Arion játszmája

Jeges tekintet kémlelte az űr szövetét; értelemmel bíró fajok után kutatott az anyag világegyetemében.

Antianyag-világából a szem az anyag-univerzumot csupán lyukak rendszerének látta a negatív energiaszintek óceánjában, azonban hosszas keresés után, felfedezett egy olyan galaxist, amely értelmes életet ringatott a spirálkarjai között.

Az öntudatra ébredt lények már eljutottak a bolygóközi utazás szintjére, de még nem rendelkeztek megfelelő technológiával, hogy a naprendszerükön túlra is eljussanak.

A szemmel tartott alanyok még csak nem is sejtették, hogy valaki mérhetetlen messzeségből figyelemmel kíséri ténykedésüket, és mint egy ragadozó, ugrásra készen várakozik, az alkalmat keresve, hogy lecsaphasson áldozatára…

 

***

 

Hatalmas kupolavárosok úsztak a sivatagos, forró bolygó felett, amelyet az emberi faj Földnek hívott. A kietlen kődarab a vörös óriás fázisába lépő csillag körül keringett, második bolygóként a Naprendszerben. Az egykor kéklő, élettől hemzsegő planéta vizei rég elillantak, felforrósodott légköre pedig nem volt belélegezhető, az emberek mégis gyilkoltak érte.

Tucatnyi, két-háromezer főt számláló kolónia csatázott az ásványokban bővelkedő bolygó birtoklásáért. A csillagvárosokból kisebb hajók rajzottak ki a megnyíló légzsilipeken át, és mint már annyiszor, egymás torkának estek. Az űrt lézercsíkok szabdalták, rendszeres időközönként felrobbant egy-egy hajó, és olvadt fémtörmelékkel szórta tele a környéket. Csakhamar a kupolavárosok többsége is lángba borult…

4.25
Te szavazatod: Nincs Átlag: 4.3 (4 szavazat)

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

cs, 2009-04-02 17:45 Styra

Styra képe

Jól megírtad, fordulatos, érdekes is, még tetszett is.
Amit nem értek:
"kezd megszűnni a mesterséges gravitáció!" oké, nem értek a fizikához, de a gravitáció nem a Föld tömegéből adódik? Ha az nem változott, akkor miért kell mesterséges gravitáció?
Arion kicsit érdeklődhetett volna, hogy miből gondolják, hogy nem ember küldi a jeleket a Plútóról
És a végén: Az idegen elvileg meg akarja menteni ezt az új civilizációt. De akkor minek öleti meg a kommandósokat? Ha annyira undorodik, vagy fél tőlük,mert mások, akkor mit érdekli, hogy kilépnek-e a Naprendszerből, vagy sem?
Ja, és a címet sem teljesen :)
.
Amivel nem kell egyetértened :) :
"Az ütött-kopott teherhajót csak nehezen tudták indulásra ösztökélni, megkönnyebbültek, amikor végre tűzcsóvát okádva felemelkedett, aztán egy közeli légzsilipen át, elhagyták a várost." Ez egy kicsit hosszú mondat, kettészedném.
"Lármás város terült el a lábai alatt. A csillagváros központjában volt, a fő irányítótorony legfelső szintjén. Körös-körül fehér tornyok meredeztek a csillagdíszes burok felé" szóismétlések
"A hasi részén nyitott bejárat felől kékes derengés áradt, benne feltűnt az egyik kommandós alakja." a benne helyett amiben-t írnék, így kicsit olyan, mintha a hajóban tűnt volna fel.
"Hátrálni kezdett kifelé" nem hiszem, hogy kell a kifelé. Épp csak belépett, egyértelmű, hogy kifelé hátrál
"hasogatta a fejét a fájdalom." hasogatott a feje a fájdalomtól, talán jobb lenne, akkor nem személyesíted meg a fájdalmat (meg amúgy szóismétled is)
A végén még szóismétled a kedvesét.
.
Amivel célszerű egyetértened :) (csak hogy maradjunk a szisztémánál):
rá rakódó, oda út, a miatt egybe
a Naprendszer na felváltva legyen kis- és nagybetű
"zöld szemek láttán" szem
"emésztette a halottakat" huhh, ez morbid... :) inkább hallottakat ;)
"könnyű volt élet" könnyű volt az élet
"Hamarosan beverekedette magát" beverekedte
"A förtelmes koponya közeli látványtól" látványától
.
És pár vessző:
"Antianyag-világából a szem, az anyag-univerzumot csupán lyukak rendszerének látta a negatív energiaszintek óceánjában." Azt hiszem, ez egy olyan mondat, amire sosem lennék képes :) De azért, az a vessző nem kell bele ;)
"Az ápolónő, apró adagokban is közölhette volna vele a tényeket!" itt se kell
"mintha, tüzet fogott volna" itt se
"Mit gondolsz én hol voltam" vessző az én elé

