miért nem jár ingyen tagság? :P
Most nem tudom, első vagy második helyezett legyek? :Gonosz:
~~~~~***~~~~~***~~~~~***~~~~~***~~~~~~
Ha szemmel mindent el lehetne intézni, az utcákon csak halottak, és terhes nők lennének.

sze, 2009-08-12 21:30 Obb_régi

Most küldtem be egy tuti befutót, fele ennyi karakterben, de kibővíthettem volna, na mindegy jó lesz bronztollasnak is.
-----
De ez csak én vok, és lehet, hogy nem is lényeges.
De...
Nem a győzelem, sem a részvét, hanem a fontos, fontos!

sze, 2009-08-12 21:32 Eve Rigel

Eve Rigel képe

Innen még visszavonhatod.

sze, 2009-08-12 21:33 Obb_régi

Érdemes, megnézed?
-----
De ez csak én vok, és lehet, hogy nem is lényeges.
De...
Nem a győzelem, sem a részvét, hanem a fontos, fontos!

sze, 2009-08-12 21:36 Eve Rigel

Eve Rigel képe

Ha megnézném, akkor már nem vonhatnád vissza. :)

sze, 2009-08-12 22:12 James A. Wal

James A. Wal képe

Brühaha ;>
_______________________________________________________________
"Semmi sem tesz átlagosabbá annál a vágynál, hogy különleges légy..."
William Shakespeare

sze, 2009-08-12 22:18 Obb_régi

:lol:
-----
De ez csak én vok, és lehet, hogy nem is lényeges.
De...
Nem a győzelem, sem a részvét, hanem a fontos, fontos!

cs, 2009-08-13 16:37 Obb_régi

Nem akarom visszavonni, most a bronzra hajtok, utána az ezüstre, arany már zsebben, majd írok másikat. :)
EK: ANDI, de hülyén hívja Ndy-it. :)
-----
De ez csak én vok, és lehet, hogy nem is lényeges.
De...
Nem a győzelem, sem a részvét, hanem a fontos, fontos!

sze, 2009-08-12 22:30 Hantos Norbert

Hantos Norbert képe

A három téma külön lesz díjazva? Egy novella több témát is felölelhet a háromból? Mi van akkor, ha nem tudom eldönteni a novellám műfaját, vagy rosszul sorolom be, mert egyaránt lehet sci-fi, real time és fantasy?
___________

"Felülhetsz egy sárkány hátára, de ő dönti el, mikor és hogyan szállsz le róla."

sze, 2009-08-12 22:42 Ndy

Ndy képe

Miért ne? Ha van ötleted. Nem lesznek külön díjazva. (hacsak annyi remekmű nem érkezik, hogy nem tudunk dönteni... azt nagyon szeretnénk) A besorolás nem érdemleges - ki a fene tud tökéletesen besorolni egy művet? Jah: persze, ha kettőt küldesz, azért legyen műfaji különbség.

sze, 2009-08-12 22:52 Urbatorium

Urbatorium képe

Jól olvastam az előbb? Tehát ha valakinek az írása már megjelent itt, a karcolaton, akkor azt már nem küldheti be? És ha átírja egy pöppet?

sze, 2009-08-12 23:00 James A. Wal

James A. Wal képe

Inkább alkoss újat, abból valószínüleg jobb írás fog kisülni. ;)
_______________________________________________________________
"Semmi sem tesz átlagosabbá annál a vágynál, hogy különleges légy..."
William Shakespeare

sze, 2009-08-12 23:00 Ndy

Ndy képe

Hogy rá se lehessen ismerni. Ugyanis névtelen lesz a dolog, mert akaratlanul is kivételeznénk, az pedig senkinek nem jó, ráadásul nem is fair. Úgyhogy ezt próbálja mindenki tiszteletben tartani :)

sze, 2009-08-12 23:06 Urbatorium

Urbatorium képe

Értem, köszönöm a jó tanácsot, meg az infókat. Most visszamegyek álmodozni.

sze, 2009-08-12 23:15 James A. Wal

James A. Wal képe

Ne álmodj róla... tégy érte!
_______________________________________________________________
"Semmi sem tesz átlagosabbá annál a vágynál, hogy különleges légy..."
William Shakespeare

cs, 2009-08-13 08:36 Creideiki

Creideiki képe

Egy remekmű biztos lesz...
-----------------------------------------------------------------
http://creideiki.sfblogs.net

cs, 2009-08-13 11:52 BenJoe

BenJoe képe

Kérdés:
Mi a jelige? Vagyis többször is elolvastam a pályázatot, de nem találtam megadott jeligét. Akkor most ez egy szabadon választható dolog?
Ha igen, akkor milyen kereteken belül? Tehát gondolom nem lehet a jeligém "vajas pirítós" ha én azt akarom.

EK: tonik ... kösz nem iszom. Egyébként ez is egy szimpatikus jelige. :D

cs, 2009-08-13 12:08 Lazarus

Lazarus képe

"szerző jeligéjét" - azaz mindenkinek más. Szerintem lehet vajas pirítós is. A lényeg, hogy össze lehessen kötni a szerzőt a művel, de ne tudják kiről van szó.

cs, 2009-08-13 12:10 BenJoe

BenJoe képe

Aha, értem és kösz a választ. De a vajas pirítós akkor kilőve mert akkor tudnák, hogy én vagyok.

cs, 2009-08-13 12:15 Ndy

Ndy képe

Jaja. És a tonik is :)

cs, 2009-08-13 13:07 Eve Rigel

Eve Rigel képe

BenJoe, először azt hittem, hülyéskedsz. :D
Tényleg nem tudod, mit jelent a jeligés pályázat?
A novellához csak egy szabadon választott jeligét írsz, és olyan emailcímről küldöd, amelyet nem lehet kapásból veled összekötni. Vagyis pl. ne legyen ilyesmi: benjoe@freemail.hu vagy vajaspiritos@freemail.hu stb.
Tegyük fel, te nyered meg a pályázatot. Mi küldünk arra a címre egy levelet, amelyben rákérdezünk a jeligére. Ha nem tudod, bebuktad. :P

cs, 2009-08-13 13:03 Chris Cage

A két különböző műfajú műnek lehet azonos a témája, ugye?
EK: KELL Nohát:O

---
"És mindeneken határtalan úr lett a sötétség, Pusztulás és a Vörös Halál!"

cs, 2009-08-13 13:08 Eve Rigel

Eve Rigel képe

Elméletileg lehet.

