Fényre várva
Fényre várva
„Ha úgy érzed, nincs kiút, rohanj! És ha ahhoz már nincs erőd, kússz. Ha pedig már kúszni sem tudsz, keress valakit, aki végül a vállán hazavisz”
A fiú magában ül a romos ház nappalijában, monitorján akár az apró bogarak, úgy sorjáznak a betűk.
Jó kezdés. Eltekintve attól, hogy a fiú már meglett férfi, és hosszú ideje, írni sem írt semmit. Pedig rég megtanulta megfogalmazni azt és olyan formában, amit és ahogyan akar. Nincs benne valódi ambició, évekkel ezelőtt elfogadta ezt. Most is csak pihen a széken, várja a hajnalt. A sötét az, amitől a lelke is megfagy... No persze, férfiember ne féljen. De fogalmazzunk precízen, itt nem konkrét félelemről van szó, legalábbis nem a kifejezés elemi, elsődleges értelmében. Ismétldő lidércnyomás kínozza szűntelen, és úgy sejti ez lesz, ami végül majd megöli. Ha nem alszik eleget, a szeme sarkából látja, amint a tárgyak hirtelen felé mozdulnak, de amikor odakapja a fejét, ismét dermedt-mozdulatlan minden. Ha pedig alszik… Az talán még annál is rosszabb.
Kedves olvasó, kedves barát! Ha idáig már eljutottál, mégis kerek történetre, felemelő sorokra vársz, kérlek, ne folytasd!
A fiú – mert ő, változatlanul így gondol magára – mindig tisztán játszott, meglehet, ezért szól ki Rád most is a sorok mögül. Talán kevés jótulajdonsága közül ez az, ami leginkább kézzelfogható – mégha nem is a legszerencsésebb. Váratlanul az utolsó barátnője jut eszébe, aki még megpróbálta vele, és az elválás keserű pillanatai.
– Meghalnék érted, de veled élni nem tudok – mondta akkor a lánynak, kristályossá sűrítve a pillanat igazságát.
– Meghalni nem nehez – villant rá annak fájdalmas, korához képest meglepően bölcs tekintete. – Az élet az, amihez nincs bátorságod.
Meglehet. De ebben sincs meg a teljes igazság, ahogy semmiben, ami a kusza gondolatok kaleidoszkópszerű kavalkádjából végül szavakká, vagy leírt sorokká alakul. A fogalom újabbat szül, és a kéretlen asszociácó lavinaláncolata ismét elragadja: nem meglepő, hogy ezúttal az örege és a halál jut eszébe. A meglett férfi későn nemzette: túl nagy volt köztük a korkülönbség, talán ez lehetett az egyik ok, amiért egész életükben csendes háborút vívtak, mely csak az öreg halálos ágyán – amikor annak testét már nyomorék ronccsá alázta a rák – csitult valamelyest. Igaz, legalább nem nyöszörgött és remegett fájdalomtól kínlódva, mint előtte a fiú édesanyja.
Nem, a halál sem könnyű, inkább csak valamelyest rövidebb ideig tart az életnél.
A fiatalember – középkorú férfi, más szemszögből vénember, hisz’ olykor úgy érzi, túl sokat élt – torka kiszárad a gondolatmenettől, iszik félpohár vizet, és kimegy az udvarra. Egy téltől kopasz fának veti a vállát, amelynek ágai közt bizarr bioékszer módjára, rég lakatlan madárfészek szorong. Nincs még világos – suttogja önmagának, és beugrik neki, hogy a pirkadat olyan, akár egy csipetnyi feloldozás. Végül mindig – ha esetenként túl későn is –, de biztosan elérkezik, akár a megkönnyebbülés az öregéhez fűződő kapcsolata esetében.
A békét ott is csak hosszú évek után sikerült meglelnie, amikor egy hatalmas, lepusztult gyárépület belsejébe vitte a megszokott éji lidércnyomás, ahol a körötte lévő ismerősök és idegenek sorra végeztek magukkal, majd sápadt szellemként bíztatták, hogy ő is tegye ugyanezt. Azon a hátborzongatóan valóságos és sötét helyen végül az édesapja volt, aki fénylő alakként megjelent a semmiből, és kézenfogva kivezette a fényre.