__________________________________________________
Csillagból születtünk, s csillag leszünk újra
Ha életünk lángját egy széllökés elfújja.

cs, 2009-04-02 19:27 hazmat

hazmat képe

Köszönöm a hibajegyzéket, jobbítottam a történetet. :)
.
A felmerülő kérdéseidre a válaszok:
.
A gravitációval kapcsolatban igazad van. A csillagvárosban viszont, hogy ne röpködjenek szüntelenül az emberek, meg az egyéb dolgok, amikor úton vannak, mesterségesen hoznak létre gravitációt. Hiszen sűrűn ingáztak a bolygók között.
.
Elképzelhetőnek tartották, hogy nem ember küldte a jeleket a Plútóról, de nem voltak teljesen biztosak a dologban, tehát ezt Arion csapatának kellett kiderítenie.
.
Az idegen valószínűleg valamivel barátságosabban képzelte el a találkozást, de mivel az életére törnek, végez az űrhajósokkal. Arionnal viszont könnyebb dolga van, nem kell több felé figyelnie, a hatalmába keríti és átadja az életmentő tudást. :)
.
A címről: végül is Arion kalandjait követhetjük nyomon, ezért lett a novella címe Arion játszmája. ;)

°°°°°°°°°°°°°
"Bejártam a világot ihletért, és ráleltem arra, aki az álmainak él."
/80 nap alatt a Föld körül/

cs, 2009-04-02 19:38 Styra

Styra képe

Áhh, már látom, hogy elsiklottam pár dolog felett, elnézést :)
__________________________________________________
Csillagból születtünk, s csillag leszünk újra
Ha életünk lángját egy széllökés elfújja.

cs, 2009-04-02 19:51 hazmat

hazmat képe

Elnézlek. :)

°°°°°°°°°°°°°
"Azért vagyunk emberek, mert a csillagokat bámuljuk, vagy azért bámuljuk a csillagokat, mert emberek vagyunk?"
/Csillagpor/

szo, 2009-04-04 09:29 Maggoth

Maggoth képe

- Maggoth
Tetszett, a kezdete kicsit a Világok harca beköszöntő mondataira
emlékeztet, de a végéről hiányoltam valami váratlan fordulatot.
Részemről négy csillag.
________________________________________________________________
- A nyerők nem csalnak, a csalók nem nyernek.

szo, 2009-04-04 10:31 hazmat

hazmat képe

Kösz, Maggoth.
Má’ nem azé’ mondom, de sztem a vége így is elég ütősre sikeredett. :) (főleg ha beleéled magad a történetbe, khm!) 8)

°°°°°°°°°°°°°
”Különös dolog a jövő. Valahányszor belenéztünk, megváltozik, mert belenéztünk. És ez mindent megváltoztat.”
/Next/

szo, 2009-04-04 11:00 Maggoth

Maggoth képe

- Maggoth
Jó a vége, látványos is, tényleg van egy képregényes hatása is,
csak tudtam, hogy ez lesz. Nem leszólni akartam:_:D
________________________________________________________________
- A nyerők nem csalnak, a csalók nem nyernek.

szo, 2009-04-04 11:29 hazmat

hazmat képe

Persze hogy nem. ;)
Egyébként milyen fordulatra számítottál, gondoltál, hiányoltál? (mármint nem engem)
Valószínűleg pár lehetséges befejezés eszedbe ötlött, amikor olvastad a sztorit...