cs, 2009-08-13 13:10 Chris Cage

Köszi. Csak a biztonság kedvéért kérdeztem meg. :)
---
"És mindeneken határtalan úr lett a sötétség, Pusztulás és a Vörös Halál!"

cs, 2009-08-13 13:13 BenJoe

BenJoe képe

Jeligés pályázaton eddig még nem vettem részt.
Emellett eddig ha olvastam is jeligés pályázatról, akkor az olyan volt, hogy "A borítékon tüntesd fel a következő jeligét: Fekete macska részeg lovat ül meg".
Szóval ez az első alkalom, hogy ilyennel találkozok. :D

cs, 2009-08-13 13:24 Ndy

Ndy képe

Ugyan nincs a kiírásban, de talán nem mindenkinek evidens: lehetőleg olyan jeligét adjatok, ami nem utal semmilyen formában a szerző kilétére.

cs, 2009-08-13 15:00 Creideiki

Creideiki képe

Az én jeligém akkor antialkoholista lesz...

Esetleg Szlartibartfaszt.
-----------------------------------------------------------------
http://creideiki.sfblogs.net

cs, 2009-08-13 16:34 Obb_régi

Azzal a jeligével bebukom, hogy: oBB?
-----
De ez csak én vok, és lehet, hogy nem is lényeges.
De...
Nem a győzelem, sem a részvét, hanem a fontos, fontos!

cs, 2009-08-13 16:35 Eve Rigel

Eve Rigel képe

Hát ha nincs jobb...

cs, 2009-08-13 19:35 Bloody Dora

Bloody Dora képe

Egyik sem jó, felismernénk. De neked mindegy, milyen jeligét találsz ki, úgyis felismerünk. ;>
_____________________
Dr. Bloody Dora

cs, 2009-08-13 19:54 Obb_régi

Tudom, azért is írok egy szappanoperát női szemszögből a pályázatra, és azt nem ismeritek fel. 8O
-----
De ez csak én vok, és lehet, hogy nem is lényeges.
De...
Nem a győzelem, sem a részvét, hanem a fontos, fontos!

cs, 2009-08-13 20:34 Bloody Dora

Bloody Dora képe

Aztán vigyázz, nehogy aláírd! ;)
_____________________
Dr. Bloody Dora

p, 2009-08-14 06:50 Obb_régi

Dehogy írom, max a végén a szerzői megjegyzésnél odabiggyesztem, hogy: "De ez csak én vok, és lehet, hogy nem is lényeges." 80
-----
De ez csak én vok, és lehet, hogy nem is lényeges.
De...
Nem a győzelem, sem a részvét, hanem a fontos, fontos!

cs, 2009-08-13 19:24 Kentaur

Kentaur képe

Van egy novim, amit tartogattam... Na most, erre tökéletes lesz! Tök jó! Meg még egyet írhatok rá...
imádok jeligéket kitalálni, bár ez tök jó, hogy el lett magyarázva, mert még én se vetetem részt jeligés pályázaton. A jeligekitalálás az eddig másra működött. ;-)

----------------------------------------------------------------
"Az írás olyan, mint a herpesz:tünetmentes lehetsz, de gyógyult nem!"

cs, 2009-08-13 23:28 Ndy

Ndy képe

Vzröp????! 8O

cs, 2009-08-13 20:21 craz

craz képe

A harmadik témakörhöz az jó lesz, hogy a Mikulás átmegy egy hídon? :(?

cs, 2009-08-13 20:50 Hantos Norbert

Hantos Norbert képe

Ez Karcolat-pályázatnak minősül? Tehát ezüsttoll szagú-e? :)
___________

"Felülhetsz egy sárkány hátára, de ő dönti el, mikor és hogyan szállsz le róla."

cs, 2009-08-13 21:43 Bloody Dora

Bloody Dora képe

Nem, ez KIMTE pályázat.
_____________________
Dr. Bloody Dora

cs, 2009-08-13 22:22 Hantos Norbert

Hantos Norbert képe

Tehát matematikailag kifejezve egyik sem részhalmaza a másiknak. :roll:
___________

"Felülhetsz egy sárkány hátára, de ő dönti el, mikor és hogyan szállsz le róla."

cs, 2009-08-13 23:19 Ndy

Ndy képe

Részhalmaza, csak nem jár érte toll. Persze, ha a jutalom nem elég, szívesen megkorbácsolom/korbácsoltatom a helyezetteket. (egyébiránt, ha járna, arany lenne a toll; ha pedig nem lenne részhalmaza, akkor szintén arany lenne a toll, ugyanis nyomtatásban való megjelenésről van szó, és nem lenne kitétel, hogy ne legyen itt fent...)

p, 2009-08-14 06:53 Obb_régi

Akkor nem is írok, mert ezüstre is hajtottam volna.:~(
-----
De ez csak én vok, és lehet, hogy nem is lényeges.
De...
Nem a győzelem, sem a részvét, hanem a fontos, fontos! :~(

p, 2009-08-14 07:55 Josy

Josy képe

Nekem meg túl bonyolult ez a jeligézés, azért nem írok...
_________________________
Gondolkodom, tehát ráérek.

p, 2009-08-14 08:15 Eve Rigel

Eve Rigel képe

Megírod a novellát. A szerző helyére egy jeligét írsz (pl. fokhagymás lángos)
Létrehozol egy új emailcímet, és arról beküldöd.
Utána írsz egy levelet, amelyben nyilatkozol, hogy a mű a szellemi terméked.
Itt a feladó a jelige.
Ennyi.

Amikor beérkezett az összes mű, és megállapítjuk a sorrendet, írunk az első három helyezett email címére, és rákérdezünk a jeligéjére. Ha tudja, akkor nyert, ha nem tudja, bukta.

p, 2009-08-14 08:46 Josy

Josy képe

"- Foglár! Hány ember ment ki eddig?
- Mi?
- Mennyi ember ment ki eddig a kapun?
- Hö? Möi?
- U-u-ram! - szólalt meg a másik foglár. - Ha-ha-hangosabban, k-k-kell b-b-beszél-ni-e, me-me-me-me-rt, sü-süket, mmminttt a zá-zá-gyú...
- HÁNY EMBER MENT KI EDDIG A KAPUN?
Az előbb még foglárnak nevezett, nyáladzva dülöngélõ valami szemében megjelent a felismerés szikrája, és cinkosan bárgyú vigyorral súgta oda a katonának: - Tudom, honnan szerezhetsz, ha akarsz egyet.
A katona elképedve nézett rá, úgy kérdezte a másiktól: - Hogy kapta ezt az állást?