Az egészben az a legviccesebb, hogy ő mindig jó akart lenni, csak valahogy nem ment. Ár ellenében úszik most is. Fontos, túlkontrollált elem számár a helyes viselkesés és az ebből indukálódó szándék. Vagy tán a szándék határozza meg a viselkedést..? Szeretné így gondolni, de mindegy, ezt ne ragozzuk túl. Mert nem ez, hanem a lidércomás az, ami megszüli benne a mindent eldöntő igazságot.
Ráébred, hogy amikor alkot, a fájdalmát formálja precíz, majdnem tökéletes művekké – és ki akarna örökös kínban élni? Törpe ő, valódi torzszülött, aki hátrányból kovácsol előnyt, de olykor, részegen fetrengve, vagy a józanodás valóságra éhes pillanataiban sírva röhög önmagán.
Ismét eltelt egy év az életemből – a hamarosan elérkező napra gondol, amely által egy kerek évvel lesz megint öregebb és bolondabb, majd arra, hogy mégiscsak képtelen feladni, holott tudja, hogy már túl nehéz: rég nem akadna senki, aki végül a vállán hazaviszi. Ennek ellenére, napról-napra, még mindig várja a hajnalt.
--------------------
Megj:
Azt hittem a múltkor beküldtem ezt, de Styra mondta, hogy mégsem. Nem depressziós a sztori, inkább az érme egy olyan oldalát próbálom megmutatni, amitől én is félek. Jobban, mint egy horrortól :) Ha végigszenvedtétek, legközelebb kaptok egy humorosat, ígérem :)
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges






h, 2010-03-08 16:01 Bloody Dora
Márpedig emlékszem, hogy beküldted, aztán... eltűnt. Érdekes.
_____________________
Dr. Bloody Dora
h, 2010-03-08 18:54 Ndy
Nem baj, az úgyis televolt hibával. Most legalább átnéztem, de helyesírás-javító progi még mindig nincs fent, anélkül pedig kérdéses vagyok :)
--------------------------------------------------------------------
http://www.myspace.com/nexushungary
h, 2010-03-08 18:42 Obb
:(
---------------------------------------------------------------------
De ez csak én vagyok, és lehet, hogy nem is lényeges.
Írnikék
De, nem a győzelem, a részvét, hanem a fontos fontos
h, 2010-03-08 19:08 Ndy
Köszi :)
Ja, tényleg szomorú, ha a dolgok ezen oldalát nézzük. Szerencsére van másik is. Csak az a kár, hogy enélkül az sem műkszik :(
--------------------------------------------------------------------
http://www.myspace.com/nexushungary
h, 2010-03-08 19:11 Obb
Ja, olyan jókedvet csináltál, hogy mingyá leiszom magam.
---------------------------------------------------------------------
De ez csak én vagyok, és lehet, hogy nem is lényeges.
Írnikék
De, nem a győzelem, a részvét, hanem a fontos fontos
h, 2010-03-08 19:28 Ndy
Ne igyál, mert ilyen leszel, miközben józanodsz :)
--------------------------------------------------------------------
http://www.myspace.com/nexushungary
h, 2010-03-08 19:19 Kelvin
Volt olyan. ahol magamra ismertem.
Volt, amikor én is írtam ilyet. Azt mondták rá (amellett, hogy "tök jól írsz, köszi, hogy olvashattuk, bla-bla-bla"), hogy ez csak önigazolás. Igazából rendbe rakhatnám magam, de jobb elmerülni a szarban, és a pofájába vágni egy marékkal annak, aki véletlenül megközelít. Mintha kérkednék a nyomorommal, ahelyett, hogy segítenék magamon.
Átgondoltam, az én esetemben igaza volt.
"...Lámpámba az éjnek
pilléje repdes,
Gyász vergődik a falon..."
h, 2010-03-08 19:27 Ndy
Ha nincs egyensúlyban a dolog, akkor valóban ez van. Pont ezért mondom, hogy egy rövid írásnak ez még elmegy, hosszabbat ilyen nézőpontból nem szabad. Viszont ezt is kell tudni ábrázolni, mert a feladat az lenne, hogy alfától az omegáig mindent képes legyen az ember bemutatni... legalábbis szerintem.
--------------------------------------------------------------------
http://www.myspace.com/nexushungary
h, 2010-03-08 22:06 Kentaur
Ez annyira lehangolóan iszonyú, grat hozzá! (ez most remélem érthető és értelmes így :-D )
------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Az írás olyan, mint a herpesz:tünetmentes lehetsz, de gyógyult nem!"