°°°°°°°°°°°°°
”A sarkon túl mindig jön valami jobb.”
/Ház a tónál/

szo, 2009-04-04 11:38 Maggoth

Maggoth képe

- Maggoth
A világon semmire nem gondoltam, mert gyors a sztori, vitt magával,
egyszerűen csak jó lett volna valami csattanó - ami a fixa ideám.
Szeretek meglepődni, és meglepetést okozni is.
Konkrétan semmi nem jut eszembe, de ha akarod agyalhatok rajta pár
napot; természetesen a csillagjaid bizonyos százalékáért. :D
________________________________________________________________
- A nyerők nem csalnak, a csalók nem nyernek.

szo, 2009-04-04 11:52 hazmat

hazmat képe

Nos igen, ennek a történetnek a vége inkább megdöbbentő volt, mint meglepő.

Aha, és még rám mondják, hogy telhetetlen vagyok. :D

°°°°°°°°°°°°°
"Mire jó a szárny annak, aki úgysem érzi, ha simogatja a szél?"
/Angyalok városa/

szo, 2009-04-04 12:38 Venyigeszu (nem ellenőrzött)

Üdv!
Alapvetően tetszett az írásod. Jó a stílus, van pár szellemes megoldás, így nem bántam meg, hogy elolvastam.
A kisebb helyesírási-, vessző-, szórendi hibákkal nem foglalkozom, azokat nyílván majd más kivesézi.
Én pár logikai bakira hívnám fel a figyelmed.
1.
Már maga a bevezető is kicsit zavaros.
Ha egyszer a világegyetem végtelen, akkor mind az „anti”, mind a normál világegyetem az – márpedig nehéz egy olyan „tekintetet” elképzelni, amelyik a végtelent ellenőrzés alatt tudja tartani.
Emellett az elején ez még hatásos, de végül is nem derül ki, hogy miért is „vadászik”.
Ráadásul, ha az antianyag az anyaggal érintkezik, az hatalmas energiát szabadít fel, amelyben minden „résztvevő” megsemmisül. Így nem nagyon vadászhat egy antianyagból álló „valami” az anyagi naprendszerből bármire, hisz a sikeres vadászat egyben a saját végét is jelentené.
De ez még elmegy (legfeljebb kicsit lehetne finomítani rajta).
2.
„amelyet az emberi faj Földnek hívott”, „az emberek mégis gyilkoltak érte.”
„Hovatovább elképzelhető, hogy nem emberi lénytől származik az üzenet…”
És? Ők sem emberek.
Ez folyamatosan zavaró következetlenség, ami végig jelen van a műben.
Ezek a négykarú lények nem emberek, mégis rendre emberként beszélsz róluk.
3.
„Az egykor kéklő, élettől hemzsegő planéta vizei rég elillantak,”
Mégis hova?
Az anyag nem vész el.
Ha van légköre – márpedig azt írod van – akkor annyi gravitáció mindenképp van, hogy a vizet (még ha csak a légkörben pára formájában is) megtartsa.
4.
„A két-háromezer főt számláló csoportok örökös harcban álltak egymással.”
„Eltűntek a sztrádák, és a parkok is…”
Keverednek az arányok.
Minek egy 2-3000 fős, zárt kolóniának „sztráda”? Főleg egy űrjárműbe ( még ha azt űrvárosnak is hívod)?