- Pi-pilátus k-k-kedvenc á-állata..."

Körülbelül így vagyok a jeligés pályázatokkal :D
_________________________
Gondolkodom, tehát ráérek.

p, 2009-08-14 15:04 Alexei B Fargas

Ohhh, Monty...

p, 2009-08-14 14:30 Fishbone

Fishbone képe

Nekem ebben egy pont nem világos, mégpedig amikor nyilatkozatot kell írni, jelige feladóval. A nyilatkozatot nyilván a saját nevemmel írom alá, viszont akkor máris tudni, hogy ki van a jelige mögött.
__________________
Egyszer élünk, egyszer élünk,
Egy gyalogot lecserélünk.

p, 2009-08-14 14:41 Eve Rigel

Eve Rigel képe

Ne legyetek már ennyire értetlenek. :)
Nem kell saját név, csak jelige. Ebben az esetben a jelige te magad vagy, vagyis a szerző.
Ha jeligével írod a nyilatkozatot, az ugyanaz, mintha saját névvel írnád.
EK: tanul

p, 2009-08-14 14:43 Fishbone

Fishbone képe

Jaa, értem. Nem szoktam én értetlen lenni, csak itt ellentmondást találtam a kiírással, ahol pedig az vagyon írva, hogy a nyilatkozaton jelige és műcím nehogy szerepeljen. :)
__________________
Egyszer élünk, egyszer élünk,
Egy gyalogot lecserélünk.

p, 2009-08-14 16:03 Eve Rigel

Eve Rigel képe

Rosszul írtam az előbb, mert már összezavartok a sok kérdéssel. A kiírás teljesen érthető, azt vegyétek figyelembe.

p, 2009-08-14 16:07 Eve Rigel

Eve Rigel képe

Az a mérvadó, ami a Kimte honlapján van.
Gondoljátok végig a menetet!
A novella beérkezik jeligével, egy nyilatkozat a saját névvel, de a kattőt ne lehessen összekapcsolni.
A végén, amikor kiderül a győztes, már meglesz a nyilatkozat, és kiderül, kit takar a jelige.

h, 2009-08-17 17:25 ColemanV

ColemanV képe

én elsőre értettem áááám < büszkén vigyorog > csak az a bánatom, hogy a jellegzetes hibáimat és szóhasználatomat pár km távolságból is kiszúrjátok :D
.
EK:RAD - jah. sugárzok :P
---------------------------------
Minden hozzászólásod segítség,
Minden értékelésed öröm,
Minden örömöd megtiszteltetés. ;)
---------------------------------

p, 2009-08-14 10:42 Sütiszörny

Sütiszörny képe

És lesz e mellett még mostanában egy karcolatos is külön?
__________________________________
Süti, vagy nem süti? Ez itt a kérdés!

p, 2009-08-14 10:44 Eve Rigel

Eve Rigel képe

Mi a baj ezzel?
(ja, postára adtam a könyved)

p, 2009-08-14 11:10 Sütiszörny

Sütiszörny képe

Nincs vele bajom, és jeligés pályázatra is írta már, tehát ez sem gond. Arra vagyok kíváncsi, hogy ez az a karcolatos pályázat-e, amelyikről korábban kérdeztetek egy szavazáson, hogy mikor legyen, vagy az még csak most lesz, ezzel párhuzamosan? tehát két pályázatra készüljek, vagy csak egyre? ;)
Köszi a könyvet! :d
__________________________________
Süti, vagy nem süti? Ez itt a kérdés!

p, 2009-08-14 11:11 Eve Rigel

Eve Rigel képe

Egyelőre nem lesz másik.

p, 2009-08-14 08:43 Crystalheart

Hát, ha erre küldök - azt tudjátok, hogy a témák végre igazán testhez állóak, főleg az első kettő -, akkor akár jeligézek, akár nem, úgyis rá lehet majd ismerni... Ha máshonnan nem, a végéből. A fenébe... :D

Amúgy meg az eddig készen lévő műveimből pont fellőttem már néhány ide illőt. Sebaj, ebből a témából sosem elég ;]

v, 2009-08-16 09:37 Demetria Blacksmith

Demetria Blacksmith képe

Az egyik témára simán passzol, amit a Preyerre küldtem volna :P
~~~~~***~~~~~***~~~~~***~~~~~***~~~~~~
Ha szemmel mindent el lehetne intézni, az utcákon csak halottak, és terhes nők lennének.

v, 2009-08-16 22:00 Bloody Dora

Bloody Dora képe

Akkor küldd ide. :)
_____________________
Dr. Bloody Dora

cs, 2009-08-20 14:37 Demetria Blacksmith

Demetria Blacksmith képe

Hm. Megvan a második novellám története is :) . Már megérte könyvtárba menni :)
~~~~~***~~~~~***~~~~~***~~~~~***~~~~~~
Ha szemmel mindent el lehetne intézni, az utcákon csak halottak, és terhes nők lennének.

cs, 2009-08-20 15:04 Eve Rigel

Eve Rigel képe

Csak jelzésképpen...
Ma megkaptuk az első novellát, de nem fogadhattuk el, mivel a szerző nem jeligésen küldte, hanem a saját nevén, ráadásul az email címe is nyílegyenesen hivatkozott a nevére.
Kérjük, hogy a pályázók vegyék komolyan a kiírást!

cs, 2009-08-20 15:35 Sütiszörny

Sütiszörny képe

Nekem az elsőre van meg az ötletem, de szerintem csak egyet fogok írni. :)
__________________________________
Süti, vagy nem süti? Ez itt a kérdés!

sze, 2009-08-19 09:56 Damien Grove

Damien Grove képe

hi

egy kérdés: Mit jelent, hogy "a behúzás 0,5 cm"? Ez a bekezdésekre vonatkozik? A többit mind értettem

köszi

sze, 2009-08-19 10:07 Eve Rigel

Eve Rigel képe

Igen, a bekezdés.

sze, 2009-08-19 10:09 Tim (nem ellenőrzött)

Igen.
A tabulátor alapbeállítása 1,25 cm, de az túl nagy a nyomtatott szövegekhez képest. Ezért érdemes átállítani a méretét. Így közelebb áll az íráskép a könyvekéhez.

cs, 2009-08-20 19:53 Crystalheart

Ööö, a Word 2003-ban 1,25? Már nem is emlékeztem... :D
(Nekem mindig csak a Times New Romannal van problémám, néha elfelejtem a végén Arialról átállítani...)