Ars longa, vita brevis!
k, 2010-03-09 00:12 Ndy
Köszi :) Annak szántam. Nyakunkon a gazdasági válság, rossz fogak, miegymás :D
--------------------------------------------------------------------
http://www.myspace.com/nexushungary
k, 2010-03-09 11:17 Bloody Dora
Nyakunkon a rossz fogak? Vega vámpírokról már hallottam, de fogszuvasodásos vámpírokról még nem. :)
_____________________
Dr. Bloody Dora
k, 2010-03-09 18:18 Ndy
Akkor nem láttad a Red Bull reklámot :D
--------------------------------------------------------------------
http://www.myspace.com/nexushungary
k, 2010-03-09 18:25 Bloody Dora
Most, hogy mondod... igazad van!
_____________________
Dr. Bloody Dora
k, 2010-03-09 08:23 Maggoth
Gyónunk?
A felém mozduló tárgyak, a rémálmok meg a kialvatlanság nekem is ismerősek valahonnét. Ne add fel, ha meg sem próbálsz a jó úton járni, még van esélyed győzni.
Te is fiúként gondolsz magadra? :)
Egy irreális részt találtam benne, a pohár víz megivását. Én irás közben kávét, energiaitalt vagy kólát iszom, víz szóba sem jöhet. Amúgy ez nem von le semmit az értékéből, ezeket a dolgokat mindenki belülről ismeri, aki csak egy kicsit is komolyan gondolja az írást.
Ja, a madárfészek, mint bioékszer hasonlat szerintem brilliáns.
- Maggoth
________________________________________________________________
- A nyerők nem csalnak, a csalók nem nyernek.
k, 2010-03-09 18:27 Ndy
Köszi :)
Remlem azért keresztény értelemben kéne csak gyónnom, máshogy nem. :)
A víz esetében a látszatot is el akartam kerülni, hogy mérgezéses-befolyásoltságról van szó. Ez csak egy dolog, amit többé-kevésbé mindannyian ismerünk, nem hinném azt, hogy egyedi érzéseket írtam le. Legfeljebb a történet az, ami mindig személyre szabott.
--------------------------------------------------------------------
http://www.myspace.com/nexushungary
k, 2010-03-16 21:07 Mickey Long
Máskor az ilyen hasonlatok kiverik a biztit nálam, de itt valahogy odaillő volt minden. Főleg a kristályossá sűrítés. Ritkán írok ilyet, de ez szép volt...
----------------------------------------------------------------------------
Ifjú Titán
"A valóság az, amit a tudatod azzá tesz." (Morpheus)
k, 2010-03-16 21:18 Ndy
Köszi. ígérem a Vendégtanár harmadik részében nem leszek líra :DDD
--------------------------------------------------------------------
http://www.myspace.com/nexushungary
sze, 2010-03-17 06:29 De Profundis Clamavi
Nekem úgy tűnik, egyfajta válaszúton állsz. Belevágtál egy életformába, ami most már kevés, vagy megunt, megfogalmazás kérdése. Váltanod kellene, de mire? Az ismert utak nem érdekelnek. Valamikor lázadtál, felborítottad, belevágtál és lesza*tad. És közben fiú maradtál. Még mindig annak érzed magad (ki nem?), de már jönnek a rémek: fogszú, kiüresedés meg a többiek. Küzdeni akarsz, ellenállni erővel, akarattal, de nincs ellenség, akit legyőzhetsz. Amit olvastam tőled, azokban e téma körül járkálsz. Célt keresel, amit érdemes elérni, megszerezni, de már minden elérhető megvolt. Mondhatni elérted őket, sőt, sikeres vagy bennük, de arra gondolsz: és akkor mi van?
Van egy extra példám: Rimbaud, aki berobbant, felforgatott, újjáteremtett, majd sz*rt bele és elment rabszolgát, fegyvert árulni.
Ő nem találta meg az új célt. Te, remélem meg fogod!
Olvasni jó mindezt - kitűnően adod át -, átélni, gondolom nem annyira.
Költőien szép mondataid vannak!
Ha netán okoskodó lettem volna, bocs.
Van pár elütésed: Ismétldő, számár a helyes viselkesés
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
sze, 2010-03-17 17:59 Ndy
Nem tűnik okoskodásnak, sajna így van.Pár kitétellel: kérdés, mi számíts sikernek? Másfelől, amikor logikusan tudtam dönteni, akkor jó útnak látszott ez, rajtam kívül romlottak el a dolgok.