Még egy 2 milliós, Budapest méretű városban sincsenek sztrádák.
(Mellesleg, a „sztráda” az a települések közötti közlekedést szolgálja, nem a belső forgalmat.
Márpedig egy zárt űrjármű esetében nem igen lehet ilyesmiről beszélni.)
Az is megmosolyogtató ahogy szerinted a gravitáció a levegővel együtt szökik ki a lyukakon keresztül. :-)
(Egy objektumon belül mesterséges gravitációt az objektum saját tengelye körüli megforgatásával tudnak generálni, semmi köze a levegőhöz. Vagy, olyan fantasztikus módszerrel, amit még nem ismerünk – de feltehetően az sem állna kapcsolatban a kupolán keletkezett sérülésekkel.
A kupola alatti levegő nem azért szökik ki a lyukakon, mert csökken a gravitáció, hanem a nyomáskülönbség miatt.
5.
„Arion végigtapogatta szkafanderét…”
Egy űrvároson belül, ahol ugye van mesterséges gravitáció, és levegő, minek van szkafanderben?
6.
„A vérvörös nap sugaraiban elmerülve, magányos város ereszkedett a Föld kietlen felszínére,”
Nem inkább lezuhant? Ha már „odaveszett”.
Az „ereszkedett” az egy békés, szándékos landolást sugall, nem egy kaotikus katasztrófa végkifejletét..
7.
„hiszen kitaszítottak lettek.”
Miért?
8.
„Ötszáz évet töltött tudatlan állapotban a feneketlen űrben… A tervezett hetek többszörösét!”
Tényleg? Az 500 év a tervezett heteknek a többszöröse lenne? :-)
(Szerintem ezt a mondatot javítsd, mert így komolytalan!)
9.
„a gázbolygók egyes holdjain is előmunkálatok kezdődtek, hogy élet számára alkalmas bioszférát hozzanak létre rajtuk.”
Egy „gázbolygón”?
10.
„vagy jönni-menni valami erdőben”
Ez így elég suta fogalmazás.
Esetleg: „…vagy egy erdőben jönni – menni…”.
11.
„Faurisson csapatával sokat kijárt gyakorlatozni a Szaturnusz holdjaira, és az útjukba eső égitestekre”
Ez a mondat félreérthető.
Most Faurisson járt ki sokat gyakorlatozni a saját csapatával, vagy Arion Faurissonnal és az ő csapatával?
12.
„ellenállhatatlan vágyat érez a csonkított férfiak iránt,”
Beteges. :-)
13.
„Közel két óra múlva a fej egy üregbe hatolt…”
”Amikor elérte a Plútó közepén rejlő üreget…”
Két óra alatt lefúrtak volna a Plútó közepéig?
Azért ennyire nem kicsi az a bolygó! A sugara 1195 km, azaz óránkénti 600 km-es sebességgel haladt volna a fúrás? Főleg, hogy nem csak egy olajvezeték méretű csövet fúrtak le, hanem egy olyant, amiben egy szkafanderes lény biztonsággal közlekedhet. Na, ez a technológia kellene az M4 építőinek! :-)
Meg azért, az apró, 1200 km-es ugrás sem semmi!
(Teljesen felesleges, hogy az üreg a bolygó közepén legyen. Csak komolytalanná teszi a történetet.)
14.
„egy mélyre nyúló hasadékban viharvert űrhajót pillantott meg.”