p, 2009-08-21 07:27 AvatáR

AvatáR képe

hmm. kiváncsi vagyok, hogy alakulnak a dolgok.
Eve ! Hány novi érkezett eddig?

-
"Én a Hit Embere vagyok Jack, míg maga a Tudományoké.Azt hiszi véletlenül kerültünk ide?
A Végzet hozott mindannyiunkat erre a Szigetre! OKKAL vagyunk itt!" -John Locke. LOST. 1.Évad

p, 2009-08-21 09:02 Eve Rigel

Eve Rigel képe

Ahogy írtam lentebb, eddig egy novella érkezett, azt sem fogadtuk el, mert a saját nevén küldte az illető, nem jeligével, ráadásul egyik formai elvárásnak sem felelt meg.
De érdekes lenne, ha sok novella érkezett volna, ugyanis 30 ezer karaktert jól kidolgozni nem lehet három-négy nap alatt.:)
EK szerint fair

v, 2009-08-23 06:56 Urbatorium

Urbatorium képe

Én is beszállok a faggatózok csapatába:
Mennyire lehet ilyenkor egy rendszert plagizálni? Ha mondjuk teszem azt: Fogom a Szellemírtók c. sorozatot és megírom úgy, hogy a helyszín Japán, a szereplők sem azonosak, őket sem szellemirtóknak, hanem lidércvadászoknak hívom, akkor már szabad? :/
EK: izgat.

**********
Feleségem közölte, hogy szeretne egy bundát magának. Mondtam neki, hogy rendben van, dobja el a borotváját.

v, 2009-08-23 07:32 Eve Rigel

Eve Rigel képe

Szabad. :)
De ha ezt nem árulod el, lehet, hogy rá sem jövünk.

k, 2009-08-25 13:42 James A. Wal

James A. Wal képe

Talán egy kicsit nagyobb tyúkszem... lehetőségünk van már létező és jogdíjas univerzum hátterét felhasználva, (természetesen feltüntetve miben készült) alkotni?
_______________________________________________________________
"Semmi sem tesz átlagosabbá annál a vágynál, hogy különleges légy..."
William Shakespeare

k, 2009-08-25 13:45 Hantos Norbert

Hantos Norbert képe

Hát ha jogdíjas, abból komoly problémák is származhatnak. És egy személyes jótanács: nem biztos, hogy jó ötlet egy olyan novella, amit mondjuk csak minden második ember ért, mert a többiek nem ismerik a világot. Ha pedig nem kell a világot ismerni a novellához, akkor eleve értelmetlen abba az univerzumba helyezned.
___________

"Felülhetsz egy sárkány hátára, de ő dönti el, mikor és hogyan szállsz le róla."

k, 2009-08-25 13:48 James A. Wal

James A. Wal képe

Teljesen jogos... valójában csak a b terv lett volna a jogdíjas univerzumba való írás. Most akkor kell még eggy b terv :D
_______________________________________________________________
"Semmi sem tesz átlagosabbá annál a vágynál, hogy különleges légy..."
William Shakespeare

k, 2009-08-25 13:46 James A. Wal

James A. Wal képe

Azt hiszem sikerült olyan történetet kidolgoznom amiben megtalálható mind a három témakőr... ilyenkor mi van? :P Ha nem jó így akkor persze lebutíthatom a két kissebbik témát :P
_______________________________________________________________
"Semmi sem tesz átlagosabbá annál a vágynál, hogy különleges légy..."
William Shakespeare

k, 2009-08-25 14:51 Eve Rigel

Eve Rigel képe

Örökké variálsz. :)
Mé' nem jó neked egy téma, hm?

k, 2009-09-01 14:22 Hantos Norbert

Hantos Norbert képe

Gondolom visszaírtok az e-mail címre, ha valami nincs rendben a novellával és emiatt vissza kell utasítanotok. Kíváncsiságból: ilyenkor van lehetőség a javított művel újra pályázni?
___________

"Felülhetsz egy sárkány hátára, de ő dönti el, mikor és hogyan szállsz le róla."

k, 2009-09-01 14:24 Sütiszörny

Sütiszörny képe

Na ez egy nagyon jó kérdés! :!: Engem is érdekel!
__________________________________
Süti, vagy nem süti? Ez itt a kérdés!

k, 2009-09-01 14:52 Ndy

Ndy képe

Van lehetőség, ha nem túl nagy a zrí. Annál is inkább, mert ha nem felel meg, olvasatlanul visszadobjuk - nem tudjuk kinek. Utána mi csak azt látjuk, hogy jön egy új, ami már megfelel.
Ez alól kivételt képez az, ha az illető nem jeligésen küldte.

k, 2009-09-01 15:42 Hantos Norbert

Hantos Norbert képe

Másik kérdés: honnan tudjátok, hogy egy író maximum két művet küldött?
___________

"Felülhetsz egy sárkány hátára, de ő dönti el, mikor és hogyan szállsz le róla."

k, 2009-09-01 15:55 Ndy

Ndy képe

Sehonnan. De a netes nick-világban ezt amúgy sem tudnánk kiszűrni.

k, 2009-09-01 16:16 Styra

Styra képe

De megtudjuk, mert ha többet, akkor két levelet kell küldenie Eve-nek a saját nevével és nyilatkozatával ;)
__________________________________________________
Csillagból születtünk, s csillag leszünk újra
Ha életünk lángját egy széllökés elfújja.

k, 2009-09-01 16:49 Ndy

Ndy képe

Hacsak nem azt is más néven küldi... De szerintem ilyen nem lesz.

k, 2009-09-01 16:56 Maggoth

Maggoth képe

- Maggoth
Nana, azt sosem tudhattyuk 8)
________________________________________________________________
- A nyerők nem csalnak, a csalók nem nyernek.

sze, 2009-09-02 20:39 Urbatorium

Urbatorium képe

Gondolom az írást csatolt fájlként kell küldeni, és tartalmaznia kell a jeligét, illetve a mű címét. Mindezekkel együtt kell meglennie a maximum, illetve minimum karakternek, vagy ezek nélkül?
Ek szerint ez elvi kérdés. De szerintem ez nem válasz! :D

**********
Feleségem közölte, hogy szeretne egy bundát magának. Mondtam neki, hogy rendben van, dobja el a borotváját.

sze, 2009-09-02 20:46 Eve Rigel

Eve Rigel képe

A pályázati kiírás minden fontos információt tartalmaz.
Sőt a pályázati kiírás - újratöltve is.