És ami a legfontosabb: sokan nem hiszik el, de egyszer mindenki eléri ezt az állapotot, tehát nem kifejezetten, és csak rólam szól a dolog. Ha elég ideig csinál valaki valamit, akkor mindenképp jó lesz benne valamikor. A nagy kérdés, hogy azután mit teszel? Szerintem az lenne a válasz, hogy meg kell tanulni felhasználni a tudásunk - vagy bármi mást - arra, hogy boldogok legyünk. De talán ez az, ami a legnehezebben megy mindenkinek, nem véletlen, hogy a "sikeres" emberek a legzűrösebbek :)
--------------------------------------------------------------------
http://www.myspace.com/nexushungary
sze, 2010-03-17 18:22 Sren
... megint éjre ébredsz....?
Bocsánat, hogy beledumálok, nyugodtan lőj le privben, vagy bánom is én, de - tudással boldognak lenni nem lehet. Az ész és a szív tudása nem ugyanaz. Az ész embere tudja, mi lehetett volna. A szív tudja, mi lehetne. (De ezek csak gondolatok, tényleg bocs, elgondolkodtatnak az írásaid, ennyi.)
sze, 2010-03-17 18:37 Ndy
Ezt képletesen mondtam. Tudást, vagyont, adottságot, bármit amink van, használhatjuk, hogy jól érezzük magunkat. Ha pedig jól érezzük magunkat, előbb-utóbb boldogok is lehetünk, és a körülöttünk lévők is. Viszont, ha nem használjuk, az tuti boldogtalanság, kisebbrendűségi komplexus, önálltatás.
--------------------------------------------------------------------
http://www.myspace.com/nexushungary
sze, 2010-03-17 18:50 Sren
Ez is csak egy lépcsőfok, de tőled kevés, fiú. Kevés! Sokkal többet tudsz!
De hagylak békén, nem semmi időszak lehet a hátad mögött. Lazíts, ha lehet, és - no, most majdnem azt mondtam, írj még nekünk ilyeneket, de nem mondom. Ha ilyes tapasztalatok kellenek hozzá, hát ezt az ellenségemnek se kívánnám. Szóval ne írj, ha bánt; tégy bármit inkább, ami boldoggá tesz.
sze, 2010-03-17 19:04 Ndy
Lazítok, várom a pénzem és a program tesztjének eredményét, amit négyhaví keserves melóval megcsináltam. Közben pedig állítom át az agyféltekéimet alkotói munkára - mert a programozás többnyire nem az :)
--------------------------------------------------------------------
http://www.myspace.com/nexushungary
cs, 2010-03-18 05:58 De Profundis Clamavi
A siker, a karrier az csak egy része a világnak. Kellenek ezen kívül még apró dolgok, örömök is. Ezek: egy jó könyv, egy párás üvegű sör, egy veszett tempójú vitorlásverseny elérhetők mindenkinek, de… Most nagyon elcsépelt leszek, és lehet röhögni a dolgon. Egy kor fölött már kell a család, azaz: olyanok, akiket szeretsz, és akik téged szeretnek. Legyen, aki gondoskodik rólad, és akiről gondoskodhatsz. Valaki, akiért verekszel, harcolsz, sőt, akiért dolgozol.
Ez az, amit csak egy módon lehet elérni, és ez pontosan annak nehéz, aki hivatásából kifolyólag minden nőt megkaphat. (minek a tehén, ha hozzáférsz a tejhez)
A párommal már ezer éve túlvagyunk a mézesheteken, de sokszor beszélgetünk 3-4 órákat, miközben valahogy letisztulnak a dolgok.
Lehet röhögni2: én viszem a lánykáimat a buszhoz és mostanság reggelit készítek nekik. Bundás kenyér, sült párizsi vagy körözött, teával. Kitántorognak az ágyból, eszegetnek, iszogatnak, és közben szeretetnyilakat lődöznek felém. Én vagyok az, akitől jól kezdődik a napjuk.
Olvasni, napközben szunyókálni, mindig az én ágyamhoz jönnek, és a nassukból mindig megkínálnak egy harapásnyival. Mit mondjak? Sokáig fogok emlékezni rájuk és egy olyan fajta örömöt érzek, ami másként nem szerezhető meg.