És, vajon hogy került oda, a Plútó közepébe, ahova az eddigiek alapján csak az Arion által fúrt „mesterséges nyílás”-on keresztül lehet bejutni?
15.
„Az én kipusztult fajtám is a Földön fejlődött ki, jóval előttetek. Az eltelt évmilliók alatt kezdtem elveszíteni a reményt…”
Évmilliókig vár, aztán az első elébe kerülő értelmes lényeket megöli, miközben tudja, hogy haldoklik, és ez az utolsó esélye, hogy továbbadja a tudást?
16.
„Ha átlépitek a határt, elpusztít az antianyag-világ! – Több milliárd évvel ezelőtt ezért pusztult ki az emberiség… Az élet a bolygókon!”
Nem értem.
Azért pusztult ki az emberiség a naprendszer belsejében lévő bolygón, mert egy egysége elérte a naprendszer szélét?
Ha az anyag és az antianyag találkozik, az a robbanás nem olyan, mint egy hidrogén bomba, hogy csak az élőt pusztítja el. Az akkor felszabaduló energia mindent megsemmisít.
Most vagy egész kicsi a robbanás (egészen minimális – elemi mennyiségű – anyagok találkoznak), és csak a naprendszer peremét elérő űrhajó semmisül meg, vagy hatalmas. akkor pedig nem csak az emberek pusztulnak el a Földön, hanem maga a föld is megsemmisül.
Egy ilyen robbanást hogyan él túl akár egyetlen ember is?
És hogy kerül a Plútó belsejében ( arról nem is szólva, hogy a Plútónak is el kellett volna pusztulnia)?
Szerintem nem igazán dolgoztad ki ezt az ötletet. Van rajta mit csiszolni.
17.
„Úgy tűnt, a Plútónak nem tett jót, hogy lefúrtak a közepébe.”
Mondom, hogy neked az arányokkal van problémád.
Mi baja lenne egy 2400 km átmérőjű, szilárd, nem üreges testnek attól, hogy a közepéig befúrnak egy kb. 2 méter átmérőjű furatot?
Ráadásul valahogy annak az űrhajónak is oda kellett kerülni, ahhoz pedig jóval nagyobb nyílás kellett – mégsem esett szét tőle a bolygó.
18.
„a Plútó nem volt többé, darabjai szerteszóródtak a térben.”
Mitől?
Eddig arról volt szó, hogy összeomlott, „magába roskadt”. Mitől kezdtek a darabjai hirtelen a középpont felé tartó mozgásuk után az ellentétes irányba, „szétszóródni”?
Ez akkor lenne lehetséges, ha egy robbanásban semmisül meg, de erről itt nincs szó.
19.
„A gömb hatalmasra duzzadt a horizonton, majd vakító fénnyel végigsöpört a csillagvároson. Az emberek nem léteztek többé: kiradírozták őket a valóságból.
Erre a sorsa jutott az egész Naprendszer is: amint a rendszer méretűre duzzadt energiagömb végigsöpört rajta, elpusztult a térségben minden élet. A haldokló nap már csak kihalt, élettelen, pályájukról kimozdult bolygókra szórta sugarait.”
U.a. mint a 16.-ban.
Egy ilyen robbanás nem csak az életet, hanem mindent elpusztít. Nem lenne utána sem hallódó Nap, sem kimozdult bolygók.