sze, 2009-09-02 23:27 Ndy

Ndy képe

Ha mondjuk a cím karakterszámával léped túl a 30K-t, azt - garantálom - még elfogadjuk :) Itt tényleg elvi dolgokról van szó; persze a scriptesek tudhatják, hogy mindez írástechnika kérdése is. Aki nem tudja betartani azt a viszonylag tág intervallumot sem, annak tényleg nem árthat némileg továbbképezni magát :)

k, 2009-09-01 17:07 Styra

Styra képe

Legyünk má' becsületesek egy csöppet :P
Ha valakinek több irománya van, az általa két legjobbnak tartottat küldje be. Amit ő se tart jobbnak, azt más se fogja. Ha már beküldött kettőt, és utána ír egy zsenialitást, küldje be ugyanazon a jeligén és írja meg, melyiket ne vegyük figyelembe az első kettőből. Ennyi.
__________________________________________________
Csillagból születtünk, s csillag leszünk újra
Ha életünk lángját egy széllökés elfújja.

k, 2009-09-01 17:13 Maggoth

Maggoth képe

- Maggoth
No para, csak vicceltem, nem is biztos, hogy írok rá :D
Különben is, a Maggoth-bűzt már messziről megismeritek szerintem.
Nem is tudom, minek ez a mókázás a jeligékkel meg alternatív
gmail-fiókokkal :D
________________________________________________________________
- A nyerők nem csalnak, a csalók nem nyernek.

p, 2009-09-18 16:49 Valentina (nem ellenőrzött)

Az enyém is elkészült, csak még egy kis javításra, átolvasásra szorul, amint megvan, már küldöm is! És azt lehet tudni körülbelül, hogy mikor lesz eredményhirdetés? Mert a pályázati kiírásban csak a beküldési határidőt látom...
Tudom, még el sem küldtem, ne legyek már türelmetlen :-D Az nem is vagyok, csak kíváncsi :-)
...találkozunk a Titkok Városában...

p, 2009-09-18 16:57 Ndy

Ndy képe

A magam részéről: ha lejár a határidő, egy svungra olvasom el és pontozom az írásokat, hogy ne legyen hangulati különbség, amiért esetleg más elbírálásban részesülne egy-egy mű. A lányokra nem jellemző, hogy belassulnának... úgyhogy - nem akarok felelőtlenül ígérgetni, de - szerintem a határidő után úgy egy hónap tartható.

p, 2009-09-25 14:03 Valentina (nem ellenőrzött)

Újabb kérdés merült fel bennem:
Akkor is küldtök értesítést, ha megkaptátok a novellát, de kizártátok az elbírálásból, vagy ilyen esetben egyszerűen nem szerepel a listán a KIMTE oldalán, és az illetőnek ebből tudnia kell, hogy valamilyen oknál fogva nem felelt meg?

...találkozunk a Titkok Városában...

p, 2009-09-25 14:08 Ndy

Ndy képe

Visszaírunk, hogy nem felelt meg. Bár, mintha kissé kezdenénk ebbe belefáradni :(

p, 2009-09-25 16:07 Valentina (nem ellenőrzött)

Köszi a választ. Szóval amíg nem kapok e-mailt, addig van remény :-)

...találkozunk a Titkok Városában...

p, 2009-09-25 21:46 Eve Rigel

Eve Rigel képe

Most két beküldött művet utasítottam el mailben, mert nem feleltek meg a kiírásnak.
Az egyik alig 800 karakteres művét egyszerűen bemásolta a levélbe, a másik pedig olyan formátumban küldte a művet, amilyet nem tudunk megnyitni.
Továbbra is kérjük figyelembe venni a kiírást: word vagy rtf formátumban küldjék a novellákat jeligésen csatolva, min. 10 ezer, max. 30 ezer leütésben.

p, 2009-09-25 17:30 Muraközy Konrád (nem ellenőrzött)

Akkor én is küldök nektek :)
Mondjuk egy mesét a rendíthetetlen ólomszerkesztőről :)

h, 2009-10-26 16:34 Hantos Norbert

Hantos Norbert képe

Most jutott csak eszembe... a témakört fel sem kellett tüntetni a noviban?
___________

"Felülhetsz egy sárkány hátára, de ő dönti el, mikor és hogyan szállsz le róla."

h, 2009-10-26 16:47 Eve Rigel

Eve Rigel képe

Többnyire feltüntették.

h, 2009-10-26 17:20 Bloody Dora

Bloody Dora képe

De többnyire el is rontották a beküldést. Tehát azt ne rontsd el, követve a tömeget. :)
EK: vacak. Hehe, EK is pályázott és elrontotta, most meg savanyú a szőlő, mi? :P
_____________________
Dr. Bloody Dora

h, 2009-10-26 18:23 Eve Rigel

Eve Rigel képe

Már csak öt nap van hátra a beküldési határidőig.
Aki még szeretne pályázni, ügyeljen arra, hogy jeligésen küldje, mert a mai beküldők mindegyike jelige nélkül dobta át, és így nem tudjuk elfogadni.

h, 2009-10-26 20:50 Josy

Josy képe

Hehe, a végén azért kiváncsi leszek az arányra.... :D

_________________________
Gondolkodom, tehát ráérek.

h, 2009-10-26 22:57 Hantos Norbert

Hantos Norbert képe

Jap, majd kérhetünk egy arányt, hogy hány novella érkezett és hogy hányat kellett visszadobni? :)
___________

"Felülhetsz egy sárkány hátára, de ő dönti el, mikor és hogyan szállsz le róla."

h, 2009-10-26 23:20 Bloody Dora

Bloody Dora képe

Persze, részletes statisztikák lesznek. Majd úgy maszkírozzuk az adatokat, hogy sajnáljatok.
_____________________
Dr. Bloody Dora

h, 2009-10-26 23:56 Urbatorium

Urbatorium képe

Izé... ha a levél késik, az gáz? :roll:
*****
Feleségem közölte, hogy szeretne egy bundát magának. Mondtam neki, hogy rendben van, dobja el a borotváját.

k, 2009-10-27 00:18 Bloody Dora

Bloody Dora képe

Nem, csak a pályázati anyagot küldd időben. Ha a levelet időben feladtad, igazoljuk, hogy a Magyar Posta keverte el.