Nem hiszem, hogy újat mondtam volna, bizonyára van más út is, de azért ez is egy.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
cs, 2010-03-18 18:09 Ndy
Senki em kaphat meg mindenkit, én se többet, mint te vagy más. A szakma pedig nem olyan vészes, nagyapám és apám is zenész volt, mégis jó kis családjuk lett. Inkább a napi rutinnal van baj, azt nem tudom megtanulni - valószínűleg, nem is fogom.
Persze ez sem lenne akora égbekiáltó dolog, csak a dolgok valahogy nincsenek a helyükön :)
--------------------------------------------------------------------
http://www.myspace.com/nexushungary
cs, 2010-03-18 18:50 Kelvin
A rutin a muszájból jön, nem megtanulod, hanem elkapod, mint egy vírust.
"...Lámpámba az éjnek
pilléje repdes,
Gyász vergődik a falon..."
cs, 2010-03-18 19:11 Ndy
Akkor fogalmazzunk úgy, hogy másfajta rutinra kényszerítenek a dolgaim, mert így alakult. Ez pedig általában összeegyeztethetetlen a legtöbb emberével. Reggel hattól délután kettőig - általában hétközben, plusz két szabadnap -, nem lehetsz zenész :)
--------------------------------------------------------------------
http://www.myspace.com/nexushungary
cs, 2010-03-18 19:28 Kelvin
Én ma hattól négyig nem voltam zenész. :)
A rutin nem olyan, amibe az ember azért kapaszkodik, mert különben elveszve érzi magát? Persze, semmi baja nem lenne, ha nem menne menetrendszerűen Tescoba, nem menekülne minden délután a tv elé, csak mert "én ezt így szoktam meg", csak ezt nem hiszi el. Ettől aztán a saját, nyomorúságos életének rabja lesz.
Én ezt vállalom. Melós vagyok, hétvégente sört fogyasztok és kék szofit, karikás a szemem, büdös a pofám, dagadt vagyok, eszméletlenül rondán beszélek, és utálom, amit csinálok. Ma pl. összehányta mellettem a buszt egy csöves. Esküszöm, leszartam volna, ha nem olyan büdös.
De eddig téged hittelek a szabadság bajnokának. Hogy nézzek ezek után reggelente a holdra, ha tudom, hogy te is ugyanolyan vagy, mint én, csak nem a főnök basztat, hanem... valami más, amit nem ismerek? :)
Nem hiszek neked.
"...Lámpámba az éjnek
pilléje repdes,
Gyász vergődik a falon..."
cs, 2010-03-18 20:50 Ndy
Jó kis szabadság ez :( Nyolckor egy zenekar, kezdhetek melózni, de lehet, holnap reggel kell mást csinálnom.
A koncertek jók, csak:
1, arra fel is kell ám készülni
2, megélni nem lehet belőle, a stúdiót is kell csinálni, másokhoz igazodva
3, mást is kell csinálni, mert még így is kevés a pénz
Tehát három hónapig egy programot kellett írnom, határidőre. Nem érzem a fene nagy szabadságot, árokásást vállalok olcsón :(
--------------------------------------------------------------------
http://www.myspace.com/nexushungary
cs, 2010-03-18 21:09 De Profundis Clamavi
Az a rossz, hogy a gondok mellett, minden hím álmát testesíti meg a foglalkozásod, és nem hiszik el, hogy ott is vannak hétköznapok, és völgyek. Rezsi és vajaskenyér párizsival. Esetleg lekapcsolt telefon és bedöglött koncert.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
p, 2010-03-19 15:33 Ndy
Nem mindig jut párizsi sem, és gyakrabban menekülök a különböző szolgáltatók elől, mint nem :D (Pedig tényleg sokat melózok, becsszó)
Tudod, a zenében már régóta az alkotást szeretem csak: ami körülötte folyik, az undorítóbb, mint bármi más, amivel találkoztam. A stúdiómeló vszont izgalmas, olyankor úgy érzem magam, mint a kisgyerek karácsonykor, főleg egy-egy új cucc vagy felvételi módszer kipróbálásakor, vagy ha eszembe jut valami ami megfog, és életrekel élőben :)
--------------------------------------------------------------------
http://www.myspace.com/nexushungary
p, 2010-03-19 17:43 De Profundis Clamavi
Őszintén, mélyről fakadóan irigyellek érte!
