3. Karcolat antológia

2011.01.01-től elkezdjük gyűjteni a novellákat történelmi témában a 3. Karcolat antológiába.

Bárkitől szívesen fogadjuk a javaslatokat a művekre.

Néhány héten belül pályázatot fogunk kiírni történelmi témájú novellákra.

A kötet főszerkesztője: Krystohans.

 

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

p, 2010-12-31 12:32 Eve Rigel

Eve Rigel képe

Javaslatokat lehet a fórumban tenni, vagy a szrekesztők e-mail címein. 

szo, 2011-01-01 11:30 Lasur (nem ellenőrzött)

A pályázaton való részvételnek akadálya-e, ha előtte az oldalon is megjelenik, illetve beküldhetem-e más pályázatokra is? Ebben a pillanatban készültem el egy történelmi.misztikus novellával, és éppen föl akartam adni pár helyre.
 

szo, 2011-01-01 14:32 krystohans

krystohans képe

 A novella fent lehet az interneten - akár itt, akár máshol -, viszont ha beválogatásra kerül, kérjük, hogy onnantól máshol ne legyen hozzáférhető, és az sem volna szerencsés, ha egyszerre több helyen akarnák megjelentetni. Tehát dönteni kell tudni a kellő pillanatban, akadály nincs.

 

___________________
Portölcsér vagyok
Szél játéka összetart
Ha megunt, szétszór

 

p, 2010-12-31 15:57 krystohans

krystohans képe

 Privát üzenetet is lehet küldeni, és már most jelzem: nem történelmi novellákat, hanem történelmi vonatkozású sci-fi, fantasy, misztikus és egyéb, a Karcolat irodalmi eszmeiségével megegyező témájú írásokat várunk. Lírát maximum epikus mű betéteként.

 

___________________
Portölcsér vagyok
Szél játéka összetart
Ha megunt, szétszór

 

p, 2011-01-07 23:24 krystohans

krystohans képe

 Eddig kb. húsz novellát találtam a feltöltöttek között, ami témájában megfelel. Sci-fi, fantasy vegyesen. Kérem, aki úgy érzi, ideje volna már visszalépnie egy régebbi, történelmi írására javítgatni, ne fogja vissza magát!

 

___________________
Portölcsér vagyok
Szél játéka összetart
Ha megunt, szétszór