_____________________
Dr. Bloody Dora

p, 2009-10-30 13:24 Randolph Cain

Randolph Cain képe

Ja, a levél nekem is késni fog :-? Csak most volt időm elküldeni a művet, meg a levelet is ma adom fel, mert eddig államvizsga-para miatt nem tudtam írni :-? jaj, úgy remélem minden rendben lesz, és teccik majd a művem :D Kicsit átértelmeztem a témát :lol: (de persze kategórián belül maradtam) :P

p, 2009-10-30 13:46 Bloody Dora

Bloody Dora képe

Ha mindenki figyelmeztet, hogy a levél késni fog, akkor sem tudunk mit csinálni. Megvárjuk, ha a feladás időben történt, nincs gond. Az e-mail meg azonnal jön (már ha jön). :) Mellesleg van még egy nap, szóval semmi baj. 31-én éjfélkor is kapunk majd beküldött művet, ebben biztos vagyok.
_____________________
Dr. Bloody Dora

p, 2009-10-30 13:59 Hantos Norbert

Hantos Norbert képe

Szerintem még utána is fogtok. :)
Egyetemen mindig vita van, hogy a 0:01-kor beérkezett progikat miért nem fogadják el...
___________

"Felülhetsz egy sárkány hátára, de ő dönti el, mikor és hogyan szállsz le róla."

p, 2009-10-30 14:08 raves domar

raves domar képe

Nem elég, ha a nyilatkozatos levél az eredményhirdetésig beérkezik? Vagy akár utána?
____________________________________________________
raves.sfblogs.net

p, 2009-10-30 14:12 Randolph Cain

Randolph Cain képe

Eve már fentebb elmagyarázta, hogy ezzel akkor lesznek gondok, ha nyer a műved, és nincs nyilatkozat... nem lehet akkor kiadatni... (rohadtul nem vagyok kompetens, de érted?)

p, 2009-10-30 14:36 Bloody Dora

Bloody Dora képe

Éppenséggel elég, de ez azt feltételezné, hogy te tudod, mikor hirdetünk eredményt. Mivel ezt a zsűri sem tudja pontosan (én legalábbis ötletel sem rendelkezem), maradjunk az időben feladott leveleknél. Így senki sem késik el, az tuti.
(Randolph: Raves tudja, mire köll a levél. Ő profi. :P )
_____________________
Dr. Bloody Dora

p, 2009-10-30 14:40 Randolph Cain

Randolph Cain képe

Megint hülyét csináltam magamból :~( Pedig mindig mondom magamnak, hogy "gondolj Micimackó, gondolj!" mielőtt beszélsz...

p, 2009-10-30 14:50 Bloody Dora

Bloody Dora képe

Ugyan!
EK: gurul. Remek ötlet, EK! Kérsz egy bolyhos pamutgombolyagot, cicám? Mit szólsz egy liláskékhez?
_____________________
Dr. Bloody Dora

p, 2009-10-30 15:22 Eve Rigel

Eve Rigel képe

Jönnek szépen a nyilatkozatok. Azt hiszem, azzal nem sértem meg a titoktartást, ha elárulom, gyakorlatilag a világ sok tájáról kaptunk levelet: USA, Anglia, Svédország, Románia, Szlovákia, Németország, Szerbia, Ausztria és persze a legtöbb Magyarországról.
Ezeket a leveleket majd csak a zsűri döntése után bontjuk fel.

p, 2009-10-30 15:35 Bloody Dora

Bloody Dora képe

Eddig még egy sem érkezett meg a Marsról, szóval aki ott él, az ne is adja fel, inkább küldjön mailt. Az gyorsabb. ;)
_____________________
Dr. Bloody Dora

p, 2009-10-30 15:54 Randolph Cain

Randolph Cain képe

Lökött! :P :lol:

p, 2009-10-30 17:02 Valentina (nem ellenőrzött)

Oké, a Mars csak vicc volt - remélem -, de mi a helyzet a maillel? :-D
Mármint egyébként nem érne oda a levél időben az tuti, viszont ha bescannelem és úgy küldöm, akkor biztosan megérkezik...Ilyet lehet?
Nem valószínű, hogy az enyém lenne a győztes novella, de azért az esélyt meg akarom adni magamnak :-)
...találkozunk a Titkok Városában...

p, 2009-10-30 17:07 Bloody Dora

Bloody Dora képe

Na persze, fogadjunk, hogy csak a bélyegen akarsz spórolni... :P Add fel, nem javítunk olyan gyorsan. ;) A mail maradjon mentőesély.
_____________________
Dr. Bloody Dora

szo, 2009-10-31 10:47 Tim (nem ellenőrzött)

Na bakker! Raves is indul?
Akkor tök felesleges volt az egész pályázat.
Úgy is mindig Ő nyer. :P

szo, 2009-10-31 10:53 Maggoth

Maggoth képe

- Maggoth
Na, én ezért nem küldtem levelet :P
Mi a frásznak? Első helyezést úgyse érek el, ha meg a többiből
jutna valami, ahhoz nincs szükség az engedélyemre. Csak a tisztesség
kedvéért neveztem amúgy is.
Remélem, világos az okfejtésem? :D
________________________________________________________________
- A nyerők nem csalnak, a csalók nem nyernek.

szo, 2009-10-31 11:21 Damien Grove

Damien Grove képe

Na ne izélj má ;) beküldesz tíz novellát egy pályázatra, aztán mindegyik bekerül :D :D

szo, 2009-10-31 11:30 Maggoth

Maggoth képe

- Maggoth
Áh, itt a fantasysták előtt is nyitva áll az ajtó, ha csak sci-fit
lehetett volna küldeni, talán sanszosabb lennék. Az az ominózus eset,
amiről te beszélsz, csakis puszta véletlen lehetett, vagy éppen pozitív
fázisban voltak a csillagegyüttállások. Arról nem is beszélve, hogy
ezúttal nagyon erős a mezőny, állítólag még külországokból is érkeztek
nevezések, úgyhogy hidd el, én csupán realista vagyok :D
________________________________________________________________
- A nyerők nem csalnak, a csalók nem nyernek.

szo, 2009-10-31 12:21 Eve Rigel

Eve Rigel képe

Nincs előre lejátszott meccs. Jelen pillanatban minden pályázó esélyes.
Aki viszont nem küld nyilatkozatot, kiesik. ;)

szo, 2009-10-31 12:50 Maggoth

Maggoth képe

- Maggoth
Már csak kedden tudnék küldeni, úgyhogy valszeg kiestem :(
________________________________________________________________
- A nyerők nem csalnak, a csalók nem nyernek.

szo, 2009-10-31 13:31 Eve Rigel

Eve Rigel képe

Maggoth, nem értem a gondolkodásmódodat.
Itt a pályázat benne a kritériumokkal. Te betartod a legtöbbet, de az egyik legfontosabbat nem.
