Zombi

Sípol a telefon, felébredek. Már megint egy olyan nap, amihez semmi kedvem.
Félálomban kibotorkálok a fürdőszobáig, akár egy lassabb zombi, aki a hétvégi hosszútávfutó versenyre edz.
Megnyitom a csapot, s a tükör felé fordulok. A tükörről egy zombi néz rám. Jaj nekem!
Igen, semmi kétség, ez egy jóképű élőhalott. Haja egy szál se, ellenben még megvan mind a két szeme, bár az egyik csak valami cafaton lóg. Jobb oldalt kilátszik a pofacsont, furcsa sárgás színe van. Láthatóan optimistán tekint a jövőbe. Ezt a mosolyából vélem kiolvasni. Bár jobban megnézve ajkai már nincsenek, így innen az optimista vigyor. Vidáman intek neki.
Nyelvét nyújtja felém, mintha csak gúnyolódna rajtam. Lehet, tényleg ezt teszi. Gyűrű alakú piercing van a nyelvében. Valamilyen fémből készülhetett.
Hát az evésben már bizonyára nem zavarja. Legalább is úgy emlékszem, hogy a zombik már nem esznek.
De most jut eszembe, hogy esznek. A múltkor láttam egy filmet, amelyben úgy változtattak át mezei embereket zombivá, hogy az megharapta őket.
Vagy mégsem ettek emberhúst? Úgy érzem, kicsit korán van egy ilyen mélyenszántó eszmefuttatáshoz.
Mindenesetre megtörlöm vizes kezemet, s csak utána veszem le a képet a tükörről.

3.5
Te szavazatod: Nincs Átlag: 3.5 (2 szavazat)

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

k, 2009-06-02 11:43 Styra

Styra képe

Az utolsó mondat előttig törölni akartam. Nem is a hibák miatt, egyszerűen végig az járt a fejemben, hogy "Ez meg mi?". Nem tűnt úgy, hogy ennyiből kihozol egy történet, annyira elhúztad a kinézet leírását. Aztán a végén mosolyogtam egyet, és úgy döntöttem, hagyom.
De.
Van három szóismétlés, ami ilyen rövid írásban engem zavar:
"a tükör felé fordulok. A tükörről "
Valamelyik optimistát is átírnám, és a nyelv is túl közül van kétszer egymáshoz. Amúgy én még nem láttam nem fémből készült piercinget.
A másik meg:
"Jobb oldalt kilátszik a pofacsont, furcsa sárgás színe van. Láthatóan optimistán tekint a jövőbe. Ezt a mosolyából vélem kiolvasni. Bár jobban megnézve ajkai már nincsenek, így innen az optimista vigyor." az első mondat alanya a pofacsont. Nem jelölted, hogy alanyt váltanál, így a többié is.
Néha kicsit önmaga paródiája.
__________________________________________________
Csillagból születtünk, s csillag leszünk újra
Ha életünk lángját egy széllökés elfújja.

k, 2009-06-02 14:41 craz

craz képe

Aha, igaz.
Kb tíz perc alatt írtam meg, abbéli örömömben, hogy leadtam időben a képes novellámat.

k, 2009-06-02 11:58 Obb_régi

"A múltkor láttam egy filmet, amelyben úgy változtattak át mezei embereket zombivá, hogy az megharapta őket."
Ezen a mondaton is dolgozz még egy kicsit.
Azért a végén én is mosolyogtam. :)
-----
De ez csak én vok, és lehet, hogy nem is lényeges.
De...
Nem a győzelem, sem a részvét, hanem a fontos, fontos!

k, 2009-06-02 14:42 craz

craz képe

Jogos.

Azért írtam, hogy mosolyogjanak rajta az emberek.
Meg zombik. :)

k, 2009-06-02 15:43 Kreeteeka

Kreeteeka képe

Egyszerű és nagyszerű, kicsit pihentagyú, de eltaláltad a dolgot. :D Nagyon bejön.
-------------------------------
Isten eldöntötte, hogy kicsinál, mert nem hiszek benne.

k, 2009-06-02 15:56 craz

craz képe

Köszönöm.
Akkor pihenek egy kicsit, és írok egy másikat.

k, 2009-06-02 16:04 Lazarus

Lazarus képe

Jobban is meg lehetett volna írni, ez kétségtelen. Az utolsó mondatig csak agyaltam, hogy mi lehet ebben a jó? De aztán jött a poén, ami tényleg aranyos, és nem számítottam rá, néha ez is elég. Az a filmes dolog mondjuk érdekes, mert szerintem szinte mindegyikben ez van. Persze az elsők valami vírus miatt jönnek létre, de aztán harapással terjednek. Na mindegy, ettől függetlenül is, azért röpül egy hármas. Ha a humor, és a zombik maradnak, később még bármi lehet.

k, 2009-06-02 17:41 craz

craz képe

Hát, ha a zombik maradnak, meg szaporodni is tudnak, akkor világvége.
De abban meg az a jó, hogy jön egy hős, és aprításba kezd. :)