Ezektől eltekintve tetszett.
(Mondjuk, a Zulejka név elég idétlenre sikeredett!) :-)

Szívem szerint 4-es alát adnék, de mivel ez nem lehet, így marad a négyes.

szo, 2009-04-04 14:08 hazmat

hazmat képe

Örülök, hogy tetszett az írásom.
.
A logikai buktatókról néhány szóban:
.
1.
A szem NEM ellenőrzés alatt tartotta a végtelent, mivel ez lehetetlen, csak kutatott benne. Hosszas kutatás után talált rá az értelmes életre az univerzumban, és egy kis szerencsével talán.
Szerintem ki lehet következtetni, hogy valószínűleg azért keresett életet az anyag univerzumban, mivel tisztában volt vele, amivel te is, hogy ha anyag és antianyag találkozik, akkor megsemmisülnek.
És a szem cselekedett, amikor úgy látta, hogy az emberek már elég fejlett technológiával rendelkeznek ahhoz, hogy látogatást tehessenek akár véletlenül is az univerzumába.
Létre hozta ezt a ”pusztító gömböt” és rászabadította az emberiségre.
.
2.
Emberek ők, a távoli jövő emberei, négy kezük van, de attól még emberek. ;)
.
3.
Így van, folyó víz nincs a bolygón, de a légkör bizonyos régióiban lehet.
.
4.
Szóval egy hatalmas várost próbálj magad elé képzelni, de kint az űrben, búra alatt, ne űrhajó méretekben gondolkodj. Lehet, hogy Budapesten nincsenek sztrádák, de itt vannak. :)
Olyat én nem írtam, hogy a gravitáció a levegővel együtt szökik ki a lyukakon keresztül, valamit félre olvastál. :)
.
5.
Valószínűleg Arionnak és a társának sikerült időben szkafanderbe bújnia, mielőtt tropa lett a város, észnél voltak, vagy csak ez ott a helyi divat.
.
6.
Khm, a győztes fél ereszkedett a Föld felszínére, ami egy békés, szándékos landolást sugall. ;)
.
7.
Mert.
.
8.
Szerintem az a mondat úgy nem komolytalan.
.
9.
Hehe, nem, nem a gázbolygón hoznak létre élet számára alkalmas bioszférát, hanem a holdjain, amin szilárd talaj van.
.
10-11.
-
.
12.
Beteges? Az. :)
.
13.
Nézd ez nem a Bruce Willis féle fúrótorony. Itt a technikai fejlődés nem állt meg, úgy hogy a fószerkám lazán lefúr a Plútó közepébe, közel 2 óra alatt.
.
14.
Az idegen űrhajó valószínűleg utat nyitott a kisbolygó közepébe, így került oda, de ez a nyiladék sok száz év után bezárult.
.
15.
Erre a kérdésre már válaszoltam, egy másik kommentemben. ;)
.
16.
Erre a kérdésedre már részben feleltem az első menüpontban. Tehát mivel nem semmisültek meg a bolygók, valószínűleg ez az energiagömb nem antianyagból állt, hanem valami másból, ezért csak az élőlényeket pusztította el. A szemnek ugye a bolygókkal nem volt semmi baja.
Az utolsónak maradt ember túlélte a ”bombát” mivel kikerülte és elrejtőzött a Plutó belsejében.
.
17.
-
.
18.
-
.
19.
-
.
Pár hülyeséget ugyan kérdeztél, de elnézem :) Köszönöm a részletes elemzést, és a négyes alát. ;)

szo, 2009-04-04 19:56 Venyigeszu (nem ellenőrzött)

1.
Így már értem.
Viszont eddig külön, létrehozott „pusztító gömbről” nem volt szó. Eddig a pusztulást úgy írtad le, mint annak a következményét, hogy elérték a határt, és a két ellentétes anyag találkozott.
2.
Ez komolytalan
Ha egy faj kihal, akkor az utána jövő fajnak nem lehet hozzá semmi köze – hiszen akkor az eredeti faj nem kihalt, csak megcsappant volna.
Ha pedig nincs hozzá köze, nem lehet őket utódfajnak tekinteni.
3.
Nem „lehet”, hanem ott kell lenni
Ha a Föld egész vízkészlete a légkörben van pára formájában, akkor mennyi volt relatív páratartalom, 130%? :-)
4.
De minek hatalmas város 2- 3000 embernek? Azt írtad annyiból állt egy – egy kolónia.
Igaz, konkrétan nem írtad, hogy együtt szökött ki a levegő és a gravitáció, de a megfogalmazásod ezt sugallta.
5.
Igen, ez elképzelhető.
6.
Így már értem.
(Akkor vagy a szöveg megtévesztő, vagy én nem értettem meg. Nekem mindenesetre úgy tűnt, hogy a saját elpusztuló városa végső agóniáját nézte, amint az aláhull.
Mellesleg: egy város pusztított el ötöt?)
7.
Ja, az más! :-)
(Te magad írtad, hogy bevett gyakorlat volt a túlélők befogadása, „génfrissítésként”. Így pedig illogikus, hogy pont ez a két túlélő miért lett mindenki által kitaszított számkivetett, akiket gondolkodás nélkül lelőnének.
De mindegy, ha „mert”, akkor nincs mese!) :-)
8.
Rendben, a Te műved.
9.
Jogos, elnéztem.
13.
„Itt a technikai fejlődés nem állt meg, úgy hogy a fószerkám lazán lefúr a Plútó közepébe, közel 2 óra alatt.”
Rendben is lenne, ha közben nem kellene egy óra a torony felállításához.
Így egy kicsit hiteltelen, de Te tudod. :-)
14.
Szerintem Te is érzed, hogy ez elég erőltetett.
"Pár hülyeséget ugyan kérdeztél, de elnézem"
Megtisztelsz!