Küldesz novellát, de "nem hiszed" hogy lenne esélyed, ezért nem küldesz nyilatkozatot.
Bocsi, de akkor minek a novella?
Miért csak félig megcsinálni valamit?
És mi van akkor, ha te nyersz, és nincs nyilatkozat?
Ahogy írtam lentebb, előre lejátszott meccs nincs. Lényegtelen, hogy honnan érkeztek levelek, nincs arányban a távolság a minőséggel. A zsűri csak a jeligét ismeri majd, teljesen tisztán hoz döntést, így jelen pillanatban mindenki egyenlő eséllyel indul a megmérettetésen.
Tessék szépen postára adni azt a nyilatkozatot a jövő héten.

szo, 2009-10-31 13:47 Maggoth

Maggoth képe

- Maggoth
Te se érted a gondolkodásmódomat?
Szerintem még nem született olyan lény, aki kiigazodna rajtam,
beleértve jómagamat is. Esetleg a született lúzer mintapéldánya
vagyok, mittom én.
A novella azért kellett, mer' milyen az, hogy nem írok egy KIMTE
pályázatra? Hát, hogy festene ez később az életrajzomban, nem? :D
Továbbra is kishitű vagyok a győzelmemet illetően, de legyen hétfőn
feladom azt a nyilatkozatot, ezen ne múljon.
________________________________________________________________
- A nyerők nem csalnak, a csalók nem nyernek.

szo, 2009-10-31 14:27 Hantos Norbert

Hantos Norbert képe

Mondja az, akinek az Új Galaxis gyakorlatilag saját antológia. :)
___________

"Felülhetsz egy sárkány hátára, de ő dönti el, mikor és hogyan szállsz le róla."

szo, 2009-10-31 14:40 Maggoth

Maggoth képe

- Maggoth
Azt a rendkívüli eseményt máig nem tudtam tökéletesen feldolgozni :D
Kedves tőled azért, hogy biztatsz :)
________________________________________________________________
- A nyerők nem csalnak, a csalók nem nyernek.

szo, 2009-10-31 15:40 Hantos Norbert

Hantos Norbert képe

Maggoth, szerintem küldd be csak azt a nyilatkozatot. ;) Annyira nem drága a bélyeg. Elvégre az a kisebbik rossz, ha kiderül, hogy nem kell a nyilatkozat. Na és fordított esetben?!
(Látszik, hogy nem vagy matematikus, a pozitív-epszilon valószínűséget nullának veszed. :D )
Egyébként lefogadom, hogy a pályázók 98%-a úgy gondolja, úgysem nyer, de azért pályáz. (A maradék 2% meg nem tudom, mit gondol... :D )
___________

"Felülhetsz egy sárkány hátára, de ő dönti el, mikor és hogyan szállsz le róla."

szo, 2009-10-31 15:59 Maggoth

Maggoth képe

- Maggoth
A maradék 2% úgy gondolja, na, én tuti nyerő vagyok. :D
Bevallom, a pozitív epszilonnak még a létezéséről sem volt tudomásom
ez idáig.
Beküldöm azt a nyilatkozatot, bár szerintem a postai árak
igenis húzósak :D
________________________________________________________________
- A nyerők nem csalnak, a csalók nem nyernek.

szo, 2009-10-31 18:19 Obb_régi

:) az nem lehet, hogy én most nyilatkozzak? Azaz kijelentem, ha én nyerek, akkor hozzájárulok.
Ez így nem jó?

-----
De ez csak én vok, és lehet, hogy nem is lényeges.
De...
Nem a győzelem, sem a részvét, hanem a fontos, fontos!

szo, 2009-10-31 18:35 Eve Rigel

Eve Rigel képe

Nem ;)

szo, 2009-10-31 19:04 Obb_régi

Igazság szerint én is néha betonfejű vagyok. Honnan tudjátok meg, hogy a nyertes mű írója küldött avagy nem küldött nyilatkozatot? Mert ugye a nyilatkozatban nincs sem cím sem jelige, vagyis mindenképpen fennállhat az a veszély, hogy olyan nyer, aki nem küldött nyilatkozatot. Vagy valamit nem értek?
-----
De ez csak én vok, és lehet, hogy nem is lényeges.
De...
Nem a győzelem, sem a részvét, hanem a fontos, fontos!

szo, 2009-10-31 19:18 Muraközy Konrád (nem ellenőrzött)

visszaírnak emilt és kérik a civil nevet. Csak nehogy valaki heccből Mihályként mutatkozzon be :D

szo, 2009-10-31 20:33 Obb_régi

Köszönöm, de még most sem világos, ha visszaírnak és kérik a civil nevet, máris névvel ellátott a pályázatom, akkor mi értelme a jeligének, hiszen az eredményhirdetés előtt tudja legalább azaz egy valaki a civil nevet.
-----
De ez csak én vok, és lehet, hogy nem is lényeges.
De...
Nem a győzelem, sem a részvét, hanem a fontos, fontos!

szo, 2009-10-31 20:37 Muraközy Konrád (nem ellenőrzött)

Az, hogy a jeligéhez tartozó nevet csak a szerző ismeri. Így a bírálóbizottság - elvileg - nem tudja, kinek a művét értékelték olyanra, amilyenre. Persze, a stílus sokszor árulkodó, de bízzunk benne, hogy nem fognak kedvezni valamelyik írásnak csak azért, mert ismerőst sejtenek mögötte.

szo, 2009-10-31 20:45 Obb_régi

Kezdem azt hinni, hogy egy s*g vagyok és mindenki érti csak én nem, ha csak én tudom, hogy hozzám tartozik, akkor ők honnan tudják azt, hogy van bent egy mű amihez nincs nyilatkozat?
EK: Izgat
-----
De ez csak én vok, és lehet, hogy nem is lényeges.
De...
Nem a győzelem, sem a részvét, hanem a fontos, fontos!

szo, 2009-10-31 21:06 Muraközy Konrád (nem ellenőrzött)

legkésőbb akkor kiderül, amikor kérik tőled, mint a jelige gazdájától, mondván: figyelj Gipszjakab, rendben, hogy te győztél, de nincs levél Gipsz Jakabtól...

szo, 2009-10-31 21:19 Obb_régi

Köszi tehát lehet malőr, no mindegy beküldtem simán a karcra, nem a pályázatra, mert nem küldtem kísérőt.
-----
De ez csak én vok, és lehet, hogy nem is lényeges.
De...
Nem a győzelem, sem a részvét, hanem a fontos, fontos!