Valamikor elindultam a művészet felé, de hamar föladtam, és térplasztikák helyett kertibútorokat gyártok. Jó érzés volt az elismerés, de majd éhen döglöttünk (akkoriban kezdtem el szaporodni). A zene annyiban játszik szerepet az életemben, hogy állandóan hallgatom, és rendkívül imponál, ha valaki meg tudja teremteni. Nagy érzés lehet, és sajnálom, hogy ilyen irányú tehetségem nincs.
Kívánok mellé bőséges párizsitermést!
(Egyébként, ha rá tudod magad szánni a főzésre, azzal nagyon kis pénzből lehet nagyon finomakat teremteni. Én lusta disznó vagyok, bár egy két egyszerű dolog azért megy.)
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
p, 2010-03-19 18:01 Sren
(Kerti bútorokat?! Na, én meg téged irigyellek ezerrel!!!! :D) Off end, elnézést.... (De azt nem mesélem el, mit nevezett nagyapám elnézésnek!)
szo, 2010-03-20 00:11 Ndy
Akkor most ki fogsz kattani, mert egész tűrhető amatőr asztalos vagyok, és imádom csinálni :) Ez valamikor a hangfalépítésből jött - ott nagyon precíz és masszív dolgokat kellett építeni, mert egy mai 600W-os hangszóró lök akkorát, mint egy ugyanakkora ütvefúró -, de hobbyszinten megnyugtat. Persze, ha minden nap azt kéne csinálnom, lehet, hogy beleunnék :)
--------------------------------------------------------------------
http://www.myspace.com/nexushungary
szo, 2010-03-20 11:20 Sren
Papád és a hangszerkészítés is megtették a magukét, gondolom. Meg a jó kis műhelyszag.:))
Prof: köszi a linket, utánajárok hamarosan, nem úszod meg. :D
cs, 2010-03-18 20:22 De Profundis Clamavi
Sajnos nagyon könnyű a „savanyú a szőlő fater?” csapdájába esnem, de én továbbra is védeném az életformámat. Én egy ingatag házasságban, 43 évesen vágtam bele a nagybani szaporodásba. Természetesen a nejem akaratának engedve. Volt már egy jól-rosszul fölnevelt lányom, és egyáltalán nem hatódtam meg a dologtól. Sikeres, kemény faszi voltam, és még tudtam szerezni huszonéves bőröket. Aztán taposómalommá váltak a sikerek, kezdtek nem érdekelni a frusztrált tyúkok dolgai és csendesen kezdtem élvezni a kölkeimet. Jelenleg célbalövök a fiammal (íj is lesz), átadom a hülye zenei ízlésem a nagylányomnak, akivel szoktam bunyózni is, rákapatom őket a jó könyvekre, és bemutatom mi hogy ugráltunk a dizsiben. És közben sokat röhögünk, természetesen elsősorban rajtam. A megható szöveget félretéve, jó balhé a gyereknevelés. Igaz, már kívülállóként, de valamennyire élem az ő életüket is. Biztatom a fiamat, hogy a suli mögött verekedjen, mert ott nem kapják el, és magyarázom neki, hová kell ütni, hogy hatásos legyen. Most megint van egy gyönyörűen elcsépelt mondatom: gyereket vállalni, nevelni, csak 40-50 év fölött az igazi. Nem rohanok, lesz*rom a világ egyéb dolgait, kiélvezem a velük töltött perceket.
Simán átvenném az Ndy éjszakáit, de a másnapot kipihenni a kölykeim közt szeretném.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
cs, 2010-03-18 21:03 Ndy
Csak ezek az éjszakák nem jönnek össze mással. Jó az az életforma, amit leírtál - bár én arra sosem vágytam -, de nagyon kevés kivételtől eltekintve az összes család szétesett a haveri körömben, aki mindkettőt akarták. (Szerencsére azért vannak kivételek, mint írtam)
--------------------------------------------------------------------
http://www.myspace.com/nexushungary
cs, 2010-03-18 20:26 De Profundis Clamavi
duplázott, bocs
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
p, 2010-03-19 06:27 De Profundis Clamavi
Ez a móka csak akkor jó, ha már kívánod. Ha rágölcsöl az ember nem hiszem, hogy sikerülne. Csak nem szabad elfelejteni, hogy van akinek összejön. Ne feledd: 40-50 év között kell elkezdeni.
Ja, és nem csak tőled függ a siker. Kell hozzá egy igazi nő is. Ketten azért könnyebb.
Aszem már túlreagáltam a dolgot, bocs, nem akartam ennyire erőszakos lenni.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>