Nem négyes alát adtam, hanem négyest!
:-)

szo, 2009-04-04 21:24 hazmat

hazmat képe

Venyigeszu, ha egy írást ennyire magyarázni kell a végén, az már régen rossz. (remélem csak neked kell :D)
Minden bizonnyal egy-két dolgot máshogyan írnék és fogalmaznék meg, ha újraírnám. ;)
Megtisztelsz, hogy ennyit foglalkozol a novellámmal, gondolom azért, mert tetszik.
Hidd el, az újabban feltett kérdéseidre is magyarázatokkal tudnék szolgálni, de ahogy elnézem az csak újabb kérdéseket szülne. :)
Akkor már egyszerűbb, ha írok egy második verziót, és abban fejtem ki bő lére eresztve a sztorit. ;)

°°°°°°°°°°°°°
"- Így megy ez férfiak és nők között.
- Hogy megy?
- Véget ér..."
/Ha eljön Joe Black/

szo, 2009-04-04 22:02 Venyigeszu (nem ellenőrzött)

Úgy legyen! :-)

(Abban igazad van, hogy ha nem tetszett volna, nem foglalkoznék vele ennyit.)

h, 2009-04-06 11:36 hazmat

hazmat képe

Kösz, megnyugtattál. Minél több emberrel találkozok itt, annál jobban szimpatizálok az írásommal. :D

°°°°°°°°°°°°°
"- Úristen! Leszedtél egy helikoptert egy kocsival!
- ...Üres volt a táram!"
/Die Hard 4/

h, 2009-04-06 07:17 Mickey Long

Mickey Long képe

Bár a hosszúsága miatt sokáig halogattam az olvasását, de nem bántam meg. A hangulata nagyon jó, de nekem úgy tűnt mintha a végét nagyon hamar le akartad volna zárni.
Szerintem 4*.

---
"A valóság az, amit a tudatod azzá tesz." /Morpheus/

h, 2009-04-06 11:39 hazmat

hazmat képe

Köszi, hogy olvastad.
Eredetileg hosszabb volt a történet, de egy rokonszenves illető kérésére (Dóri :) ) átfogalmaztam. ;)

°°°°°°°°°°°°°
"Amit életünkben teszünk, az az örökkévalóságban visszhangzik."
/Gladiátor/

cs, 2009-06-25 11:07 Lir Morlan

Lir Morlan képe

Üdv!

Nekem nagyon tetszett! A történet jó volt (bár kicsit meglepett, hogy a kapitány leküldte Ariont is a Plutóra) és nagyon látványosan írtad meg. Világos volt - bár kicsit bekavart az elején a csillagváros, de hamar képbe kerültem, és onnantól nagyon élvezetes volt.
A csattanó különösképp megfogott, az örök körforgás, az elképzelés, ki volt előttünk, kik pusztultak el, hogy élhessünk...
Csak szeretnék gratulálni, remek hangulatot varázsoltál!

cs, 2010-11-04 15:49 hazmat

hazmat képe

Köszönöm! ;)