szo, 2009-10-31 22:28 Styra

Styra képe

Obb, holnap méh küldhetsz levelet, itt meg akkor nem rakjuk ki, és szépen elfelejtjük, hogy ez a cím a tiéd volt. Nem lesz nehéz, mert nagyon sok írás jött be.
__________________________________________________
Csillagból születtünk, s csillag leszünk újra
Ha életünk lángját egy széllökés elfújja.

szo, 2009-10-31 23:25 Obb_régi

Köszönöm, de tényleg nem gáz, kimehet simán, mert úgysem az a pályázatnyerős fajta írás.
-----
De ez csak én vok, és lehet, hogy nem is lényeges.
De...
Nem a győzelem, sem a részvét, hanem a fontos, fontos!

szo, 2009-10-31 14:02 Ndy

Ndy képe

Ugyan a neveket nem tudjuk, de a verebek csiripelik, hogy mások is küldtek, jók. Meg aztán mindenkinek vannak különbözőképp sikerült írási.

szo, 2009-10-31 14:11 Maggoth

Maggoth képe

- Maggoth
Igazad van, és ezt hozzászólásod is alátámasztja némiképp
(úgy értem, eléggé furán sikerült egy átlag Ndy-féle bejegyzéshez
képest :D - már ha te esetedben elfogadhatónak tekintjük
az átlagos jelzőt egyáltalán).
________________________________________________________________
- A nyerők nem csalnak, a csalók nem nyernek.

szo, 2009-10-31 15:36 Randolph Cain

Randolph Cain képe

Vérbeli nagypofájúként, én úgy gondolom rólam van szó :P :lol: Mindegy, szerintem aki úgy áll hozzá, hogy nem lehet első, az nem is lesz! Szóval Maggoth: Fő már az önbizalom, rakj hozzá egy csipetnyi show-t, és már kész is! :D (Mondásom az adott helyzetre: "Tudjuk, hogy ott van a híd előttünk, de azzal, hogy hogyan fogunk átjutni rajta, elég majd akkor foglalkozni, ha odaértünk!" Stephen King Setét torony)

szo, 2009-10-31 16:02 Maggoth

Maggoth képe

- Maggoth
Oké, megpróbálok nyertesként gondolni magamra, bár ez korántsem lesz
egyszerű feladat, hát, a show-t meg már megcsináltam :D
________________________________________________________________
- A nyerők nem csalnak, a csalók nem nyernek.

szo, 2009-10-31 19:17 Sren

Sren képe

Ahogy elnézem, a napokban jövök neked egy fejmosással, kivétel a show, abban szuper vagy. :D
EK: Costa. Nyeeem, én Michael Corleone vagyok!

szo, 2009-10-31 19:30 Maggoth

Maggoth képe

- Maggoth
Már megint fejmosás?
De Keresztapa, nem fordultam el a Családtól! :D
________________________________________________________________
- A nyerők nem csalnak, a csalók nem nyernek.

szo, 2009-10-31 18:48 Dom Wolf

Dom Wolf képe

Nálam mindenki jobban jár: tegnap jöttem rá, hogy 3000-karakteres történettel akartam pályázni. Ma délután pedig, hogy van egy 95%-os írásom, ami tök jó lenne rá. Hmm. Hosszú az idő éjfélig...
Ek: aha. Ez szkeptikus?
________
"Csak szidj. Előbb utóbb legyengülök, és elbukom.
Most szidd a hazád. Szidd a világot."

szo, 2009-10-31 18:50 Maggoth

Maggoth képe

- Maggoth
Semmi szkepticizmus, huzzá' bele, simán menni fog! :D
________________________________________________________________
- A nyerők nem csalnak, a csalók nem nyernek.

szo, 2009-10-31 18:57 Obb_régi

elmondom ezt, hogy kell: I. kijelölöd a 3000 karaktert, II. jobbklikk kivágás, III. rámész a 95%-osra, IV.jobbklikk bemásolás. Oszt, máris küldheted.
-----
De ez csak én vok, és lehet, hogy nem is lényeges.
De...
Nem a győzelem, sem a részvét, hanem a fontos, fontos!

szo, 2009-10-31 19:00 Randolph Cain

Randolph Cain képe

Bárcsak én is ilyen egyszerűen tudnék novellát írni :P

szo, 2009-10-31 19:21 Damien Grove

Damien Grove képe

Megy ez... csak gyakorolni kell, aztán olyan lesz, mint a ponyvaregény ;) A végén lesz az eleje :)

v, 2009-11-01 00:17 Dom Wolf

Dom Wolf képe

Megfogadta, beküldte.
________
"Csak szidj. Előbb utóbb legyengülök, és elbukom.
Most szidd a hazád. Szidd a világot."

v, 2009-11-01 01:17 Obb_régi

:lol:
-----
De ez csak én vok, és lehet, hogy nem is lényeges.
De...
Nem a győzelem, sem a részvét, hanem a fontos, fontos!

p, 2009-10-30 15:52 De Profundis Clamavi

A francba, ezt jól elpacsáltam. Nem mintha esélyem lett volna, de mégis. Hm, van még bő 24 óra... csakhogy tetű lassan írok valamirevalót. Sebaj, nekilátok, legfeljebb kiteszem sima novellaként.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
A mélységből kiáltok...

szo, 2009-10-31 23:15 Demetria Blacksmith

Demetria Blacksmith képe

És ide se küldtem semmit. Fene a halogatós fajtámat... Azt, hogy nem tudok írni... Meg a többit.
~~~~~***~~~~~***~~~~~***~~~~~***~~~~~~
Ha szemmel mindent el lehetne intézni, az utcákon csak halottak, és terhes nők lennének.

szo, 2009-12-12 08:18 alexdenipaul (nem ellenőrzött)

it sounds like this 'flatness' issue is more likely to be a result of ITB processing than the quality of the Live mixbuss. Particularly dynamic processing ITB is not really thought to be up to par with OTB website design.
Whether or not the sound really does 'bottleneck', become 'boxy and congested' or any other allegations made on this thread - I guess I will make my own judgement the next mix-down I do. Using Live 8, Logic 9 and Studio One.
However I suspect if there really is a difference wireless internet service - that it will be so minimal that the benefits of Live functionality still outweighs it. Also small mix decisions and outboard processing would outweigh.
Being a Mac user I can use Nebula within Ableton and that allows me to use AlexB console emulations and API, D. Fearn and 1073 EQs which I suspect will elevate mixes again further with some top quality harmonic saturation internet phone service.

I would think mixing with low levels - no internal sample rate changes - and few time stretched tracks - using Live is not going to be the deciding factor on the sound quality of a mix internet access.